Transferthread 2023-2024 (Binnenland)

Dan toch.
Wel heel straf onderhandeld.

Dan toch.
amai, zeer straf, die 12,5% doorverkooppercentage gaat zeer vermoedelijk ook nog eens een pak opleveren dus zou me niet verbazen als dit stevig boven de 40 miljoen uitkomt... Mannaert in een nuchter moment is toch wel een talent in onderhandelen want laten we eerlijk zijn: het talent van Nusa is absoluut onmiskenbaar maar puur qua stats heeft hij nog niemand omvergeblazen.

Koosnaampjes zijn totaal onnodig.
IMO de redenen van deze absurde jackpot.

1) De cash gutst in alle ploegen van de Premier League
2) Opbod van verschillende PL teams
3) januaritransfer meestal paniek bij de teams die niet draaien.
4) het is nog nen tiener
5) Brugge heeft reputatie opgebouwd door enkele jaren CL
6) Brugge heeft het geld niet nodig itt Union & Antwerp

Maar dan nog. Volledig van de pot gerukt bedrag voor een Belgische ploeg + het profiel van de speler.
Kan Verhaeghe nu eindelijk die 2 stukken grond kopen van Paul Gheysens, die heeft toch cash nodig. En dan kan er meteen een extra ring op dat nieuw stadion.

MODEDIT: koosnaampje weggehaald

Laatst bewerkt door een moderator:
Gewoon een extra CV kopen... we vragen echt niet veel, maar pretty please, als we effectief nog een waterkansje hebben op de titel dan zal het toch niet met Mechele-Spileers zijn.

Ook wel zot dat genk Munoz laat gaan, ik denk niet dat er aanvallers uit de JPL zijn die dit erg gaan vinden :biglaugh: ... maar zo zetten ze toch echt wel PO1 op het spel, want Cercle zou ik niet afschrijven

IMO de redenen van deze absurde jackpot.

1) De cash gutst in alle ploegen van de Premier League
2) Opbod van verschillende PL teams
3) januaritransfer meestal paniek bij de teams die niet draaien.
4) het is nog nen tiener
5) Brugge heeft reputatie opgebouwd door enkele jaren CL
6) Brugge heeft het geld niet nodig itt Union & Antwerp

Maar dan nog. Volledig van de pot gerukt bedrag voor een Belgische ploeg + het profiel van de speler.
Kan Verhaeghe nu eindelijk die 2 stukken grond kopen van Paul Gheysens, die heeft toch cash nodig. En dan kan er meteen een extra ring op dat nieuw stadion.

Puntje 3 lijkt wel niet op te gaan, gezien hij het seizoen bij Brugge zou uitdoen.

Dan toch.
Krankzinnig. Lekker binnengehaald.

Maar zoals bij de vorige jackpot van Club : de tansfers in de plaats moeten nu wel tellen want dat geld smelt als sneeuw voor de zon anders. Een tweede Chucky moet men vermijden.

Maar zoals bij de vorige jackpot van Club : de tansfers in de plaats moeten nu wel tellen want dat geld smelt als sneeuw voor de zon anders. Een tweede Chucky moet men vermijden.
Kampioen zit rechtstreeks in CL dus ik zou Club-zijnde er echt wel vol voor gaan nu en extra versterking(en) binnenhalen -> met halvering die voor ne keer in ons voordeel gaat spelen moet 6 punten inhalen op Union niet totaal onmogelijk zijn (niet evident ook niet, maar we staan er plots een pak beter voor dan 2 maand geleden)

Kampioen zit rechtstreeks in CL dus ik zou Club-zijnde er echt wel vol voor gaan nu en extra versterking(en) binnenhalen -> met halvering die voor ne keer in ons voordeel gaat spelen moet 6 punten inhalen op Union niet totaal onmogelijk zijn (niet evident ook niet, maar we staan er plots een pak beter voor dan 2 maand geleden)
Als ik hen was zou ik Vertessen proberen af te snoepen. Al is dat geen 100% zekere voltreffer. Met een pijlsnelle speler die de goal weet staan én zelfs als invaller impact kan hebben telkens heb je wel wat nuttigs.

of net niet. Deila gebruikte Nusa amper. Kon de concurrentiestrijd van een matige voetballer als Zinckernagel zelfs niet winnen. Je zou deze zelfs niet kunnen vervangen. Je hebt ook nog Homma lopen bij Nxt die misschien nog wel eens wat speelminuten in het eerste kan krijgen.

Vooral omdat er met 6 voor PO1 gespeeld wordt is die 6 punten op 10 matchen niet zo onoverkomelijk.

of net niet. Deila gebruikte Nusa amper. Kon de concurrentiestrijd van een matige voetballer als Zinckernagel zelfs niet winnen. Je zou deze zelfs niet kunnen vervangen. Je hebt ook nog Homma lopen bij Nxt die misschien nog wel eens wat speelminuten in het eerste kan krijgen.
Tgohja het gaat vooral om het geld dat nu binnenkomt. Dat moet renderen. Ze staan nu in een unieke positie met geldbuidel én relatief kleine verzwakking, if any. Eigenlijk hadden ze nu al hun target moeten hebben alvorens de transfer werd gecommuniceerd want nu betalen ze (zeker in de JPL) 20-30% meer.

Skoras kan ook wel nog iets bijbrengen.

Tgohja het gaat vooral om het geld dat nu binnenkomt. Dat moet renderen. Ze staan nu in een unieke positie met geldbuidel én relatief kleine verzwakking, if any. Eigenlijk hadden ze nu al hun target moeten hebben alvorens de transfer werd gecommuniceerd want nu betalen ze (zeker in de JPL) 20-30% meer.

Ik zou me niet te veel illusies maken. Men heeft al langer de vinger op de knip. Dat zal niet meer beteren voor club finaal verkocht is.

Puntje 3 lijkt wel niet op te gaan, gezien hij het seizoen bij Brugge zou uitdoen.
Awel dat is iets wat ik totaal niet begrijp. Als je zulke hoge bedragen geeft aan een speler, laat je die toch onmiddellijk over komen. Hij moest zijn kruisbanden ofzo maar eens scheuren in de laatste matchen van het jaar.

Awel dat is iets wat ik totaal niet begrijp. Als je zulke hoge bedragen geeft aan een speler, laat je die toch onmiddellijk over komen. Hij moest zijn kruisbanden ofzo maar eens scheuren in de laatste matchen van het jaar.
Het risico is toch even hoog dat hij bij zijn nieuwe club ook die kruisbanden scheurt?

Terug
Bovenaan