Transferthread 2023-2024 (Binnenland)

Absoluut, Brugge moet toch vol voor de titel gaan en ver raken in Europa, verkoop die dan nu niet (zelfs met een terugleen optie)
Misschien als je inderdaad ver in Europa geraakt dat je dan wat hoger dan die 30 miljoen gaat, maar ik vraag me toch af of er geen limiet is op wat buitenlandse clubs gaan betalen voor iemand uit onze JPL league?

Misschien wederom extra reden om straks Fiorentina of Aston Villa te loten, dan kan hij zich tonen in die landen.

Misschien als je inderdaad ver in Europa geraakt dat je dan wat hoger dan die 30 miljoen gaat, maar ik vraag me toch af of er geen limiet is op wat buitenlandse clubs gaan betalen voor iemand uit onze JPL league?

Misschien wederom extra reden om straks Fiorentina of Aston Villa te loten, dan kan hij zich tonen in die landen.

Zijt maar zeker, Nusa staat al reeds 2 jaar in het boekje van ALLE clubs in Europa die hem kunnen betalen.
Maar natuurlijk als hij spelers van een grotere ploeg tureluurs speelt dan gaat dat meer doen dan dat hij de verdediging van Klaksvik oprolt.

De historische meerprijs die ze betalen voor spelers uit Nederland begint zich toch ook wel te vertonen voor JPL. Onze markt is ieder jaar wat interessanter en dus stijgen die prijzen. Plus betalen de clubs ook wel belachelijk grote bedragen voor spelers waar je het totaal niet van snapt. En Nusa is nu wel een speler waar het potentieel van afdruipt.

Butera blijkbaar naar Ajax...

Zijn contract liep af in 2024 en wilde niet verlengen.
Ik begrijp zo'n dingen dus niet hé.

Anderlecht zit al krap qua verdedigers. Debast gaat ook niet al te lang meer blijven gok ik en Vertonghen is op zijn retour en dan vertrekken terwijl er gegarandeerd speelmogelijkheden gaan komen? Allez?

Anderlecht zit al krap qua verdedigers. Debast gaat ook niet al te lang meer blijven gok ik en Vertonghen is op zijn retour en dan vertrekken terwijl er gegarandeerd speelmogelijkheden gaan komen? Allez?
Misschien ben ik als Ajacied niet objectief, maar bij Ajax krijg je gegarandeerd een mooi plan voorgelegd en als je goed genoeg bent, ook genoeg kansen. Het is nog iets anders dan voor Chelsea of City tekenen. Daarnaast zal de onrust bij Anderlecht ook wel meespelen bij zo'n jonge spelers.

Misschien ben ik als Ajacied niet objectief, maar bij Ajax krijg je gegarandeerd een mooi plan voorgelegd en als je goed genoeg bent, ook genoeg kansen. Het is nog iets anders dan voor Chelsea of City tekenen. Daarnaast zal de onrust bij Anderlecht ook wel meespelen bij zo'n jonge spelers.
Ik snap het ook niet goed. Is 17, heeft net en zware knieblessure gehad, dus kan zeker nog profiteren van een seizoen in 1B. Volgend seizoen zijn Debast en Vertonghen qua zeker weg, dan gaan er inderdaad kansen komen.

Maar als je vertrekt is Ajax inderdaad wel een van de betere keuzes.

Ik weet niet wat ik van die transfer van Castro-Montes moet denken. Wou eerder niet komen, wees zelfs ploegen uit de Bundesliga af, maar komt nu toch naar ons. Ik denk niet dat die met volle goesting naar ons komt, dat is toch niet echt van onze gewoonte.

Maar als hij hier gewoon één seizoen vollen bak knalt en dan duur doorverkocht word, ga ik niet klagen. En hij ook niet :cool:

Laatst bewerkt:
Ik weet niet wat ik van die transfer van Castro-Montes moet denken. Wou eerder niet komen, wees zelfs ploegen uit de Bundesliga af, maar komt nu toch naar ons. Ik denk niet dat die met volle goesting naar ons komt, dat is toch niet echt van onze gewoonte.

Maar als hij hier gewoon één seizoen vollen bak knalt en dan duur doorverkocht wordt, ga ik niet klagen. En hij ook niet :cool:

Stond blijkbaar "klaar" voor ons, maar doordat de verkoop van Preciado op zich liet wachten, is het te laat.

Kan toch niet anders dan dat hij het niet meer kon vinden met HVH of het bestuur? Beetje ene vreemde lateral move IMO maar misschien past de sfeer/club/trainer beter bij hem

Ajax sportief toch ook wel zeer onrustige tijden aan het beleven? Sportief beleid de laatste jaren echt zeer matig. Ze zijn wel zeer actief in het recruteren van beloftevolle jonge spelers dus gaan daar financieel in de toekomst wel grote winsten op halen, de geschiedenis en het imago van Jong Ajax is heel goed dus slim om dat verder uit te spelen.

Terug
Bovenaan