Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Benfica champion
Alles juist se ...Benfica - Real Madrid
FC Bayern - AC Milan
Manchester City - Inter
Napoli - Chelsea
Pure gok.

Doe dan maar Inter dat 1-0 wint met de winner van LukakuIk hoop op een finale Internazionale -Manchester City, waar City eindelijk eens de beker wint.

Ik hoop ook dat City wint.Hopen dat City wintAls je wilt dat het voetbal helemaal kapseist onder het oliegeld moet je dat vooral willen ja.

![]()
Club Brugge-supporters die Manchester City-fan in coma sloegen, gaan in beroep tegen straffen met uitstel
De zaak van de agressie op een 65-jarige fan van Manchester City, <a href="https://www.hln.be/gent/zoon-manchester-city-fan-die-voor-dood-werd-achtergelaten-reageert-voor-de-camera-van-vtm-nieuws-hopen-dat-vader-erdoor-komt~a7db19e4/" target="_blank">die eind 2021 in coma werd geslagen</a> op de...www.hln.be
Iemand in een coma slaan en dan de vlucht nemen. Er nog goed van afkomen met amper een straf met uitstel, en dan toch nog in beroep gaan. Je moet het lef maar hebben.
De twee hoofdverdachten idd. De andere drie die veroordeeld zijn voor schuldig verzuim hebben al een schikking getroffen.Niet alle 5 zijn veroordeeld voor het in coma slaan. 2 van de 5 tekenden beroep aan, wie dat juist zijn zit achter de paywall. Zijn dat net die 2 die wel veroordeeld zijn voor het in coma slaan?
En ach, je kan hopen dat men in beroep die strafmaat verzwaard.
Tristig ehNiks? Ik ging me net installeren met een snackje en een wijntje.
-_-