Transferthread 2023-2024 (Binnenland)

We hebben blijkbaar onze vervanger van Boniface. Een zeker Kevin Rodriguez, Ecuadoriaanse spits van 1m90.
4 miljoen USD betaald naar't schijnt.

Murillo zou op weg zijn naar Marseille voor zo'n 3 miljoen euro.
Is officieel volgens Sporza, staat wel niets bij over het bedrag.

Toch een stevige transferperiode van Anderlecht, ben eens benieuwd. Dat het voetbal nog niet is wat ze willen tot daar aan toe, maar toch een stevige ploeg bijeengekocht nu. Zondag eens gaan kijken wat het allemaal opgebracht heeft :p

Onzen beste transfer is gewoon Fredberg imo :)
Of hij het goed gedaan heeft zullen we op het einde van het seizoen zien.

Maar zitten toch ook heel matige transfers tussen. Raman en Diawara, de moeilijkste dossiers bij de vertrekkers, zitten nog steeds bij ons. De broodnodige wingers zijn er nog steeds niet. Wordt nog een drukke week voor Fredje.

Dolberg en Flips wel 2 leuke transfers imo.

Of hij het goed gedaan heeft zullen we op het einde van het seizoen zien.

Maar zitten toch ook heel matige transfers tussen. Raman en Diawara, de moeilijkste dossiers bij de vertrekkers, zitten nog steeds bij ons. De broodnodige wingers zijn er nog steeds niet. Wordt nog een drukke week voor Fredje.

Dolberg en Flips wel 2 leuke transfers imo.
Tuurlijk , maar hij realiseert wel ook uitgaande transfers van spelers waar wij als supporters is durfden op vloeken ( Murillio , Trebel , Olson ,misschien Amuzu) en loonmassa kwijt , vergeet niet dat we financieel niet zo sterk stonden .
We huren geen spitsen , we kopen er . Dolberg kan gewoon niet mislukken ALS hij op de juiste manier word aangespeeld .
Haalt ervaring (Rits/Deleaney/Augustinsson) en ne gratise Keeper .
Vazquez vind ik nog een vraagteken mâar die wil ik nog met de mantel der Zuid Amerikaanse voetbalgoden bedekken( Mati had ook tijd nodig)
Patris kan ik nog niets van zeggen .
Flips vind ik de leukste transfer en met Mendell troef je Barca af .
10 transfers en je club heeft winst gemaakt , tot nu toe zeg ik : goed gewerkt maar wachten tot de Play Offs beginnen .
ps: Yari moet ook nog terugkomen .

Toont ook aan dat buitenlandse eigenaars geen moer geven om het lokale voetbalproduct.
RWDM zou zo sancties kunnen oplopen en (sportieve) degradatie riskeren.

Tuurlijk , maar hij realiseert wel ook uitgaande transfers van spelers waar wij als supporters is durfden op vloeken ( Murillio , Trebel , Olson ,misschien Amuzu) en loonmassa kwijt , vergeet niet dat we financieel niet zo sterk stonden .
We huren geen spitsen , we kopen er . Dolberg kan gewoon niet mislukken ALS hij op de juiste manier word aangespeeld .
Haalt ervaring (Rits/Deleaney/Augustinsson) en ne gratise Keeper .
Vazquez vind ik nog een vraagteken mâar die wil ik nog met de mantel der Zuid Amerikaanse voetbalgoden bedekken( Mati had ook tijd nodig)
Patris kan ik nog niets van zeggen .
Flips vind ik de leukste transfer en met Mendell troef je Barca af .
10 transfers en je club heeft winst gemaakt , tot nu toe zeg ik : goed gewerkt maar wachten tot de Play Offs beginnen .
ps: Yari moet ook nog terugkomen .
Had dankzij Verbrugge en Duranville vooral een heel mooi budget om de markt op te gaan. Spelers die zelfs Luc Devwoe voor een mooi bedrag van de hand kan doen.

Trebel en Refaelov geen nieuw contract geven nu ook niet echt een verdienste. En Olsson met verlies verkocht.

Inkomend heb ik dan weer mijn vragen bij het aantrekken van veel centrale middenvelders, voor wss een stevig loon, terwijl bv een grootverdiener als Diawara daar nog rondloopt. Dupe en Mendell mooie signings vanuit een financieel oogpunt. Dolberg en Flips voor een ok bedrag. Maar van de rest zeg ik toch ook niet, amai wat een koopje. 8 miljoen voor een flank Patris - Dreyer vind ik bv heel veel.

