Ik denk dat Atlético een soort van ruil moet doen om Gallagher binnen te halen en daardoor na het mislukken van het ene voorstel, nu doorgaan naar Felix.Joao Felix?
Hoeveel spelers gaan die weer aantrekken deze zomer zeg.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat Atlético een soort van ruil moet doen om Gallagher binnen te halen en daardoor na het mislukken van het ene voorstel, nu doorgaan naar Felix.Joao Felix?
Hoeveel spelers gaan die weer aantrekken deze zomer zeg.
Nop, nog steeds verbannen bij Chelsea, maar Conte wil hem persé bij Napoli dus dat komt wel rond eens Osimhen verkocht is vermoed ik.Wat me daarnet opeens binnenschoot.
Heeft Lukaku nu al een nieuwe club?
. Alleen nog een medische keuring voor beide heren.Beetje de eeuwige 2de keus.Toch een vreemde carrière. Enkele hoogtepunten, maar veel diepe en lange dalen
Had die ook geen rood gepakt in zijn debuutmatch bij jullie?Felix is een leuke speler maar totaal niet efficiënt, laat nu net dat 1 vd grootste problemen zijn bij ons...
Naar de kloten na die zware blessure. En ik denk mentaal meer dan fysiek. Wel echt een stiekeme killer, zeer koelbloedig voor doel. Maar als topclub heb je er geen reet aan voor 95% van de tijd want hij komt nooit meer in stelling om te schieten. Misschien heeft hij een echte trainer nodig die hem bijvijst?Toch een vreemde carrière. Enkele hoogtepunten, maar veel diepe en lange dalen
. Zonder transfersom.