Buitenland Transfer Transferthread 2024-2025 (Buitenland)

60 miljoen is belachelijk veel geld, maar dat zou toch zomaar kunnen?
Ze hadden wss ook niet gedacht dat die transferclausule zou getriggerd worden.
Ik stak het in mijn edit : Ik zie het zeker gebeuren als United aan komt kloppen, want die komen meestal af met hun broek al tot op hun enkels en weigeren resoluut het gebruik van enige vaseline.
 
Zijn filosofie met een goeie kern zou wel tof worden om volgen. Maar dan moet ik de Bundesliga gaan volgen. Nog iets te vroeg voor die stap imo. Maar zou het wel graag eens willen zien.
Als Bayern effectief komt aankloppen met Vincent dat gewoon doen imo. Te vroeg of niet, mogelijks een kans die nooit meer terugkomt.
 
Echt hé... Mss te weinig Kompany believer, maar dit is wel heel absurd. Heeft gewoon nog alles te bewijzen als (top)trainer imo.

staat op de lijst met namen. Veel namen hebben al nee gezegd. Coach moeten kunnen inspirerend spreken en Duits kunnen. Dus aan die 2 vereisten voldoet hij en keuze Z of zo
 
Op basis van wat zou die nu ook trainer worden van de grootste club van Duitsland :rolleyes:
Op basis van zijn profiel tiens? Zo gek is dat nu toch ook weer niet.

Bayern heeft trouwens al bot gevangen bij een aantal trainers, dan moet je verder gaan zoeken natuurlijk.

Echt hé... Mss te weinig Kompany believer, maar dit is wel heel absurd. Heeft gewoon nog alles te bewijzen als (top)trainer imo.
Er zijn de laatste jaren wel meer trainers met weinig tot geen ervaring aan de slag gegaan bij een topclub.
 
Op basis van zijn profiel tiens? Zo gek is dat nu toch ook weer niet.

Bayern heeft trouwens al bot gevangen bij een aantal trainers, dan moet je verder gaan zoeken natuurlijk.


Er zijn de laatste jaren wel meer trainers met weinig tot geen ervaring aan de slag gegaan bij een topclub.
Ik zou verwachten dat dergelijke clubs, trainers zoeken met meer adelbrieven gewoon.
 
Op basis van zijn profiel tiens? Zo gek is dat nu toch ook weer niet.
Welk profiel? Gepromoveerd met een ploeg uit de Championship en dan kansloos terug gedegradeerd? Een verloren Belgische bekerfinale?

Alle respect voor zijn carrière als speler maar als coach heeft die momenteel amper iets bereikt.
 
Clubs zoeken heden te dagen geen adelbrieven meer maar eerder een visie en/of voetbalcultuur. Daar scoort hij toch vrij hoog in.
 
Ik zou verwachten dat dergelijke clubs, trainers zoeken met meer adelbrieven gewoon.
Zoals ik al zei heeft Bayern al meermaals bot gevangen bij verschillende trainers, dus het is niet dat Kompany eerste keuze is.

Daarnaast is het ook gewoon een gerucht waar mogelijks niks van aan is. Ik vind Kompany vooralsnog nergens terug in de bookies en die zijn doorgaans beter geïnformeerd dan de media.

Welk profiel? Gepromoveerd met een ploeg uit de Championship en dan kansloos terug gedegradeerd? Een verloren Belgische bekerfinale?

Alle respect voor zijn carrière als speler maar als coach heeft die momenteel amper iets bereikt.
Zijn voetbalfilosofie natuurlijk. Op basis van zijn resultaten gaan ze niet bij hem uitkomen hè.

Logisch trouwens dat hij nog amper iets bereikt heeft. Nog maar vier jaar trainer waarvan hij maar één jaar echt mee heeft kunnen doen om de prijzen. En daarin is hij toch direct overtuigend kampioen geworden.

Clubs zoeken heden te dagen geen adelbrieven meer maar eerder een visie en/of voetbalcultuur. Daar scoort hij toch vrij hoog in.
Dit ook ja.

Ze hebben Tuchel gehaald om terug mee te doen om de CL winst en ironisch genoeg pakken ze dat jaar geen enkele prijs meer.

Dan vind ik het nog niet zo gek mochten ze effectief aan iemand zoals Kompany denken.
 
't is niet omdat ge met Pep hebt gewerkt dat ge Pep z'n voetbal kunt overbrengen hé :sarcastic:
Voetbalcultuur voor ogen hebben of niet, Bayern moet volgend seizoen een prijs pakken.
 
Brighton lijkt mij wel een match als je ziet dat ze De Zerbi en Potter alle ruimte gaven om hun stempel te drukken Maar na het verlies op Spurs zei hij dat hij al bezig was met voorbereiding op strijd om promotie in de Championship. Zoiets zeg je niet als je niet gaat blijven?
Wat Vincent wel nog moet leren is dat je ook wat ervaring moet inkopen. Dan komt het wel goed.
 
Welk profiel? Gepromoveerd met een ploeg uit de Championship en dan kansloos terug gedegradeerd? Een verloren Belgische bekerfinale?

Alle respect voor zijn carrière als speler maar als coach heeft die momenteel amper iets bereikt.
Dat is toch geen profiel? Kompany een moderne trainer met een moderne opvatting van voetbal, die zijn ploeg een systeem laat spelen met een opbouw over de grond waar hij de tegenstander uit zijn kot lokt, om vervolgens op die manier voor goal te komen en veel spelers in en rond de box krijgt als de bal daar komt. Iets wat hem zowel bij Anderlecht als bij Burnley minstens 1 seizoen is gelukt. Ik weet dat de analisten in België niet goed snapten wat de bedoeling was, en niet verder kwamen dan dat hij zijn ploeg doelloos liet rondtikken en de bal niet mag weggeknalt worden, en wat zaten te lachen met de inverted wingback, maar zit weldegelijk een systeem en filosofie achter, waar moderne clubs wel oor naar hebben. Daar waar ge gemiddelde voetbal analist en journalist hier nauwelijks iets van snapt, en van dan pakweg een Mazzu een wereldtrainer maakt, omdat de resultaten toevallig wat meezitten.

Kompany echt wel talentvolle trainer die nog een paar stappen moet zetten. Maakte zeker fouten bij zowel Anderlecht als Burnley, maar gaat echt wel ooit een topclub coachen.
 
Aangezien Kompany zijn manier van voetballen veel beter werkt met een kern die kwalitatief boven de rest uitsteekt zou het bij Bayern wel eens kunnen lukken. In de championship vrat hij ook iedereen op maar in de PL was zijn kern gewoon te zwak voor zijn manier van spelen. Hij had dat sneller moeten inzien, maar ik ken eerlijk gezegd de kern van Burnley niet goed genoeg om te weten of hij het materiaal had voor realistischer voetbal of ofdat hij gewoon koppig was.
Pluspunt is ook dat hij in Munchen wss geen carte blanche krijgt om de kern samen te stellen. Die ploeg staat er al en de aankopen gaan wel in overleg gebeuren maar ik geloof nooit dat hij daar de enige gaat zijn die mag beslissen.

En het zou ook gewoon wel cool zijn om een Belg als coach van Bayern te zien natuurlijk.
 
Terug
Bovenaan