Schei toch uit manBrugge heeft toch ook enorm veel geluk deze campagne. Het balletje en wedstrijdomstandigheden valt steeds naar hun kant

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Schei toch uit manBrugge heeft toch ook enorm veel geluk deze campagne. Het balletje en wedstrijdomstandigheden valt steeds naar hun kant

Of gewoon een topkeeper,… die buitenspelgoal noem je hopelijk geen geluk?Brugge heeft toch ook enorm veel geluk deze campagne. Het balletje en wedstrijdomstandigheden valt steeds naar hun kant
Ten Hag heeft ook al genoeg spelers verloren. Antony is niet opgevangen, dat is waar, maar hij heeft Wijndal en Brobbey, die hij niet gebruikt. Bassey is ook niet echt een verslapping tov Martinez. Schreuder doet gewoon rare dingen en lijkt te koppig om daar iets aan te veranderen.Is dat niet te verwachten als je half je ploeg verkoopt?
Tegen da gij dien hebt opgezopen is Hans rondgedraaidVanaken die beweegt toch precies echt in slow motion he
Ik ga mij ene blauwe Chimay uit de frigo halen, 't zal rap keren dan voor Brugge, vorige week hielp dat ook!

Nee ik bedoel daar niks slecht mee. Andere jaren was het bij de tegenstander dikwijls bij de eerste kans prijs. Dit seizoen ontsnappen ze aan die eerste opdoffer. En dat is nodig op vertrouwen te krijgen op zulke matchen te winnenOf gewoon een topkeeper,… die buitenspelgoal noem je hopelijk geen geluk?
Heeft ook gewoon pakken ervaring heNee ik bedoel daar niks slecht mee. Andere jaren was het bij de tegenstander dikwijls bij de eerste kans prijs. Dit seizoen ontsnappen ze aan die eerste opdoffer. En dat is nodig op vertrouwen te krijgen op zulke matchen te winnen