Transferthread 2024-2025 (Buitenland)

Leny Yoro naar Utd voor 50m :laugh: Had nog één jaar contract.

Real wilde hem ook, maar wouden logischerwijs geen 50m betalen. Natuurlijk Utd geeft gewoon wat ze vragen ...

Real wilde hem ook, maar wouden logischerwijs geen 50m betalen. Natuurlijk Utd geeft gewoon wat ze vragen ...

Vorig jaar 70 miljoen voor Hojlund, en nu halen ze Zirkzee voor 40 miljoen.
Nog eens 50 miljoen voor een 18-jarige verdediger.
Intussen lopen Martial en Varane transfervrij buiten blijkbaar? (op zich goed om er van af te zijn, maar je had daar toch nog wat geld voor kunnen vangen)

Seizoen van de waarheid toch voor Ten Hag.

Ergens hoop ik wel dat ManU er terug bovenop komt, want het blijft een prachtige club.

Vorig jaar 70 miljoen voor Hojlund, en nu halen ze Zirkzee voor 40 miljoen.
Nog eens 50 miljoen voor een 18-jarige verdediger.
Intussen lopen Martial en Varane transfervrij buiten blijkbaar? (op zich goed om er van af te zijn, maar je had daar toch nog wat geld voor kunnen vangen)

Seizoen van de waarheid toch voor Ten Hag.

Ergens hoop ik wel dat ManU er terug bovenop komt, want het blijft een prachtige club.
En ze waren toch ook bezig met Matthijs De Ligt als ik niet vergis?

Echt voor te bleiten wat United doet aan de onderhandelingstafel. Arsenal haalt de hypeverdediger van het EK, NA EEN GOED EK, voor 50 mil. United smijt het naar een onbewezen 18-jarige. Miljaar man. Dat is toch niet te geloven? Met 40 mil had je er toch ook gekomen? Even knipogen naar die knul en hij was zelf ook wat druk gaan zetten.

Ik vind 50 miljoen voor een 18-jarig toptalent nochtans veel betere business dan 42,5 miljoen voor fcking Zirkzee.
Dit.
Die jongen staat idd hoog aangeschreven, is voor een positie waar ze volk tekort hebben én je moet tegen Real opboksen. Dan ga je niet afkomen met een plan om te low-ballen en dan in 5 weken telkens 2M omhoog te gaan om zo wat korting te hebben. Dan ga je all-in en bluf je Real weg.

Zirkzee snap ik geen hol van. Typische Ten Hag transfer zeker? De zoveelste overbetaalde Nederlander/ex-Ajacied waar die iets in ziet. En zeggen dat ik het niet kon laten om blij te zijn dat we van City wonnen in de FA Cup. We hadden beter met 4-0 de boot ingegaan zodat die trainer vloog. Then again, wie weet wat haalden ze dan weer in de plaats.

Tja, bij al die spelers is het sowieso afwachten.

Calafiori, Zirkzee, Yoro... misschien wordt het iets in de PL, misschien niet. De trend om belachelijke bedragen neer te gooien voor zulke jonge spelers is er al enkele jaren natuurlijk.
De Ligt onderhandelingen met ManU, tja, dat kan ook een Varane verhaal worden.

Wel opletten voor Ten Hag dat hij niet teveel Nederlanders binnenhaalt, want als die niet presteren wordt hij daar extra op afgerekend.

Zirkzee snap ik geen hol van. Typische Ten Hag transfer zeker? De zoveelste overbetaalde Nederlander/ex-Ajacied waar die iets in ziet.
Zijn nochtans meer mensen die hier iets in zien. Is toch wel een speciaal profiel, met kwaliteiten die indien juist gebruikt echt wel een succes kunnen worden. Geen pure 9, maar een tweede spits met een ongelofelijke techniek gekoppeld aan een sterke fysiek en balvastheid.

Trouwens akkoord dat hij redelijk wat spelers heeft gehaald waar hij ooit nog mee samenwerkte bij Ajax. Wat niet onbegrijpelijk is. Maar Zirkzee lijkt mij allesbehalve in dat profiel te passen. Enkel Amrabat kan je mss in uw stelling plaatsen.

Goed, hopelijk wordt dit het seizoen waarin Ten Hag bewijst dat hij toch zo geen slechte keuze bleek te zijn een paar jaar geleden.

Zijn nochtans meer mensen die hier iets in zien. Is toch wel een speciaal profiel, met kwaliteiten die indien juist gebruikt echt wel een succes kunnen worden. Geen pure 9, maar een tweede spits met een ongelofelijke techniek gekoppeld aan een sterke fysiek en balvastheid.

Trouwens akkoord dat hij redelijk wat spelers heeft gehaald waar hij ooit nog mee samenwerkte bij Ajax. Wat niet onbegrijpelijk is. Maar Zirkzee lijkt mij allesbehalve in dat profiel te passen. Enkel Amrabat kan je mss in uw stelling plaatsen.

Goed, hopelijk wordt dit het seizoen waarin Ten Hag bewijst dat hij toch zo geen slechte keuze bleek te zijn een paar jaar geleden.
Anthony vond ik veel onvergefelijker dan nu Zirkzee te halen, met de bedoeling hem te koppelen aan Hojlund zodat je in twee spitsensysteem kan werken.
West Ham heeft nu ook 40 mio pond gedokt voor Kilman, 27-jarige verdediger die sinds zijn 21e voor Wolves speelt en daarvoor bij Maidenheid United en loan spell bij Marlow (danku Wiki).

Zirkzee past wat mij betreft toch helemaal niet bij United? Ik vind dat een vreemde keuze van beide partijen.

Is toch op z'n best in een systeem met twee spitsen en zo speelt United niet. Ik kan me ook niet voorstellen dat hij meteen Hojlund uit de ploeg gaat spelen, die hebben ze vorig seizoen nog maar pas gehaald voor 70m met oog op de toekomst.

En overschakelen naar een systeem met twee spitsen zie ik ze al helemaal niet doen, want je zit met Bruno Fernandes.

Zirkzee past wat mij betreft toch helemaal niet bij United? Ik vind dat een vreemde keuze van beide partijen.

Is toch op z'n best in een systeem met twee spitsen en zo speelt United niet. Ik kan me ook niet voorstellen dat hij meteen Hojlund uit de ploeg gaat spelen, die hebben ze vorig seizoen nog maar pas gehaald voor 70m met oog op de toekomst.

En overschakelen naar een systeem met twee spitsen zie ik ze al helemaal niet doen, want je zit met Bruno Fernandes.
Zie hem anderzijds ook Zirkzee niet als enige diepe 9 gebruiken. Wordt heel boeiend om volgen hoe United volgend seizoen zal spelen.

Jullie hebben Kilman gekocht voor 40 mio pond
Jup maar is niet genoeg.
Ik ben fan van Zouma maar die zijn tijd is voorbij, Mavropanos kan mij niet helemaal bekoren. Aguerd toch ook soms wisselvallig. Ogbonna weg, Johnson weg, Creswell zijn tijd is ook voorbij,....

Terug
Bovenaan