UEFA Champions League 2020-2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Real zal sowieso Chelsea de baas kunnen en de finale halen.

Die van HLN praat toch altijd maar over Hazard. Hazard staat veel te vet en is niet professioneel genoeg. Hazard is zonder twijfel een van de grootste Real Madrid flops van de laatste tien jaar. Ik hoop dat Perez, Hazard volgend seizoen gewoon verkoopt. Hazard is te zwak en te onprofessioneel om het Real shirt te dragen. 0,0 Madridismo zit er in.
Als Chelsea speelt zoals tegen Porto sure, maar als die een goede dag hebben ben ik er niet zo zeker van dat Real hier zo maar gaat winnen.

De 4 clubs in de halve finale zijn bezit van de Emiraten, QATAR, Russische maffiabaas/oliebaron en een ploeg die actief sponsoring zoekt in die contreien. Triestig hoogtepunt in Europees voetbal.
Niks speciaals dus
Eerste wedstrijd tussen PSG/Man City zal toch wel gesloten zijn denk ik. Veel stress, de eigenaars verlangen van beide clubs verlangen al zo lang naar het eerste CL succes.
Dat gaat volgens mij gewoon een match zijn zoals we net kunnen verwachten. City dat de match gaat willen controleren en opbouwen terwijl PSG gaat verdedigen en rustig hun kans op de counter gaat afwachten.

Als Chelsea speelt zoals tegen Porto sure, maar als die een goede dag hebben ben ik er niet zo zeker van dat Real hier zo maar gaat winnen.

Inderdaad, denk niet dat ze Chelsea zullen onderschatten. Het is tegenwoordig erg moeilijk om het Real van Zidane in te schatten 😄. Ze spelen toch zeer efficiënt.

3 CL's op een rij onder Zidane en gisteren speelden ze zonder een aantal sleutelverdedigers (Ramos, Varane en Carvajal). In mijn ogen zijn die toch meer favoriet dan Chelsea. Bon, ik hoop dat die onnozele emiratenploegen City en PSG het niet halen.

Eerste wedstrijd tussen PSG/Man City zal toch wel gesloten zijn denk ik. Veel stress, de eigenaars verlangen van beide clubs verlangen al zo lang naar het eerste CL succes. Druk zal immens zijn. Ik zie PSG toch winnen.

Het Guardiola systeem stort toch in een van zodra de bus wordt geparkeerd en er vuil wordt gespeeld.
Nochtans als dat middenveld van City écht begint te voetballen spelen ze die verdediging van PSG zo op een hoopje...
Uiteindelijk heeft Bayern vorige week bij momenten gewoon voetballes gegeven maar stond er daar vooraan gewoon niemand die een pot kon maken. Dat probleem heeft City veel minder.
Het probleem van zwak verdedigen heeft City dan natuurlijk ook wel (en mss zelfs nog iets meer dan Bayern)

Nochtans als dat middenveld van City écht begint te voetballen spelen ze die verdediging van PSG zo op een hoopje...
Uiteindelijk heeft Bayern vorige week bij momenten gewoon voetballes gegeven maar stond er daar vooraan gewoon niemand die een pot kon maken. Dat probleem heeft City veel minder.
Het probleem van zwak verdedigen heeft City dan natuurlijk ook wel (en mss zelfs nog iets meer dan Bayern)

Inderdaad, maar als het niet volgens plan verloopt dan heeft Guardiola quasi nooit een goed plan B. Met Barcelona heeft hij 2x de CL gewonnen, een van de beste elftallen allertijden, desondanks grote budgetten ter beschikking bij Bayern en Man City is het hem (tot nu toe) nog altijd niet gelukt.

ben eigenlijk al best tevreden dat we in Halve Finale zitten :unsure:

3 CL's op een rij onder Zidane en gisteren speelden ze zonder een aantal sleutelverdedigers (Ramos, Varane en Carvajal). In mijn ogen zijn die toch meer favoriet dan Chelsea. Bon, ik hoop dat die onnozele emiratenploegen City en PSG het niet halen.

Momenteel ontbreken er idd heel wat spelers bij Real. Courtois wordt toch ook alsmaar beter, hopelijk kan hij nu al beter penaltys stoppen. Maar sowieso is Courtois een absolute topper.

Het verhaal van Hazard is toch triestig. Op het hoogtepunt van z'n carriere getransfereerd naar een van de grootste clubs ter wereld, veel blessureleed gehad, maar als hij eens speelt zie ik toch zeer weinig werkkracht en hij oogt niet super scherp. Zidane houdt toch van echte werkpaarden ongeacht hun 'status'.