Heel benieuwd naar wat hij nog voor de flank bij zal halen. En of we nog van Raman en Diawara zullen afraken. En dan wordt het afwachten in welke mate zijn transfers zullen renderen. Een 11de plaats zal het niet worden. Maar er is toch redelijk wat geld uitgegeven, dus we mogen ook wel wat meer verwachten imo.

Waar ik maar wil zeggen dat we er niet te snel de grote heiland van moeten maken. Die fout maakte men ook al met (to)Verbeke.

Laatst bewerkt:
Had dankzij Verbrugge en Duranville vooral een heel mooi budget om de markt op te gaan. Spelers die zelfs Luc Devwoe voor een mooi bedrag van de hand kan doen.

Trebel en Refaelov geen nieuw contract geven nu ook niet echt een verdienste. En Olsson met verlies verkocht.

Inkomend heb ik dan weer mijn vragen bij het aantrekken van veel centrale middenvelders, voor wss een stevig loon, terwijl bv een grootverdiener als Diawara daar nog rondloopt. Dupe en Mendell mooie signings vanuit een financieel oogpunt. Dolberg en Flips voor een ok bedrag. Maar van de rest zeg ik toch ook niet, amai wat een koopje. 8 miljoen voor een flank Patris - Dreyer vind ik bv heel veel.

Heel benieuwd naar wat hij nog voor de flank bij zal halen. En of we nog van Raman en Diawara zullen afraken. En dan wordt het afwachten in welke mate zijn transfers zullen renderen. Een 11de plaats zal het niet worden. Maar er is toch redelijk wat geld uitgegeven, dus we mogen ook wel wat meer verwachten imo.

Waar ik maar wil zeggen dat we er niet te snel de grote heiland van moeten maken. Die fout maakte men ook al met (to)Verbeke.
Tja, zo kan je alles zwart zien , hij kon ook 10 Ramans kopen he ...

Copy paste van het Genk forum, zou van DDC komen (niet bevestigd, dus speculatie):

- Tegenstrijdig tot alle berichten en geruchten blijft Paintsil gewoon in Genk. Deze uitgaande transfer mag volledig geschrapt worden.

- Papa van Mike vreest dat speelstijl van Burnley niet bij hem past om wille van het feit Burnley in de reactie voetbalt. Kompany heeft nog 2 dagen om Mike te overtuigen van zijn visie. Afwachten!

-Oyen is niet opgezet met deze gang van zaken. Indien Mike blijft zou Oyen wel eens andere oorden(Verhuur) kunnen opzoeken in de laatste dagen van de mercato

- Afwachten blijft nog steeds de rode draad door onze mercato, zeker wat betreft de spitspositie. Paul wilt nog altijd zeer graag terugkeren maar heeft geen eindeloos geduld. Een andere club(lees Championship) is in de dans gesprongen. Nagelbijten dus tot morgen middernacht. Indien Paul dan nog niet weg is wordt de kans op een transfer naar Genk groter, maar zelfs dan is er nog geen zekerheid.

- Ook Origi blijft in de Genkse hoofden nog steeds een optie(huur zonder optie). Maar ook hier dient Genk te hopen dat hij voor morgen middernacht niet wegraakt en dat Genk de Conference League haalt. Enkel en alleen dan komt er een kleine kans dat Milan Origi een jaartje wilt stallen om zich in de picture te spelen van andere clubs. Origi zelf wilt graag komen naar zijn club van herkomst en is bereid op in te leveren, maar desalniettemin zou Origi de grootverdiener bij uitstek worden.

- Dossier Nicholson werd niet meer bewandeld, maar kan in functie van de gebeurtenissen in de laatste week(al dan niet verkoop van speler/al dan niet kwalificatie) opnieuw heropend worden.

- DDC heeft ook nog enkele andere opties(jonger/talentvol) in de pijplijn, maar er wordt getwijfeld over de directe inzetbaarheid.

- 2 clubs(Spaanse en Franse) komen opzetten voor Munoz. Munoz zelf ziet een transfer wel zitten maar enkel als alles klopt. Hij is graag in Genk. Als Munoz nog vertrekt is Deman(met zware concurrentie van Antwerp)topprioriteit. Deman zou wel eens overhaald kunnen worden omdat hij dan titularis wordt.

- Leipzig wilt vanaf september de gesprekken opstarten om VDV in de winter reeds te laten overkomen. Om hem zo een half jaar te laten kennis maken met de club.

Laatst bewerkt:
Marco Kana zou gehuurd worden door KV Kortrijk voor 1 jaar zonder aankoopoptie (als hij zijn contract verlengd tot 2026). Ook mogelijks Arnstadt nog voor 1 jaar huur.

En de overname door Burnley zou getekend zijn maar nog nergens officiële bevestiging voorlopig

Terug
Bovenaan