Eredivisie : Nederlands Voetbal 2025-2026

Wat een triestig verhaal die verlenging van Mokio. Blijkbaar wou hij heel graag verlengen, omdat net zoals zijn stap naar Ajax, hij het sportieve boven het geld kiest, maar zijn ouders wouden cashen. Die wouden steeds de onderhandelingen leiden en veel geld eruit halen, totdat Cruijff niet meer met ze wou onderhandelen. Toen zijn ze quasi gaan stalken om met Cruijff in gesprek te gaan, maar die hield de boot af en wou alleen met zijn zaakwaarnemer(s) onderhandelen. Toen Mokio 18 was en hij zelf mocht beslissen, heeft hij bijgetekend en op dit moment zou hij zelfs geen contact meer hebben met zijn ouders, omdat ze te ver zijn gegaan. Dus Mokio heeft wel de goede instelling, maar triestig van die ouders dat ze hun zoon als een melkkoe zien.

Cruyff aan het babbelen met Iraola om naar Ajax te komen.

We kunnen veel zeggen, maar ambitieus is Jordi wel.
Heel benieuwd naar het project Cruyff!

Cruyff aan het babbelen met Iraola om naar Ajax te komen.

We kunnen veel zeggen, maar ambitieus is Jordi wel.
Heel benieuwd naar het project Cruyff!
Zou dit waar zijn? Lijkt me toch straf dat die Bournemouth gaat inruilen voor Ajax op dit moment. Hoewel ik wel een interessante naam verwacht van Cruijff. En Verweij vertrouw ik ook niet echt qua nieuws eerlijk gezegd.

Je zou de nieuwste Pantelic Podcast eens moeten luisteren. Ik maak me ergens toch wel zorgen over het profiel Michel, maar ook over het handelen van Cruijff. Ik hoop dat ze het mis hebben.
Dat ga ik niet doen. :) Vreselijke dialecten, en die Bart vind ik een ongelofelijke zeveraar. Zit die Reslie daar nog bij?

Wat zeiden ze over Michel?

Dat ga ik niet doen. :) Vreselijke dialecten, en die Bart vind ik een ongelofelijke zeveraar. Zit die Reslie daar nog bij?

Wat zeiden ze over Michel?
Reslie zegt me niks.

Vooral zijn manier van tactiek en dat dat vreemd is bij Ajax.

Ik vind dat altijd boeiend. Ook de nieuwe rubriek Poen en Pegels is enorm boeiend.

Reslie zegt me niks.

Vooral zijn manier van tactiek en dat dat vreemd is bij Ajax.

Ik vind dat altijd boeiend. Ook de nieuwe rubriek Poen en Pegels is enorm boeiend.
Ja, poen en pegels hoor ik graag. Maar das door die financiële dude, niet door die wauwelaars van de pantelic podcast.

Heel benieuwd naar deze zomer en naar Jordy zijn werk.

Terug
Bovenaan