D
Deleted member 451
Guest
Chelsea real madrid helaas...Daar zenden ze Real vs Chelsea uit.
Iemand die weet waar ik napoli milan kan zien aub?
Ik smeek jullie

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Chelsea real madrid helaas...Daar zenden ze Real vs Chelsea uit.

Gij geen goeie Turkse vrienden met satelliet tv of kameraden met Ip tv waar ge terecht kunt?Chelsea real madrid helaas...
Iemand die weet waar ik napoli milan kan zien aub?
Ik smeek jullie![]()
Goh, ik vind het gewoon behoorlijk bedroevend dat je met zo'n opstelling afkomt als je een 2-0 achterstand moet ophalen in de CL. Zoiets kan je verwachten in een uitwedstrijd tijdens een heenwedstrijd of als je een voorsprong wil verdedigen, maar nu...Snap niet wat daar zo vreemd aan is. Wilt ge Sterling & Felix nog wat zien kloten ofzo? De enige die daar momenteel eventueel nog bij zou kunnen ipv Cucurella is Mount, ma in deze opstelling is Cucurella (hoe slecht ook) niet de slechtste zet. En volgens mij willen ze Mount zo weinig mogelijk laten starten door zijn contractsituatie, die is volgens mij zo goed als weg. Nu hoe dan ook, chelsea maakt geen schijn van kans
Knieval?Kanté met een lukakutje
One penalty saved, two first half injuries, one memorable assist, one goal, one goal disallowed. Brilliant European cup tie.Iemand enig idee waarom Napoli 2 spelers wisselde rond minuut 35? Was het zo slecht of zo?
Real is niet slecht, ze spelen gewoon altijd onder hun kunnen als het 'niet hoeft'.Man, Real is slecht