Mja, uiteindelijk was die het seizoen voor hij naar Brugge kwam wel nog altijd basisspeler én kapitein bij Hertha. Ik had ook wel niet verwacht dat hij in Brugge niet aan de bak zou komen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was maar om te lacheuh...@stungunner dacht nochtans dat die ging heersen![]()

Ge gaat toch geen fysieke testen afleggen in november als de transferperiode pas in januari begint. Dat doet toch niemand? Of bedoel je in januari. Zal in ieder geval een dure vogel zijn. Heeft Aston Villa toch ook 15 miljoen aan betaald om die te halen.Gerucht gaat dat Dendoncker fysieke testen zou afleggen bij club. Zou overgang zien zitten.
Lang niet gespeeld en lijkt me rare transfer. Maarja alles is een verbetering ten opzichte van Mechele/Spileers.
Aston Villa doet ook nog mee in Europa en als Douglas Luiz of een stopper uitvalt (Mings is al langdurig uit) kan hij wel nog meer speelminuten krijgen.Ge gaat toch geen fysieke testen afleggen in november als de transferperiode pas in januari begint. Dat doet toch niemand? Of bedoel je in januari. Zal in ieder geval een dure vogel zijn. Heeft Aston Villa toch ook 15 miljoen aan betaald om die te halen.
Sowieso wel een goede transfer en beter dan alles wat daar nu rondloopt om op de CV te zetten
Zou straf zijn maar zeer welgekomenFrey naar Kortrijk voor een half jaar?
was al rond tijdens de zomerstop (ging niet door omwille van de Burnley-soap) maar mag direct komenFrey naar Kortrijk voor een half jaar?
Zou straf zijn maar zeer welgekomen
Zou goed zijn voor hem. Zit toch maar in onze B-kern geld te kosten en als hij een mooie club als Kortrijk van de degradatie kan behoeden is dat win-win.was al rond tijdens de zomerstop (ging niet door omwille van de Burnley-soap) maar mag direct komen
ik kan u vertellen dat ik mij die kerel niet herinner.Ibrahima Cissé (kort bij Gent gezeten) zou naar Waregem komen. Niet direct de 'ervaring verdediger' die ik had verwacht, Gent-fans die iets over hem weten te vertellen?
Dat vind ik anders genoeg. Zoveel heeft die hier in België ook niet laten zien, terwijl dat als een toptalent aangekondigd werd.Buchanan voor 7-8 miljoen naar Inter exclusief bonussen.
Is toch te weinig. Haaldw totaal geen rendement bij Club maar het is geen RB. Je ziet gewoon dat er veel meer inzit als hij een bepaalde klik kan maken. Was dit seizoen al veel minder opgefokt dan vorig seizoen.
Aan deze prijs doe je gewoon verlies als je rekening houdt met zijn loon.
Toch fameus slecht onderhandeld imho.
Eigenlijk haal je net al de argumenten aan waardoor je die ook echt niet voor meer verkocht krijgt héBuchanan voor 7-8 miljoen naar Inter exclusief bonussen.
Is toch te weinig. Haaldw totaal geen rendement bij Club maar het is geen RB. Je ziet gewoon dat er veel meer inzit als hij een bepaalde klik kan maken. Was dit seizoen al veel minder opgefokt dan vorig seizoen.
Aan deze prijs doe je gewoon verlies als je rekening houdt met zijn loon.
Toch fameus slecht onderhandeld imho.
Lijkt mij ook wat de juiste mentaliteit te missen voor Italië?