Transferthread 2023-2024 (Binnenland)

Mja, uiteindelijk was die het seizoen voor hij naar Brugge kwam wel nog altijd basisspeler én kapitein bij Hertha. Ik had ook wel niet verwacht dat hij in Brugge niet aan de bak zou komen.

@stungunner dacht nochtans dat die ging heersen :thinking:
Was maar om te lacheuh... :unsure:

Maar toch, ik vind het vreemd dat die zelfs niet in de selectie zit. 135 wedstrijden voor Celtic waaronder toch heel wat in Europa (EL en CL) en aanvoerder bij Hertha, hoewel die natuurlijk niet echt top waren.

Zegt mss wel genoeg over het niveau in Schotland en bij een middenmotor/degradatiekandidaat in Duitsland. Eigenlijk ook exact wat we zeggen over de Rode Duivels, dat louter het spelen bij pakweg Werder Bremen je daarom geen betere voetballer maakt dan iemand bij Club Brugge, Anderlecht of Antwerp.

Soit, heeft volgens mij wel nooit écht een deftige kans gekregen, maar minder dan Mechele lijkt hij mij toch niet.

Gerucht gaat dat Dendoncker fysieke testen zou afleggen bij club. Zou overgang zien zitten.

Lang niet gespeeld en lijkt me rare transfer. Maarja alles is een verbetering ten opzichte van Mechele/Spileers.
Ge gaat toch geen fysieke testen afleggen in november als de transferperiode pas in januari begint. Dat doet toch niemand? Of bedoel je in januari. Zal in ieder geval een dure vogel zijn. Heeft Aston Villa toch ook 15 miljoen aan betaald om die te halen.

Sowieso wel een goede transfer en beter dan alles wat daar nu rondloopt om op de CV te zetten

Ge gaat toch geen fysieke testen afleggen in november als de transferperiode pas in januari begint. Dat doet toch niemand? Of bedoel je in januari. Zal in ieder geval een dure vogel zijn. Heeft Aston Villa toch ook 15 miljoen aan betaald om die te halen.

Sowieso wel een goede transfer en beter dan alles wat daar nu rondloopt om op de CV te zetten
Aston Villa doet ook nog mee in Europa en als Douglas Luiz of een stopper uitvalt (Mings is al langdurig uit) kan hij wel nog meer speelminuten krijgen.

Schmidt nu ook officieel naar Gent.
Ik denk dat Roef dan weg mag als Nardi terug fit is. Jammer, want vaak een penalty-held (de beker :love2: ), maar in het gewone werk toch duidelijk de mindere.

Ibrahima Cissé (kort bij Gent gezeten) zou naar Waregem komen. Niet direct de 'ervaring verdediger' die ik had verwacht, Gent-fans die iets over hem weten te vertellen?

Buchanan voor 7-8 miljoen naar Inter exclusief bonussen.

Is toch te weinig. Haaldw totaal geen rendement bij Club maar het is geen RB. Je ziet gewoon dat er veel meer inzit als hij een bepaalde klik kan maken. Was dit seizoen al veel minder opgefokt dan vorig seizoen.
Aan deze prijs doe je gewoon verlies als je rekening houdt met zijn loon.
Toch fameus slecht onderhandeld imho.

Is toch te weinig. Haaldw totaal geen rendement bij Club maar het is geen RB. Je ziet gewoon dat er veel meer inzit als hij een bepaalde klik kan maken. Was dit seizoen al veel minder opgefokt dan vorig seizoen.
Dat vind ik anders genoeg. Zoveel heeft die hier in België ook niet laten zien, terwijl dat als een toptalent aangekondigd werd.

Eigenlijk haal je net al de argumenten aan waardoor je die ook echt niet voor meer verkocht krijgt hé

Terug
Bovenaan