Transferthread 2024-2025 (Buitenland)

Modern visie allemaal mooi en wel, maar van Anderlecht en Burnley naar de abolulte Europese top is toch een serieuze stap. Een te grote stap, wat mij betreft. Time will tell
 
Volgens mij geeft Bayern niet al te veel macht in het transferbeleid, wat in zijn voordeel speelt.
 
"Jawohl Her Direktor, ik heb het in Football Manager eens geprobeerd met Kompany als trainer en toen wonnen we toch alles alles. Dit kan dus niet misgaan, zolang ge maar een backup save doet na elke match."

Wat is het volgende? Lukaku naar Bayren?
 
Kompany buitensmijten bij Anderlecht was waanzin, want een trainer met dat potentieel is normaal onhaalbaar voor een club als Anderlecht.
Klopt. Maar niet om de reden die jij noemt.
Kompany buiten stampen was waanzin omdat je een trainer had die 10 jaar lang geen platte prijs mocht pakken, de supporters zouden nog niet in opstand komen. Die vent was de ideale trainer om schoon schip te maken in de kern, gezond te worden als club en dan te beginnen bouwen.

Potentieel is altijd zo'n dooddoener imo. Je weet nog altijd niet of dat potentieel eruit gaat komen. Ja hij heeft een visie, en een manier van spelen. Maar tis wel een manier die enkel werkt als je kern zo goed is dat je evengoed Marc Wilmots kan aanstellen als trainer en, dat hebben we dit seizoen gezien, het houdt hoegenaamd geen rekening met sterkte vd tegenstander. Een beetje zoals zijn grote voorbeeld he, post-Barca Pep... die elk jaar 500M nodig heeft om Man City een prijs te doen pakken.

Soit, in Bayern gaat de druk immens veel hoger liggen maar liggen wel alle puzzelstukken om te slagen met zijn visie dus ofwel pakt de mayonaise van int begin ofwel ligt hij buiten voor nieuwjaar. Ik gun het hem in elk geval wel hoor.
 
Gif zou ik het niet noemen, hij zal zich gewoon moeten bewijzen. Dat zal hetzelfde sentiment in Duitsland zijn en zal hij ook wel beseffen.
 
Ik hoop gewoon dat hij al zijn brolspelers daar laat.
Ik stelde mij toch wel wat vragen bij bepaalde spelers die hij zelf naar Burnley had gebracht.

Maar wel een geweldige club om te trainen en wens hem alle succes toe.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sond
Ik moet het toch nog zien eerst. Bayern lijkt mij geen club die plots een speler zonder ervaring op het hoogste niveau én zonder Bayern verleden gaat halen.
 
Terug
Bovenaan