Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
speelt eerst de bal weg toch en dan raakt hij idd de voet.Iemand gaat op Nielsen zijn voet staan... Fout en geel is dat blijkbaar? Ah neen, niets![]()
Wa ne kutref. Een mens zou zowaar verlangen naar Visser.
Zeker, want dan zijn ze door. Nu nog verliezen zou wel zuur zijn.Hier 0-0 spelen mag gezien worden als een overwinning imo.
Dit is in feite de essentie van die fase en waar het probleem ligt. Namelijk in de spelregels, of de toepassing ervan (ik ken het reglement niet van buiten). De scheidsrechters redeneren "voet op enkel/hiel = fout+geel", als een soort vaste regel. Maar je moet altijd de volledige fase bekijken, in plaats van zo sterk in te zoomen op één aspect. (De slow motion helpt daar natuurlijk ook niet bij). Ik ga er later nog eens uitgebreider op terug komen als ik achter mijn PC zit, maar conclusie voor mij is: terechte penalty, al kan je het terugdraaien ervan eventueel nog rechtvaardigen (volgens de huidige spelregels). Maar een gele kaart is het natuurlijk nooit.op de enkel staat en das pas wordt ie omver gemaaid. En jammer genoeg is iedere voet op een enkel nu gewoon fout. Geel is het natuurlijk nooit
Vanaken toch echt wel zwak vandaag nuja nooit het gevoel gehad bij hem dat hij dit niveau aankan.
Is dit een grap?Vanaken toch echt wel zwak vandaag nuja nooit het gevoel gehad bij hem dat hij dit niveau aankan.
Onyedika odo skov buchananMignolet uitgezonderd, noem eens 3 spelers die wel goed spelen?
Hij raakt inderdaad de enkel en daar zoomen ze ook op in op het stilstaand beeld. Maar dan kan ik je nog veel fouten tonen waar er een contact is in de beweging/loop. Dat is gewoon een probleem met die VAR.op de beelden zie je wel dat de voet van Buchanan eerst op de enkel staat en das pas wordt ie omver gemaaid. En jammer genoeg is iedere voet op een enkel nu gewoon fout. Geel is het natuurlijk nooit