UEFA Champions League 2022-2023

Status
Niet open voor verdere reacties.
Belgie is toch maar triestig hoor, of Vlaanderen beter gezegd. Hier in Polen elke match op eigen kanaal, weliswaar betaalzender maar dat is maar paar euro per maand in de maanden dat het CL is.
Ook alle andere landen rondom ons tonen al die matchen, maar in Vlaanderen is het ofwel op VTM met kut commentaar ofwel gewoon niks :laugh:

Lukaku ook weer gescoord.
MaAr WeL WeEr oP PeNalTy

I stand corrected, maar als ik snel check toch ook maar 1 match per dag? Allez, multicast van beide matchen. Was dat in vorige rondes ook telkens multicast?
Het café waar ik regelmatig ga kijken heeft Proximus en die kunnen gewoon switchen van match ze. Ben wel niet gaan kijken in de groepsfase, maar tijdens de knockouts kan je gewoon zappen.

Net de higlights bekeken van City-Bayern. Benardo Silva geen rood krijgen en nog scoren op een moment dat ze onder lagen. Lekker :unsure: Nuja verwachte met Nagelsmann al niks in de CL. Dus al zeker niet met deze beunhaas.
Benfica dat thuis onderuitgaat verbaasd me wel.

Typisch weer. Weer nagelaten om de terugwedstrijd helemaal overbodig te maken. Dit had gewoon 3/4-0 moeten worden...

Niet dat ik dit Chelsea vrees, maar je zal maar op een of andere manier 1-0 achter komen volgende week en dan is er nog veel mogelijk.

Weet iemand op welke zender waar ik Napoli Milan kan zien vanavond?

Ik heb wel geen betaalzenders

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan