Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heel goed nieuws.Mokio bijgetekend tem 2031. Ondanks dat hij enorm wisselvallig is, ben ik wel blij ermee.
Dat is zeker waar en de situatie is ook niet ideaal voor hem, maar hij gaat wel nog serieuze stappen moeten zetten.Heel goed nieuws.
Wisselvalligheid nu niet zo problematisch voor 17/18 jarige spelers. Hoort er een beetje bij.
Zeker, daarmee zeer blij met de verlengingDie jongen is nog maar 18. Geef die nog wat tijd, zeker gelet op de positie waar hij speelt.
Zou dit waar zijn? Lijkt me toch straf dat die Bournemouth gaat inruilen voor Ajax op dit moment. Hoewel ik wel een interessante naam verwacht van Cruijff. En Verweij vertrouw ik ook niet echt qua nieuws eerlijk gezegd.Cruyff aan het babbelen met Iraola om naar Ajax te komen.
We kunnen veel zeggen, maar ambitieus is Jordi wel.
Heel benieuwd naar het project Cruyff!
Dit is waar je als nationale bond je gram kan halen, door een youngster zoals dit te ondersteunen op een moeilijk moment.
Chapeau voor Mokio. Maar wel triestige familie als dit waar is.
Je zou de nieuwste Pantelic Podcast eens moeten luisteren. Ik maak me ergens toch wel zorgen over het profiel Michel, maar ook over het handelen van Cruijff. Ik hoop dat ze het mis hebben.
Interessant profiel.
Dat ga ik niet doen.Je zou de nieuwste Pantelic Podcast eens moeten luisteren. Ik maak me ergens toch wel zorgen over het profiel Michel, maar ook over het handelen van Cruijff. Ik hoop dat ze het mis hebben.
Vreselijke dialecten, en die Bart vind ik een ongelofelijke zeveraar. Zit die Reslie daar nog bij?Reslie zegt me niks.Dat ga ik niet doen.Vreselijke dialecten, en die Bart vind ik een ongelofelijke zeveraar. Zit die Reslie daar nog bij?
Wat zeiden ze over Michel?
Ja, poen en pegels hoor ik graag. Maar das door die financiële dude, niet door die wauwelaars van de pantelic podcast.Reslie zegt me niks.
Vooral zijn manier van tactiek en dat dat vreemd is bij Ajax.
Ik vind dat altijd boeiend. Ook de nieuwe rubriek Poen en Pegels is enorm boeiend.
Ik ben ook benieuwd, maar houd mijn hart vast.Ja, poen en pegels hoor ik graag. Maar das door die financiële dude, niet door die wauwelaars van de pantelic podcast.
Heel benieuwd naar deze zomer en naar Jordy zijn werk.
Het seizoen is helemaal nog niet gedaan!Heel toepasselijk einde van het seizoen voor Ajax.

Het seizoen is helemaal nog niet gedaan!
Ajax Volendam, here we come!
Nog wat genieten van Weghorst zijn gewroet.![]()