Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is al een tijdje aan de gang die trend.Heeft Grealish eigenlijk scheenbeschermers aan? Die z'n sokken hangen tot op z'n enkels en ik zie precies geen scheenbeschermers...![]()
MaAr WeL WeEr oP PeNalTyBelgie is toch maar triestig hoor, of Vlaanderen beter gezegd. Hier in Polen elke match op eigen kanaal, weliswaar betaalzender maar dat is maar paar euro per maand in de maanden dat het CL is.
Ook alle andere landen rondom ons tonen al die matchen, maar in Vlaanderen is het ofwel op VTM met kut commentaar ofwel gewoon niks
Lukaku ook weer gescoord.
Proximus heeft de rechten hier eh![]()
Durf ik niet zeggen, ken amper volk dat nog proximus heeft.. behalve men ouders danI stand corrected, maar als ik snel check toch ook maar 1 match per dag? Allez, multicast van beide matchen. Was dat in vorige rondes ook telkens multicast?
maar daar zit k niet snel om voetbal te kijkenHet café waar ik regelmatig ga kijken heeft Proximus en die kunnen gewoon switchen van match ze. Ben wel niet gaan kijken in de groepsfase, maar tijdens de knockouts kan je gewoon zappen.I stand corrected, maar als ik snel check toch ook maar 1 match per dag? Allez, multicast van beide matchen. Was dat in vorige rondes ook telkens multicast?
Nuja verwachte met Nagelsmann al niks in de CL. Dus al zeker niet met deze beunhaas.Nee beide matchen en dan een mutli live.I stand corrected, maar als ik snel check toch ook maar 1 match per dag? Allez, multicast van beide matchen. Was dat in vorige rondes ook telkens multicast?
Nee beide matchen en dan een mutli live.
Dat je dat nu in minuut 85 of zo doet kan ik nog begrijpen, maar hier had ik toch gewoon het risico genomen met Rodrygo.Chilwell, gast... serieus? Man man man
Bij onze waalse buren op Club RTL.Weet iemand op welke zender waar ik Napoli Milan kan zien vanavond?
Ik heb wel geen betaalzenders
Daar zenden ze Real vs Chelsea uit.Bij onze waalse buren op Club RTL.
Herhaling of wat?Daar zenden ze Real vs Chelsea uit.