Ik sta in direct contact met hem. Moet alleen nog mijn eigen punchline verzinnen.Wilcao, de Fabrizio Romano van BG.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik sta in direct contact met hem. Moet alleen nog mijn eigen punchline verzinnen.Wilcao, de Fabrizio Romano van BG.
Ik sta in direct contact met hem. Moet alleen nog mijn eigen punchline verzinnen.
Ik vind hem al jaren echt top, jaloers op.
Ik ben toch ook wel van mening dat Alvarez hoger kan mikken dan Atlético. Ik had hem zelfs graag zien bij Real als vervanger van Benzema.Alvarez verbaast me wel wat. Ik vind hem echt top. Kan renderen alleen in de spits, naast Haaland, op de flanken, als aanvallende mid, heeft een actie in de benen, is koelbloedig én kan vrije trappen binnen pegelen. Met Haaland die wat blessuregevoelig is vind ik het apart. Een ploeg zoals United had met een Alvarez 2-3 stappen vooruit gezet.
Daar zeg je al iets. Real Madrid had aan hem een perfecte spits gehad, beter passend dan Mboopi als het voor de nr 9 positie is. Een meespelende niet-egoïstische spits die klinisch afwerkt wanneer nodig. Bij Atletico zie ik die wat wegdeemsteren in die gesloten speelstijl. Theoretisch heeft die wel een belachelijk sterke aanvoer achter zich staan natuurlijk. Maar aangezien heel dat middenveld vooral uitblinkt in fysieke aspecten gaat Diego daar wel verder op bouwen zeker? Hoe stop je dat waanzinnige middenveld van RM af? Gesloten en met ongekende intensiteit spelen is dan zowat je beste kans op papier zeker?Ik ben toch ook wel van mening dat Alvarez hoger kan mikken dan Atlético. Ik had hem zelfs graag zien bij Real als vervanger van Benzema.
ach mbappé is een commerciële transfer, al gaat ie iedere dag op en af naar Wales om een potje te golfen met Bale, het interesseert hen niet. De truitjes en co gaan wel genoeg inkomsten genereren.Daar zeg je al iets. Real Madrid had aan hem een perfecte spits gehad, beter passend dan Mboopi als het voor de nr 9 positie is. Een meespelende niet-egoïstische spits die klinisch afwerkt wanneer nodig. Bij Atletico zie ik die wat wegdeemsteren in die gesloten speelstijl. Theoretisch heeft die wel een belachelijk sterke aanvoer achter zich staan natuurlijk. Maar aangezien heel dat middenveld vooral uitblinkt in fysieke aspecten gaat Diego daar wel verder op bouwen zeker? Hoe stop je dat waanzinnige middenveld van RM af? Gesloten en met ongekende intensiteit spelen is dan zowat je beste kans op papier zeker?
Ik weet nog steeds niet hoe ik Mbappe zie passen in het plaatje van RM. Hun team viel zo lekker in elkaar zonder dat reusachtige ego er aan toegevoegd. Dat hij een weergaloze speler is weten we al natuurlijk, maar hoe gaat zich dat vertalen op het veld met Vini en alle anderen?
Wel een interessant seizoen met alle verschuivingen.
Waarom wordt Di Maria met de dood bedreigd?- Ajax en Marseille zijn akkoord over Rulli. Die zelf ook al rond was met Marseille. Onze eerste echte uitgaande transfer.
- Olmo gaat medische testen afleggen bij Barcelona
- Alvarez is de record uitgaande transfer van City.
- Di Maria heeft bijgetekend bij Benfica, nadat hij zijn transfer heeft afgezegd bij Rosario na doodsbedreigingen aan zijn familie.
Dat was het ochtendtransfernieuws!
"Supporters" van andere clubs die schrik hebbenWaarom wordt Di Maria met de dood bedreigd?
"Supporters" van andere clubs die schrik hebben
Het is nog onduidelijk wat de reden is, maar er is een vermoeden. Blijkbaar is Rosario de drugshoofdstad van Argentinië en de bendes willen op deze manier hun macht laten zien. Blijkbaar is Messi ook al eens bedreigd door bendes (Messi is geboren in Rosario).Waarom wordt Di Maria met de dood bedreigd?
Goh, hun macht is één ding, maar ik denk vooral dat het aantrekken van Di Maria gepaard zal gaan met een hoop media aandacht. Iets dat de drugskartels daar kunnen missen als kiespijn.Het is nog onduidelijk wat de reden is, maar er is een vermoeden. Blijkbaar is Rosario de drugshoofdstad van Argentinië en de bendes willen op deze manier hun macht laten zien. Blijkbaar is Messi ook al eens bedreigd door bendes (Messi is geboren in Rosario).
Kan iemand mij uitleggen hoe Barca dit flikt? Ik dacht dat ze geen centen hadden. En toch gooien ze met de miljoenen alsof het niks is

Vind die transfer van Fullkrug maar vreemd. Bijna 30m was het zeker(?) voor een 31-jarige spits...West Ham maakte wel al enkele leuke transfers met Füllkrug en Summerville.