Transferthread 2023-2024 (Binnenland)

Je bent heel positief Marcel, ik vrees ervoor.
Wat is het nut om po 1 te halen zonder een rol van betekenis te spelen?

Enkel Genk en Gent komen gehavend uit de januari maand.
Top 6 zal er wel inzitten, maar op welke manier…
Ik heb het vooral moeilijk met die ploegen omdat ze in de zomer alle aanbiedingen weigeren op deze spelers om ze vervolgens in de winter toch te laten gaan. Het blijft iets bizar

Ik heb het vooral moeilijk met die ploegen omdat ze in de zomer alle aanbiedingen weigeren op deze spelers om ze vervolgens in de winter toch te laten gaan. Het blijft iets bizar

Er waren geen aanbiedingen om te weigeren bij ons. Dat is het net... Ze gingen er vanuit dat Muñoz ging vertrekken en haalden El Ouahdi al in anticipatie en hadden nog RB's in het vizier voor zijn vertrek (een Siquet was toen bvb een heel realistische optie). Maar er kwam gewoon niets binnen...

Henry ook op weg naar Gent.
Waar zijn ze toch mee bezig :rolleyes:

Dezelfde Henry die door Hein werd afgebroken is nu wel welkom?
Dat was ook Henry zijn conclusie: In Italië viel de naam van Thomas Henry, ex-OH Leuven. Alleen: de spits zou nu zelf de stekker uit de deal getrokken hebben.

Je moet het allemaal afwachten. Herinner u dat iedereen de spot dreef met Orban (wahahaa ene uit de Noorse tweede klasse wat gaat die bijbrengen) en kijk eens aan, het hoongelach verstomde snel.

Terug
Bovenaan