gamer5
Well-known member
Toch niet te begrijpen in dit geval. Het talent dat de laatste 5 jaar daar al hun carrière in een neerwaartse spiraal heeft zien gaan is al niet meer te tellen. Als opkomend talent zou ik daar zover van weg blijven.Jep. En het fixed gedeelte vd fee die newcastle bood lag ook hoger dan dat van united. Tjah, newcastle mag dan in handen zijn van een Saudisch consortium, de aantrekkingskracht vd 'grote' ploegen is nog steeds bepalend.
Ja, na het ongeluk van Jota is die link helemaal gaan liggen. Maar ik heb er ook geen andere club maar aan gelinkt horen zijn. Van wat ik lees vroeg Palace nog 50m+ voor een speler die nog maar 1j contract heeft en wil Liverpool er niet veel meer dan 30m voor betalen. Ze zullen dus waarschijnlijk aan het afwachten zijn tot palace hun prijs laat zakken.Ik zie Frimpong nog wel RW spelen wanneer Salah op AFCON zit. Met Bradley heb je op RB een solide optie.
Szoboszlai speelde ook hoger voor hij bij Liverpool zat..
CB zeker nodig. Snap niet dat die geruchten voor Guehi zijn gaan liggen.. Lijkt me een solide aankoop, kent de league, nog 1y contract dus op te pikken voor goede prijs normaal.
Aanvallend sowieso iets nodig, zeker als Chiesa weg gaat. Hoop dat Rio wat kansen krijgt, ziet er een toptalent uit.
Ben Doak zal nu ook wel definietief weggaan neem ik aan?
Laatste dagen is er ook een link naar een verdediger bij Parma maar die is maar 18j. Lijkt me vreemd Quansah te vervangen door een speler met nog minder ervaring voor hetzelfde geld.
Rio gaan we veel zien denk ik, maar je mag die druk nog niet op die jongen leggen. Doak zal inderdaad ook wel gaan. Er zijn nu ook links naar Barcola van PSG maar dat lijkt me sterk dat dat nu nog zou gebeuren.