Voor mij mag City de CL wel winnen, vooral omdat KDB dat eens verdient. Wat een voetballer, op het hoogtepunt van zijn carrière momenteel.

En ik val in herhaling, maar Foden is toch ook indrukwekkend. Die is nog maar 20, draait zonder problemen mee op dat niveau, en begint af en toe zelfs het verschil al te maken ook.

Eerste wedstrijd tussen PSG/Man City zal toch wel gesloten zijn denk ik. Veel stress, de eigenaars verlangen van beide clubs verlangen al zo lang naar het eerste CL succes. Druk zal immens zijn. Ik zie PSG toch winnen.

Het Guardiola systeem stort toch in een van zodra de bus wordt geparkeerd en er vuil wordt gespeeld.

Dat zou wel eens kunnen. En Guardiola haat ook echt ploegen die de bus parkeren en dan vol op de counter spelen. Zeker met zo'n Mbappe erbij moeten ze oppassen.

Voor mij mag City het halen. Niet dat ik iets heb met City, maar ik zou KDB die gouden bal wel eens willen zien winnen. En een CL overwinning zal hem daar bij kunnen helpen.

Foto van't vtm nieuws deze middag, bewegend was het nog indrukwekkender. Dat kunnen er toch weinig nadoen denk ik.

LdR75zC.jpg

Zonder twijfel de beste keeper ter wereld op dit moment.

In het begin te kampen gehad met een hoop kritiek, zeker niet altijd onterecht, maar ongelofelijk hoe hij zowat alle criticasters lik op stuk gegeven heeft. Hier en daar nog een schoonheidsfoutje, maar als je ziet wat die daartegen over allemaal zet. Chapeau.

Zonder twijfel de beste keeper ter wereld op dit moment.

In het begin te kampen gehad met een hoop kritiek, zeker niet altijd onterecht, maar ongelofelijk hoe hij zowat alle criticasters lik op stuk gegeven heeft. Hier en daar nog een schoonheidsfoutje, maar als je ziet wat die daartegen over allemaal zet. Chapeau.
@BleKKie gaat daar niet mee akkoord die vind
Mignolet op zin minst evengoed :unsure:

Voor mij mag City het halen. Niet dat ik iets heb met City, maar ik zou KDB die gouden bal wel eens willen zien winnen. En een CL overwinning zal hem daar bij kunnen helpen.
Dit seizoen de titel, qua statistieken vorig jaar, de beste middenvelder ter wereld (6de - de eerste 5 waren aanvallers) en volgens mij nu nog beter, en nu ook HF in de CL.
Als City de CL wint, dan kan het toch niet anders dat KDB de gouden bal wint?

Maar goed, ze moeten dan wel de CL winnen of MINSTENS de finale halen. Als ze dat niet doen, zal het wel voor ne aanvaller zijn.
Het is gewoon zéér moeilijk voor ne middenvelder om de gouden bal te winnen hé!

Laatst bewerkt:
Als City de CL wint, dan kan het toch niet anders dat KDB de gouden bal wint?
In een jaar zonder EK of WK is het idd vaak de uitblinker van de ploeg die de CL wint die de Gouden Bal wint.
We zitten dit jaar echter met een EK, dus KDB gaat daar toch ook moeten uitblinken om kans te maken.
Als België er redelijk vroeg uitligt en KDB presteert gemiddeld, terwijl Frankrijk Europees kampioen wordt met Mbappé in een glansrol, dan mag City de CL nog winnen, de Gouden Bal zal dan sowieso eerder naar Mbappé gaan.

Dat die ging terugkomen had ik wel verwacht, en terecht :D
Echter had ik het dan wel eerder over het voetenwerk. Maar ik heb mijn fout toegegeven :eviltongue:

Ja dat is omdat men tegenwoordig denkt dat keepers moeten kunnen mee voetballen. Zowel Courtois als Mignolet hebben in het verleden al laten zien dat ze dat niet zo goed kunnen (net als 95% van alle keepers trouwens). Maar kijk, pakweg 20 jaar geleden moest een keeper dat helemaal niet kunnen. Gewoon de bal ver wegtrappen als hij de bal in de voeten heeft en het even te druk wordt rondom.

Courtois is sowieso bij de top 3 wereldwijd, als 'traditionele' keeper. Onbetwiste nr 1 bij de rode duivels.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan