Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Kern van Burnley had hij wel zelf samengesteld.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar als je toch het hoogst haalbare wilt halen als trainer ga je daar sowieso mee moeten omgaan he. Bayern is nog altijd op en top van boven tot onder. Geen oliemagnaat die een speeltje wilt hebben, financieel enorm gezond, sowieso een sterke werkbare kern,... . Ik vind het toch bizar.Juist niet toch? Bayern die niks van prijzen pakt is quasi ongezien dus volgend seizoen moét er iets geraapt worden.
Dat lijk me toch wel een druk waar een hoop trainers geen zin in hebben.
Klopt. De transfers waren zeker ondermaats. Natuurlijk weten we wel niet welke spelers niet wouden komen naar Burnley. Als bv een Bart Verbrugge wel voor Burnley kiest heb je imo al een ander seizoen. Maar daar zijn zeker foute beslissingen genomen. Werd ook mss iets teveel naar potentieel gekeken.Kern van Burnley had hij wel zelf samengesteld.

Snap ook niet wat die bij PSG zou doen. Ik zie die eerder teruggaan naar de Premier League. Zou nog passen bij een subtopper, genre Spurs, hoewel zijn speelstijl ook wel bij die van West Ham past nu Antonio daar ook al 34 is en Ings zijn geld zit te tellen op de bank.https://sporza.be/nl/2024/05/21/waa...-zie-hem-alleen-bij-psg-passen~1716320390989/
Reden genoeg voor het panel van 90 minutes om al eens te speculeren over Lukaku's toekomst: "Ik zie maar één Europese ploeg waar Lukaku zou passen, dat is Paris Saint-Germain", denkt Tuur Dierckx.
"Zij missen een spits, en het is volgens mij de enige ploeg die hem nog kan betalen. Al weten we niet of PSG hem nog als eerste of tweede keuze ziet."
Aan welke coke zit Tuur Dierckx? Vorig jaar nog Kolo Muani én Goncalo Ramos gekocht voor om en bij 160 miljoen in totaal.![]()
Het gaat gebeurennnnnAls Bayern effectief komt aankloppen met Vincent dat gewoon doen imo. Te vroeg of niet, mogelijks een kans die nooit meer terugkomt.

Haha OK. Maar op zich wel serieus gewaagde transfer v Bayern.Het gaat gebeurennnnn
Bon, volgend seizoen ben ik jullie Bayern watcher.![]()
Het lijkt op dit moment inderdaad een kwestie van tijd. Mogelijks morgen of overmorgen officieel.Het gaat gebeurennnnn
Bon, volgend seizoen ben ik jullie Bayern watcher.![]()
Idem, maar, Ik haatte Burnley en alles waar het voor stond, tot Kompany er zijn ding mocht doen. Dus Bayern zal in dat opzicht wel meevallen. Zeker als ze Kompany ball spelen.Dubbel gevoel wel. Ik ben langs een kant wel geïnteresseerd in de trainerscarrière van Kompany, maar van de club Bayern zelf moet ik niks weten.
Zo’n Tresor moet toch ook vloeken. De vedette in Genk en amper van de bank in Burnley. Al hoeft een seizoen Championship geen drama te zijn. Kijk naar De Norre bij Millwall. Die heeft daar de meerderheid van de matchen gespeeld en op de laatste speeldag zelfs gescoord.Langs de andere kant, het voetbal dat hij wil spelen. Bij Bayern heeft hij wel de spelers met de kwaliteiten ervoor
Gaan toch ook wat spelers bij Burnley nu met een ei zitten, speciaal Kompany gevolgd en nu zit je daar
Zowat half Twitter.Bron?
Bron?
Tuurlijk wel.Ja Vince kon goed op nen bal schoppen, maar als trainer kan je toch moeilijk zeggen dat hij een mooi parcours afgelegd heeft?