UEFA Champions League 2020-2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
MC heeft een domme (maar terechte) penalty nodig om op gelijke hoogte te komen.
Dortmund moet nu komen.

En als Liverpool de HF niet haalt, dan mogen ze zich tegen het eigen hoofd slaan. Zoveel kansen en géén enkele bal erin.

Echt waar Liverpool 😩😩 4-0 gemakkelijk as ge gewoon half deftig afwerkt vandaag
Overdrijven is ook een kunst. Liverpool had zeker een paar keer kunnen (moeten) scoren, maar vergeet niet dat de eerste grote kans in de partij voor Real was. Gaat die binnen is het helemaal klaar. Daarnet ook Vini helemaal alleen op Becker die net op tijd kan tussenkomen, dus niet doen alsof Liverpool de enige ploeg met kansen is.

Dortmund moet nu 3x scoren zeker? Dat lukt nooit tegen MC. MC gaat ook wel verdiend door.
Real Madrid? Ja zucht, zeker niet onverdiend, maar Liverpool maakt het hun wél héél erg gemakkelijk.

Jammer maar was te verwachten dat we opnieuw paar verdedigende fouten gingen maken. Toch tevreden over wat we laten zien hebben, geeft me toch wat geloof in de DFB.

Overdrijven is ook een kunst. Liverpool had zeker een paar keer kunnen (moeten) scoren, maar vergeet niet dat de eerste grote kans in de partij voor Real was. Gaat die binnen is het helemaal klaar. Daarnet ook Vini helemaal alleen op Becker die net op tijd kan tussenkomen, dus niet doen alsof Liverpool de enige ploeg met kansen is.

De eerste grote kans is Salah alleen voor Courtois. De 2de grote kans is Milner in de winkelhaak. Dan moeten we nog wel eens zien hoe Real reageer om op 1-0 achter te komen. Dan pas komt die kans van Benzema. En dan heb je nog eens Salah en Wijnaldum die op zen minst binnen het kader moeten shotten in de eerste helft. Als je zo rekent (die grote kans van Real is een afgeweken bal trouwens) dan is het 4-1 bij de rust. Zonder overdrijven, en real zijn goaltje geven, is het hier makkelijk 3-1.

Please haha 4-1 lol.
Het gebeurt trouwens zelden ook dat alle kansen binnen zouden gaan.
Je doet alsof Liverpool Real heeft overklast, de eerste 10 minuten en derna niks of weinig meer.

Liverpool was zwak en Real kan ook niet beter, zelfs tegen Chelsea zal het niet simpel zijn. City/PSG sowieso de grote favoriet(en) voor de cl win.

Wat kan die kerel toch belachelijke artikels schrijven. Vandaag in de krant was de titel letterlijk "De Koninklijke leeft en sterft met Modric"
Nu plots Courtois. :sarcastic:

Please haha 4-1 lol.
Het gebeurt trouwens zelden ook dat alle kansen binnen zouden gaan.
Je doet alsof Liverpool Real heeft overklast, de eerste 10 minuten en derna niks of weinig meer.

Liverpool was zwak en Real kan ook niet beter, zelfs tegen Chelsea zal het niet simpel zijn. City/PSG sowieso de grote favoriet(en) voor de cl win.

Dat zeg ik ook niet, maar als hierboven de kans van Benzema wordt aangehaald dan haal ik alle kansen van Liverpool ook aan. Ze hadden zeker 1x moeten scoren, en dan valt het te zien wat er gebeurd. Ze hebben de kwartfinale effectief in Madrid verloren, daar was het om te huilen. Vandaag had genoeg moeten zijn, maar het afmaken trok weer op niks. (In 2021 3 goals van 139 shots op anfield)

Ja ik zie real zelfs niet voorbij Chelsea geraken, maar ze misten natuurlijk ook wat spelers. Het zal oliesjeik FC 1 of oliesjeick FC 2 worden inderdaad.

Real zal sowieso Chelsea de baas kunnen en de finale halen.

Die van HLN praat toch altijd maar over Hazard. Hazard staat veel te vet en is niet professioneel genoeg. Hazard is zonder twijfel een van de grootste Real Madrid flops van de laatste tien jaar. Ik hoop dat Perez, Hazard volgend seizoen gewoon verkoopt. Hazard is te zwak en te onprofessioneel om het Real shirt te dragen. 0,0 Madridismo zit er in.

Laatst bewerkt:
City/PSG is sowieso al een topaffiche. 2 teams nog steeds op zoek naar hun eerste CL titel.
Real zie ik terug uitgekookt en efficiënt spelen tegen Chelsea en uiteindelijk de finale halen. Onder Zidane speelt Real saai voetbal, maar heb toch gemerkt dat ze naarmate de prijzen worden uitgedeeld ze toch onder stoom beginnen te komen.

Als ze er beiden zin in hebben kan City - PSG wel eens heel leuk worden...
2 van de beste aanvallen ter wereld tegen 2 verdedigingen die net het niveau van de JPL overstijgen :D

Finale wordt in elk geval oud geld vs nieuw geld. Mocht Chelsea doorgaan is het zelfs Oliesjeik FC vs hun grote voorganger.

De 4 clubs in de halve finale zijn bezit van de Emiraten, QATAR, Russische maffiabaas/oliebaron en een ploeg die actief sponsoring zoekt in die contreien. Triestig hoogtepunt in Europees voetbal.

De 4 clubs in de halve finale zijn bezit van de Emiraten, QATAR, Russische maffiabaas/oliebaron en een ploeg die actief sponsoring zoekt in die contreien. Triestig hoogtepunt in Europees voetbal.

De socios beheren en bezitten Real Madrid hé. Net zoals FC Barcelona, Bilbao en Osasuna. Tegenwoordig toch een unicum.

Eerste wedstrijd tussen PSG/Man City zal toch wel gesloten zijn denk ik. Veel stress, de eigenaars verlangen van beide clubs verlangen al zo lang naar het eerste CL succes. Druk zal immens zijn. Ik zie PSG toch winnen.

Het Guardiola systeem stort toch in een van zodra de bus wordt geparkeerd en er vuil wordt gespeeld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan