Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moddervet worden en nooit echt deftig genoeg trainen voor zijn niveau hebben Eden ook niet geholpen ofc.Heeft de afgelopen 3-4 seizoenen redelijk veel blessures opgelopen. Niet elke sporter heeft helaas het lichaam van een Modric of Ronaldo. Eden heeft vooral het probleem dat zijn enkel aan frut is getrapt geweest, en dat heel zijn speelstijl draaide rond "enkelwerk".
Als Thorgan dit seizoen relatief blessurevrij blijft en zijn vorm terugvindt, gaat die gewoon nog altijd te goed zijn voor onze competitie.
Ja, natuurlijk heeft zijn minder professionele werkethiek hem niet geholpen. Maar is echt jaren aan een stuk een van de meest getackelde spelers in Europa geweest, dat laat sowieso zijn sporen na.Moddervet worden en nooit echt deftig genoeg trainen voor zijn niveau hebben Eden ook niet geholpen ofc.
Die enkelblessure van Eden heeft hem echt heel zwaar gekost (dank u, MeunierThorgan is wat meer pech en genetica neem ik aan. Dat niveau van Thorgan, laat staan Eden, is sowieso al zwaar voor een lichaam. Een paar blessures zijn dan niet enkel fysiek maar ook mentaal zwaar.
Thorgan zijn stijl is op zich minder fysiek veeleisend dus hij heeft meer kans om zich te herpakken/herschikken.
Benieuwd of Eden nog wat gaat doen, ik vermoed van niet.
), zowel fysiek maar zeker ook mentaal. Durft niet meer voluit gaan, en dan gecombineerd met die mindere trainings-en verzorgingsethos ... dan wordt het moeilijk.Lijkt me nochtans dat men echt wel all in is gegaan. Te verantwoorden als je topAnderlecht heeft limieten ingesteld waar ze niet meer over gaan. Vandaar dat ik ook zeg dat die loonlasten geen probleem meer zullen geven. Ze zijn financieel goed bezig.
Gratis spelers of huurspelers halen zonder scouting kan het kleinste kind. Hopelijk vallen er een 4-5 mee want anders is het om zeepIk ben eerder positief verrast. Ja zijn geen goeie namen maar in de staat onze ploeg momenteel is had ik infeite niet zoveel transfers verwacht. De gehele structuur is weg.
De helft van je ploeg is nieuw, nog veel te vroeg om uitspraken te doen.
Is dit waarom ik geen vrienden heb?Jij verwacht geduld en nuance wanneer het voetbal betreft?
Niet alleen datIs dit waarom ik geen vrienden heb?
Zonder spits die er 20 inbuffelt speel je gewoon geen kampioen.
Bwa, ik maak de distinctie oftewel een dikke spits, oftewel flanken/middenveld die regelmatig contributies maken. Vergeet niet dat Antwerp vorig jaar eerst nog een eindspurt had van Frey en vervolgens Janssen zeer betrouwbaar was bijvoorbeeld.Volgens mij zijn Samatta en Teodorzyck de enige spitsen van een kampioenenploeg die de laatste tien jaar 20keer hebben gescoord in hetzelfde seizoen. Dus dat valt nog wel mee.
Ik België kan je vooral met lelijk cynisch voetbal kampioen worden. Kijk maar naar antwerp vorig jaar. Anderlecht lijkt mij daar ook nog toe in staat
Is that you Dimi de Condé? Liever met realistisch voetbal kampioen dan met naïef zelfverklaard beste voetbal van het landIk België kan je vooral met lelijk cynisch voetbal kampioen worden. Kijk maar naar antwerp vorig jaar. Anderlecht lijkt mij daar ook nog toe in staat

De voorgaande jaren zijn ze er ook doorgekomen. De loonmassa is zelf gedaald met de nieuwe contracten. Dus ik zou niet weten waarom dat slecht zou aflopen.Zeggen dat het niet cynisch was, is het zonlicht ontkennen. Geld en cynisme brengen je nu eenmaal in België ver. Niet leuk als Genk supporter, maar het zijn nu eenmaal geoorloofde middelen. "Lelijk" ga ik overigens niet gebruiken, aangezien ik daar op zich wel enige appreciatie voor kan hebben. Maar je moet daar ook de nodige kwaliteit voor hebben om dat succesvol te kunnen brengen. Het is niet alsof ge als eender welke random club kunt zeggen "Nu gaan we even cynisch spelen en dan volgen de successen wel". Antwerp had/heeft dat, maar Anderlecht niet echt. Vertonghen heb ik altijd graag gehad als speler bij de Duivels, maar "it ain't no Alderweireld". En ja, het is nog vroeg op het seizoen. Maar dat is het ook voor Genk, Union, Gent, Brugge en Antwerp. En uiteindelijk heeft enkel Antwerp en Gent ECHT direkt kunnen voortbouwen op vorig seizoen. Brugge en Union hebben quasi volledig gebouwd en wij hebben veel pech gehad met blessures (al dan niet "transferitis") en kunnen nu (zeker met een spits erbij) pas weer uitbouwen wat we vorig seizoen hadden.
Anderlecht is nog altijd de topclub waar ik het minste issues mee heb, dus ik zeg dit niet met leedvermaak of hoop in mn hoofd, maar ik schat de kans dat ze Europees halen niet HEEL groot in (Union staat er gewoon opnieuw , wij zijn op de goede weg en Antwerp-Brugge-Gent zijn momenteel de drie beste teams) en met de aangegane contracten kan dat wel eens slecht aflopen in Brussel. Ze gaan daar van het ene uiterste naar het andere. Ik snap oprecht dat veel Mauves niet hoog oplopen met het huidige bestuur.
agreed, het ziet er wel naar uit dat het een spannend seizoen gaat worden zonder 1 duidelijke topfavoriet dus blessures zouden nog wel eens bepalend kunnen worden en de Europese belasting zal zeker punten kosten ... langs de andere kant zijn de kernen van de meeste topploegen wel breed genoeg om de extra belasting op te vangen.De voorgaande jaren zijn ze er ook doorgekomen. De loonmassa is zelf gedaald met de nieuwe contracten. Dus ik zou niet weten waarom dat slecht zou aflopen.
Ik denk dat er boven uw eigen ploeg nog donkerder wolken hangen als de fiscus langs komt.
Sowieso kan je nog weinig zeggen van het nieuwe seizoen. Op dit moment vind ik Genk ook de zwakste van de betere teams. We hebben het Europees gezien tegen vrij zwakke ploegen. Ik schat op dit moment enkel Gent en Brugge als beste teams. Europese campagnes van alle ploegen gaat iedereen ook punten kosten. Dus we zien wel hoe het loopt.