Transferthread 2025-2026 (Buitenland)

Jep. En het fixed gedeelte vd fee die newcastle bood lag ook hoger dan dat van united. Tjah, newcastle mag dan in handen zijn van een Saudisch consortium, de aantrekkingskracht vd 'grote' ploegen is nog steeds bepalend.
Toch niet te begrijpen in dit geval. Het talent dat de laatste 5 jaar daar al hun carrière in een neerwaartse spiraal heeft zien gaan is al niet meer te tellen. Als opkomend talent zou ik daar zover van weg blijven.

Ik zie Frimpong nog wel RW spelen wanneer Salah op AFCON zit. Met Bradley heb je op RB een solide optie.
Szoboszlai speelde ook hoger voor hij bij Liverpool zat..

CB zeker nodig. Snap niet dat die geruchten voor Guehi zijn gaan liggen.. Lijkt me een solide aankoop, kent de league, nog 1y contract dus op te pikken voor goede prijs normaal.

Aanvallend sowieso iets nodig, zeker als Chiesa weg gaat. Hoop dat Rio wat kansen krijgt, ziet er een toptalent uit.
Ben Doak zal nu ook wel definietief weggaan neem ik aan?
Ja, na het ongeluk van Jota is die link helemaal gaan liggen. Maar ik heb er ook geen andere club maar aan gelinkt horen zijn. Van wat ik lees vroeg Palace nog 50m+ voor een speler die nog maar 1j contract heeft en wil Liverpool er niet veel meer dan 30m voor betalen. Ze zullen dus waarschijnlijk aan het afwachten zijn tot palace hun prijs laat zakken.
Laatste dagen is er ook een link naar een verdediger bij Parma maar die is maar 18j. Lijkt me vreemd Quansah te vervangen door een speler met nog minder ervaring voor hetzelfde geld.

Rio gaan we veel zien denk ik, maar je mag die druk nog niet op die jongen leggen. Doak zal inderdaad ook wel gaan. Er zijn nu ook links naar Barcola van PSG maar dat lijkt me sterk dat dat nu nog zou gebeuren.

Pffff. Geen idee waar we die nog gaan zetten...

Romano zegt ondertussen ook dat het een zekerheid is dat nkunku weg moet.
Sterling gaat vertrekken?
Ik lees dat jullie geen stoppers meer gaan aantrekken maar Fofana is toch ook blessuregevoelig?
Edit: Disasi is ook terug van Villa, maar dat is ook geen basismateriaal meer

Toch niet te begrijpen in dit geval. Het talent dat de laatste 5 jaar daar al hun carrière in een neerwaartse spiraal heeft zien gaan is al niet meer te tellen. Als opkomend talent zou ik daar zover van weg blijven.

Ja, na het ongeluk van Jota is die link helemaal gaan liggen. Maar ik heb er ook geen andere club maar aan gelinkt horen zijn. Van wat ik lees vroeg Palace nog 50m+ voor een speler die nog maar 1j contract heeft en wil Liverpool er niet veel meer dan 30m voor betalen. Ze zullen dus waarschijnlijk aan het afwachten zijn tot palace hun prijs laat zakken.
Laatste dagen is er ook een link naar een verdediger bij Parma maar die is maar 18j. Lijkt me vreemd Quansah te vervangen door een speler met nog minder ervaring voor hetzelfde geld.

Rio gaan we veel zien denk ik, maar je mag die druk nog niet op die jongen leggen. Doak zal inderdaad ook wel gaan. Er zijn nu ook links naar Barcola van PSG maar dat lijkt me sterk dat dat nu nog zou gebeuren.
Mwoah, de aard van het talent was determinerend en uiteindelijk viel het wel mee. Rashford is mentaal ineen gestuikt, Sancho is gewoon een complete bum, Pogba was mentaal ook steeds een vod wanneer hij geen blauw truitje aan had en de rest van de trnasfers waren gewoon ondoordachte en slechte matches. Of te vroeg weggepest geweest genre Lukaku.

