UEFA Champions League 2022-2023

Status
Niet open voor verdere reacties.
Rechterknie tikt toch linkerknie aan ? Wat hier clear en obvious aan is ontgaat mij ook

En die "fout" op Griesmann was zuiver bal.
Savic weer zijn crapuleuze zelve

Geen penalty lijkt me correct, gezien de beelden. Maar geel geven lijkt me wel ridicuul.

Begint weer een klassieke Atletico match te worden verder. En een typisch incompetente De Bilde. Als er iemand omgekocht is, is het toch wel DPG Media om die man achter de microfoon te steken.

Gilles De Bilde die daar casual de scheidsrechter beschuldigt van omkoping terwijl het gewoon een terechte ingreep is. Spijtig voor Club maar een beetje niveau mag nog wel.

Wrs wel biased, maar voor mij is dit toch penalty. Wil kappen en wil zich dus afzetten door zijn voet op de grond te zetten en dan komt er daar één aangevlogen, en daarom is het plots andersom... Ok dan.

Wrs wel biased, maar voor mij is dit toch penalty. Wil kappen en wil zich dus afzetten door zijn voet op de grond te zetten en dan komt er daar één aangevlogen, en daarom is het plots andersom... Ok dan.
Probleem is gewoon die vertraagde beelden. Dat maakt het helemaal anders dan in het gewone beeld. Zonder vertraging zag je dit niet eens

Lijkt mij ook geen penalty te zijn uiteindelijk. De Bilde is en blijft een randdebiel. Atlético is en blijft een kutploeg. Hopen op een betere 2e helft voor Club want 't was toch knap lastig.

Die gast mag toch verdedigen ofni ? zet zen linker voet om de bal afte blokken , Buchanan stopt en zet zen voet op die "afblokkuit " ... sorry als je dit niet wilt zien ....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan