Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leny Yoro naar Utd voor 50mHad nog één jaar contract.
Real wilde hem ook, maar wouden logischerwijs geen 50m betalen. Natuurlijk Utd geeft gewoon wat ze vragen ...
En ze waren toch ook bezig met Matthijs De Ligt als ik niet vergis?Vorig jaar 70 miljoen voor Hojlund, en nu halen ze Zirkzee voor 40 miljoen.
Nog eens 50 miljoen voor een 18-jarige verdediger.
Intussen lopen Martial en Varane transfervrij buiten blijkbaar? (op zich goed om er van af te zijn, maar je had daar toch nog wat geld voor kunnen vangen)
Seizoen van de waarheid toch voor Ten Hag.
Ergens hoop ik wel dat ManU er terug bovenop komt, want het blijft een prachtige club.
Echt voor te bleiten wat United doet aan de onderhandelingstafel. Arsenal haalt de hypeverdediger van het EK, NA EEN GOED EK, voor 50 mil. United smijt het naar een onbewezen 18-jarige. Miljaar man. Dat is toch niet te geloven? Met 40 mil had je er toch ook gekomen? Even knipogen naar die knul en hij was zelf ook wat druk gaan zetten.Leny Yoro naar Utd voor 50mHad nog één jaar contract.
Real wilde hem ook, maar wouden logischerwijs geen 50m betalen. Natuurlijk Utd geeft gewoon wat ze vragen ...
Dit.Ik vind 50 miljoen voor een 18-jarig toptalent nochtans veel betere business dan 42,5 miljoen voor fcking Zirkzee.
Daar kan niemand iets tegen zeggen.Ik vind 50 miljoen voor een 18-jarig toptalent nochtans veel betere business dan 42,5 miljoen voor fcking Zirkzee.

Zijn nochtans meer mensen die hier iets in zien. Is toch wel een speciaal profiel, met kwaliteiten die indien juist gebruikt echt wel een succes kunnen worden. Geen pure 9, maar een tweede spits met een ongelofelijke techniek gekoppeld aan een sterke fysiek en balvastheid.Zirkzee snap ik geen hol van. Typische Ten Hag transfer zeker? De zoveelste overbetaalde Nederlander/ex-Ajacied waar die iets in ziet.
Anthony vond ik veel onvergefelijker dan nu Zirkzee te halen, met de bedoeling hem te koppelen aan Hojlund zodat je in twee spitsensysteem kan werken.Zijn nochtans meer mensen die hier iets in zien. Is toch wel een speciaal profiel, met kwaliteiten die indien juist gebruikt echt wel een succes kunnen worden. Geen pure 9, maar een tweede spits met een ongelofelijke techniek gekoppeld aan een sterke fysiek en balvastheid.
Trouwens akkoord dat hij redelijk wat spelers heeft gehaald waar hij ooit nog mee samenwerkte bij Ajax. Wat niet onbegrijpelijk is. Maar Zirkzee lijkt mij allesbehalve in dat profiel te passen. Enkel Amrabat kan je mss in uw stelling plaatsen.
Goed, hopelijk wordt dit het seizoen waarin Ten Hag bewijst dat hij toch zo geen slechte keuze bleek te zijn een paar jaar geleden.
Zirkzee past wat mij betreft toch helemaal niet bij United? Ik vind dat een vreemde keuze van beide partijen.Zijn nochtans meer mensen die hier iets in zien. Is toch wel een speciaal profiel, met kwaliteiten die indien juist gebruikt echt wel een succes kunnen worden. Geen pure 9, maar een tweede spits met een ongelofelijke techniek gekoppeld aan een sterke fysiek en balvastheid.
Trouwens akkoord dat hij redelijk wat spelers heeft gehaald waar hij ooit nog mee samenwerkte bij Ajax. Wat niet onbegrijpelijk is. Maar Zirkzee lijkt mij allesbehalve in dat profiel te passen. Enkel Amrabat kan je mss in uw stelling plaatsen.
Goed, hopelijk wordt dit het seizoen waarin Ten Hag bewijst dat hij toch zo geen slechte keuze bleek te zijn een paar jaar geleden.
Zie hem anderzijds ook Zirkzee niet als enige diepe 9 gebruiken. Wordt heel boeiend om volgen hoe United volgend seizoen zal spelen.Zirkzee past wat mij betreft toch helemaal niet bij United? Ik vind dat een vreemde keuze van beide partijen.
Is toch op z'n best in een systeem met twee spitsen en zo speelt United niet. Ik kan me ook niet voorstellen dat hij meteen Hojlund uit de ploeg gaat spelen, die hebben ze vorig seizoen nog maar pas gehaald voor 70m met oog op de toekomst.
En overschakelen naar een systeem met twee spitsen zie ik ze al helemaal niet doen, want je zit met Bruno Fernandes.
Jullie hebben Kilman gekocht voor 40 mio pondGohja, mag komen op zich.
Mijn grootste verzuchting is: alweer een middenvelder.
We hebben pure verdedigers en aanvallers nodig.
Jup maar is niet genoeg.Jullie hebben Kilman gekocht voor 40 mio pond