UEFA Champions League 2022-2023

Status
Niet open voor verdere reacties.

De daders komen er toch redelijk goedkoop vanaf vind ik. Enkel een voorwaardelijke celstraf voor iemand in coma te slaan...
't is idd vrij licht, maar als de slachtoffers tevreden zijn 🤷‍♂️

Odoi ipv Rits of Nielsen. Parker wil alles op de competitie zetten :unsure:
Wel grappig.. De club KENNERs die op voorhand alweer de coach de schuld geven.. En uiteindelijk heeft die tactiek nog best goed gewerkt van Parker.

Ei zo na gescoord, en slechts 2 knullige individuele fouten maakten maar het verschil.

Wat was dat met al die supporters van BF in ons vakken eigenlijk? :s
Je ziet toch dat we voor CL wat extra kunnen, oa Hans die meer duels aangaat. Maar na 20-25 minuten was het alweer gedaan...
Gelukkig is er nog Lang, zo'n spelers zijn toch de reden dat je gaat kijken.

Wel grappig.. De club KENNERs die op voorhand alweer de coach de schuld geven.. En uiteindelijk heeft die tactiek nog best goed gewerkt van Parker.

Ei zo na gescoord, en slechts 2 knullige individuele fouten maakten maar het verschil.
Je maakt een grapje hoop ik? Tactiek best goed gewerkt? Really?

Ik staar me nu niet blind op xG's, maar gisteren: 0,20 vs 2,90. Big chances: 1 vs 6. Enige deftige mogelijkheid was die van Buchanan en dat was vanuit een zéér moeilijke hoek. Als Benfica wat efficiënter was dan verlies je gewoon 0-6.

Hebt gij die match wel gezien?

Club heeft geen enkele 100% kans gehad, die van Buchanan was dat echt niet, en Benfica had uit hun kansen zeker 3 of 4 keer kunnen of moeten scoren. Gezien ze het niet deden hebben wij ze dan maar 2 cadeautjes gegeven.

Als je hier nogal uitdagend over "kenners" komt spreken, zorg dan aub wel zelf dat je er iets van kent. Misschien.

We hebben geen enkele deftige kans bijeen gevoetbald, hooguit 20min in de eerste helft leuk meegedaan en was Benfica wat meer bij de les had het hier 0-4 of 0-5 geweest. "Tactiek nog best goed gewerkt", yeah right. :sarcastic:

Das een ploeg die PSG en Juventus heeft opgerold, ik weet niet wat iedereen verwachtte. Als ik dan sjotcast bijvoorbeeld hoor moet ik wel met mijn ogen rollen, alsof die de laatste 3 maanden van Club niet gezien hebben.

Beste mensen,

morgen zou ik heel graag Inter -Porto zien, waar kan ik die match zien aub?

Heb helaas geen betaalzender of digibox :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan