Transferthread 2024-2025 (Buitenland)

Fullkrug naar West Ham en @Wilcao die daar niks over zegt? Teleurstellend.
- Summerville naar West Ham ✅ (vandaag medische keuring)

- Dovbyk naar Roma ✅

- West Ham en Dortmund aan het onderhandelen over Fullkrug. Duran als backup.

- Joao Neves naar PSG ✅ (deze week medische keuring)

- Merino op weg naar Arsenal, maar nog niet afgerond.
Ik was er vroeg bij, maar idd niet bevestigd. Dacht van wel, maar probeer te leren van mijn fouten.

Om het goed te maken, nog wat nieuwtjes:

- Emerson Royal gaat van Spurs naar AC Milan ✅

- Todibo naar West Ham ✅.

- Paris Brunner van Dortmund naar Monaco ✅. Niemand die deze mens kent, maar is interessant omdat hij uitgeleend wordt aan Cercle.

- Willian Pacho naar PSG ✅. Komt over van Frankfurt en kost 40 miljoen + 5 aan bonussen.

- Solanke van Bournemouth naar Spurs ✅. Rond de 65 miljoen pond (inclusief bonussen).

- Zaha lijkt (alweer) terug te keren naar Crystal Palace. Mogelijks een uitleenbeurt.

- Pedro Neto naar Chelsea ✅. Rond de 60 miljoen + 3 miljoen bonussen. Dit wilt ook zeggen dat Wolves mogelijks achter Forbs (Ajax) aan gaat. En dat stemt me gelukkig.

Vind die transfer van Fullkrug maar vreemd. Bijna 30m was het zeker(?) voor een 31-jarige spits...
Van voor hebben ze Ings en Antonio, respectievelijk 32 en 34 denk ik. Ings is al enkele seizoenen over zijn top en Antonio had wel nog zijn waarde door te wegen op een verdediging maar eigenlijk komt het scorend vermogen vooral van Bowen en Kudus, en zij eigenlijk geen echte killer hebben.

West Ham weet ook dat een Solanke of Watkins nooit naar hen gaat komen, dus begrijp ik de transfer wel. Stel dat hij er 15 a 20 maakt, gaat West Ham een rustig seizoen tegemoet. Een voorlijn met Füllkrug en daarachter Summerville, Bowen en Kudus, met Paqueta en Ward-Prowse in steun, zeker niet mis. Denk dat ze best nog een extra stopper halen nu Zouma naar de zandbak gaat.

Van voor hebben ze Ings en Antonio, respectievelijk 32 en 34 denk ik. Ings is al enkele seizoenen over zijn top en Antonio had wel nog zijn waarde door te wegen op een verdediging maar eigenlijk komt het scorend vermogen vooral van Bowen en Kudus, en zij eigenlijk geen echte killer hebben.

West Ham weet ook dat een Solanke of Watkins nooit naar hen gaat komen, dus begrijp ik de transfer wel. Stel dat hij er 15 a 20 maakt, gaat West Ham een rustig seizoen tegemoet. Een voorlijn met Füllkrug en daarachter Summerville, Bowen en Kudus, met Paqueta en Ward-Prowse in steun, zeker niet mis. Denk dat ze best nog een extra stopper halen nu Zouma naar de zandbak gaat.
15-20, kunnen we maar van dromen vrees ik.
maar idd dun bezaaid voorin en ook gewoon niet goed genoeg. Ings is een flop. Antonio een dagje ouder en te zeker van zijn positie.

Niet het grote talent, als je daar 40m kunt voor krijgen doen!

- United zou rond zijn met Bayern over Mazraoui (20 miljoen inclusief bonussen) en De Ligt (50 miljoen inclusief bonussen) ✅. Alleen nog medische testen moeten gedaan worden.

- Wan-Bissaka naar West Ham ✅. Ook nog medische testen voor het definitief wordt. West Ham zeer bedrijvig deze transferperiode.

- Alexis Sanchez keert terug naar Udinese ✅

Laatst bewerkt:
Serieus, Chelsea zit met 46 spelers en kopen Neto nog? Word tijd dat ze die een transferban opleggen
Je zou bijna heimwee hebben naar het Chelsea van 2003. Toen kochten ze een hele nieuwe ploeg (o.a. Drogba & Cech). Was heel wat om te doen. Nu kopen ze 3 nieuwe ploegen.

Om dan hopelijk niet op plaats 10 te eindigen.

Omorodion is een onderdeel van de transfer van Gallagher naar Atlético. Nu zijn er problemen geweest en gaat Omorodion niet naar Chelsea. Daardoor moeten ze een oplossing zoeken om de deal met Gallagher te laten doorgaan. De piste die nu op tafel ligt is dat Joao Felix terug naar Chelsea zou gaan.

Nog een detail. Alvarez zou alleen naar Atlético willen gaan als Gallagher ook tekent, dus ook die transfer staat even in de wachtkamer.

Allez, Julian Alvarez dus naar Atletico Madrid.

Toch een geweldige speler die ze laten gaan bij City. Past met zijn werkkracht wel bij Atleti.

Omorodion is een onderdeel van de transfer van Gallagher naar Atlético. Nu zijn er problemen geweest en gaat Omorodion niet naar Chelsea. Daardoor moeten ze een oplossing zoeken om de deal met Gallagher te laten doorgaan. De piste die nu op tafel ligt is dat Joao Felix terug naar Chelsea zou gaan.

Nog een detail. Alvarez zou alleen naar Atlético willen gaan als Gallagher ook tekent, dus ook die transfer staat even in de wachtkamer.
Wat is dat laatste voor een rare kronkel? Dat is niet eens een ploeggenoot of een landgenoot.

Die transfer is trouwens toch al rond? Gisteren nog filmpjes gezien van Alvarez die al rustig truitjes aan het signeren was van Atlético.

Wat is dat laatste voor een rare kronkel? Dat is niet eens een ploeggenoot of een landgenoot.

Die transfer is trouwens toch al rond? Gisteren nog filmpjes gezien van Alvarez die al rustig truitjes aan het signeren was van Atlético.
Geen idee. Mijn bron :unsure: gaf dat aan. Is nu afgerond en Felix zou ook al rond zijn met Chelsea. De clubs moeten wel nog rond geraken over Felix.

Terug
Bovenaan