Ik moet Mbeumo nog zien overtuigen maar ik vind de United kern wel weer war gevaar uitstralen.

Het was me ontgaan, maar Galatasaray heeft verdorie 75 miljoen euro uitgegeven aan Osimhen. Kerel is verdorie laag gevallen zeg, maar hij zal de zakken daar wel goed kunnen vullen, en daar draait het uiteindelijk om voor zo'n spelers.

Bayern en kompany mogen ook eens transfers beginnen doen als ze Europees wat willen meedoen.

Stond een leuk artikel over in de krant, tijdje terug. Bundesliga en Bayern zijn gewoon helemaal niet sexy meer wegens het niet kunnen concurreren op financieel vlak. Sowieso gaat dat op voor quasi elke competitie die niet de Engelse Premier League is, maar Bayern is wel een van de weinige clubs buiten de EPL (en buiten Real) die geacht wordt om mee te doen voor de Champions League titel.
De toppers in de Bundesliga werden vroeger altijd opgepikt door Bayern, maar de laatste jaren kiezen die steevast voor een avontuur in de Premier League voor meer geld. En spelers eenmaal in de PL, mits ze goed genoeg zijn voor een basisplaats bij de sterken, willen vaak niet meer naar clubs als Bayern.

Stond een leuk artikel over in de krant, tijdje terug. Bundesliga en Bayern zijn gewoon helemaal niet sexy meer wegens het niet kunnen concurreren op financieel vlak. Sowieso gaat dat op voor quasi elke competitie die niet de Engelse Premier League is, maar Bayern is wel een van de weinige clubs buiten de EPL (en buiten Real) die geacht wordt om mee te doen voor de Champions League titel.
De toppers in de Bundesliga werden vroeger altijd opgepikt door Bayern, maar de laatste jaren kiezen die steevast voor een avontuur in de Premier League voor meer geld. En spelers eenmaal in de PL, mits ze goed genoeg zijn voor een basisplaats bij de sterken, willen vaak niet meer naar clubs als Bayern.

En ook die competitie is toch helemaal niet sexy? 9 op 10 speelt (of speel je als) Bayern kampioen, spannend zeg. En met wat geluk ook de beker, beetje zelfde al in Frankrijk.

Iñigo Martinez transfervrij naar de zandbak, damn... Dan zit het echt erg qua loonmassa bij Barça.
Zwaar balen dit. Nu zitten we dus met Cubarsi (wat natuurlijk een topper is), Araujo (die talent heeft, maar de laatste tijd toch niet goed presteert) en Christensen (Waar ik geen vertrouwen in heb).

Coman een akkoord met Al Nassr. Er zal dus nog wel een leuke Winger bijkomen daar bij Bayern.

Was wel nodig, want mij wel ferm geërgerd aan Sane en Coman vorig seizoen. Gnabry aanvankelijk ook op de transferlijst, maar zou nu wel mogen blijven.

Goed ja, Diaz - Olliseh zijn mooie flanken he. Zeker voor de Bundesliga.

De winter naar Milan, ook beetje vreemd.

En steeds meer likely dat donarumma weggaat bij PSG, is uit de selectie gelaten voor de Europese Supercup.

De vraag is eerder of hij die stap gaat aankunnen...
Bournemouth werd ook genoemd maar die hebben deze zomer al hun backs verkocht.
Dragusin van Genoa naar Spurs was duidelijk nog geen voltreffer dus snap ik wel dat hij eerst een stap hoger in Italië probeert

De vraag is eerder of hij die stap gaat aankunnen...

ja maar wat ik daarvan al gezien heb is niet bepaald indrukwekkend tbh :D

Deed het goed bij Genoa. Was ook een target van Inter en Spurs.

Bij de nationale ploeg was het nog niet goed, maar prestaties van verdedigers onder Tedesco waren bepaald geen goeie indicatoren voor de kwaliteiten van spelers.

Milan is ook niet de absolute top meer hé. De Winter heeft echt wel het potentieel om het goed te doen bij een subtopper als Milan.

Terug
Bovenaan