Hellsdinner
Crew Member
Ja die paar matches tel ik niet mee, maar klopt.Klopt. Al ging KDB ook eerst naar Chelsea tussendoor, toen hij daar nog niet echt alles kon kapotspelen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja die paar matches tel ik niet mee, maar klopt.Klopt. Al ging KDB ook eerst naar Chelsea tussendoor, toen hij daar nog niet echt alles kon kapotspelen.
Chelsea heeft hem wel meteen uitgeleend aan Werder voor een seizoen.Klopt. Al ging KDB ook eerst naar Chelsea tussendoor, toen hij daar nog niet echt alles kon kapotspelen.
ja tis ook juist dat wat we proberen te zeggen. Dat CDK misschien ook beter een tussenstap had gehad, zodat hij nu niet met al die hoge verwachtingen zat.KDB is idd wel meteen naar Chelsea gegaan hé. Dat is een nog grotere stap (zeker toen) dan naar Milan.
Mocht Milan CdK na de winterstop uitlenen zou het vergelijkbaar zijn, maar dat gaan ze niet doen denk ik, de Engelse clubs denken en handelen op dat gebied ook gewoon helemaal anders dan Italiaanse clubs.
KDB had wellicht meer talent op die leeftijd, maar dat hij zo goed ging worden was toch ook nog geen zekerheid. Bij Werder en Wolfsburg, op de leeftijd van CdK nu, was hij goed, maar ook nog niet de wereldspeler die alles kapotspeelde. Dus van CdK kan je dat nu ook absoluut nog niet verwachten.

Dat is wel heel kort door de bocht op basis van een match waarin iedereen verzoop.Cdk had in de JPL veel tijd om te voetballen , fysiek op de bal bij te houden en te dirigeren . gisteren was het toch duidelijk dat die het fysiek niet aankon ( duels) het gaat allemaal iets te snel.
Wat gewoon normaal is btw , time Will tell.
Typische cafépraat natuurlijk, maar bon dat is niets nieuws hier natuurlijk.Dat is wel heel kort door de bocht op basis van een match waarin iedereen verzoop.
Als ze straks gaan spelen met bovenstaande attitude dan wordt Club gewoon 4des in zijn groep met 9 punten en het slechtste doelsaldo he.Waar ik me al jaren dood aan erger is die constante rekenkundigheid. We gaan voor een gelijkspel, een punt zo mooi zijn, tis al goed als we niet weggespeeld worden…
ik zat just opt cafe ... zijde gij mij aant volgen ofwaTypische cafépraat natuurlijk, maar bon dat is niets nieuws hier natuurlijk.
Is toch al een paar wedstrijden zo ...Dat is wel heel kort door de bocht op basis van een match waarin iedereen verzoop.
Dat kan zeker, alleen maakt dat eigenlijk niet veel uit. Ge moet al naar plaats 6 om een extra Europese deelnemer te krijgen. Enige wat je mogelijks wint is dat sommige ploegen een voorronde minder moeten spelen om in de poulesfase te raken. Het mooiste eraan is een iets mooiere buffer naar plaats 10 (en de rechtstreekse CL kwalificatie voor de kampioen), want een goed jaar draagt ge 5 jaar mee.Celtic & de Rangers pakken amper punten en staan laatste in hun poule
Hearts ook niet de simpelste poule
Seffes is plaats 8 nog mogelijk voor de coëfficiënt ?
Zeker waar, maar voor de landencoëfficiënt ook niet onbelangrijk, want een flopjaar zoals 2017-2018 en 't kan heel snel gaan. Het verschil tussen de landen vanaf plaats 8 is echt vrij klein, er is niet veel nodig om wat plaatsen te zakken in de ranking (zelf een flopjaar of een topjaar voor een ander land zoals Oostenrijk of Servië vorig jaar).Even nog iets over de rankings (omdat het hier eerst over Brugge zal gaan, zet ik het in de CL-topic):
Dat België goed scoort dit jaar, heeft zoals al mooi in het nieuws komt een goed effect op de rankings. Meestal wordt daar de ranking van België bekeken, maar dat is eigenlijk irrelevant, want België zal de komende jaren sowieso met 2 deelnemers in de CL blijven (vanaf volgend jaar terug 1 vaste + 1 in de voorronde, en dat voor een lange tijd).
Maar wat eigenlijk belangrijker is, is de plaats op de ranking van onze voetbalteams.
Die is momenteel:
32 Club Brugge (44)
54 AA Gent (59)
83 Racing Genk (89)
84 Royal Antwerp (107)
89 Standard Luik (96)
154 Anderlecht (121)
185 Alle andere belgische ploegen (204)
Behalve Anderlecht gaat dus iedereen er op vooruit, zélfs de ploegen die dit jaar geen Europees spelen. En dat is belangrijk, want die ranking bepaalt of je reekshoofd bent of niet in Europa.
Neem nu Club Brugge: die zijn gestegen van plaats 44 naar plaats 32. Dat betekent dat ze nu opnieuw kans maken om in pot 3 te zitten bij de loting voor de CL. Maar misschien belangrijker: mochten ze dit jaar de CL niet rechtstreeks halen, maar voorrondes moeten spelen, dan zullen ze waarschijnlijk (natuurlijk nog afhankelijk van wie zich allemaal kwalificeert) altijd reekshoofd zijn bij de voorrondes, en in plaats van Benfica moeten strijden tegen FC Midtjylland, maakt natuurlijk een groot verschil.
Maar ook voor andere ploegen maakt dit een groot verschil. Ploegen zoals Antwerp waren dit jaar géén reekshoofd in de laatste voorronde van de ECL en dat hebben ze gevoeld. Volgend jaar is dat geen enkel probleem meer.
Er zijn nog veel wedstrijden, dus er kunnen wel nog enkele ploegen terug over onze ploegen springen. Maar het ziet er alvast een stuk beter uit.
Typische cafépraat natuurlijk, maar bon dat is niets nieuws hier natuurlijk.
Geen idee of dat op mij slaat maar ik heb juist aangegeven hier dat ik die selectie wél begrijp.Komt dan van de mannen die moord en brand schreeuwen als er kritiek op de selectie van Debast bij de Rode Duivels komt.
Klasseren onder "zever, gezever".

Geen idee of dat op mij slaat maar ik heb juist aangegeven hier dat ik die selectie wél begrijp.![]()
. Dinsdag schreeuw ik ze naar de overwinning in San Siro