Hans Moleman
Well-known member
Agyei op weg naar Kortrijk. Speelt er hopelijk veel om zich te ontwikkelen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Agyei op weg naar Kortrijk. Speelt er hopelijk veel om zich te ontwikkelen.
Onzen beste transfer is gewoon Fredberg imoMurillo zou op weg zijn naar Marseille voor zo'n 3 miljoen euro.

Na vandaag kunnen jullie 10 vragenBlijkbaar hebben ze weer een bod van 6 miljoen geweigerd op amuzu
Is officieel volgens Sporza, staat wel niets bij over het bedrag.Murillo zou op weg zijn naar Marseille voor zo'n 3 miljoen euro.

Of hij het goed gedaan heeft zullen we op het einde van het seizoen zien.Onzen beste transfer is gewoon Fredberg imo![]()
Tuurlijk , maar hij realiseert wel ook uitgaande transfers van spelers waar wij als supporters is durfden op vloeken ( Murillio , Trebel , Olson ,misschien Amuzu) en loonmassa kwijt , vergeet niet dat we financieel niet zo sterk stonden .Of hij het goed gedaan heeft zullen we op het einde van het seizoen zien.
Maar zitten toch ook heel matige transfers tussen. Raman en Diawara, de moeilijkste dossiers bij de vertrekkers, zitten nog steeds bij ons. De broodnodige wingers zijn er nog steeds niet. Wordt nog een drukke week voor Fredje.
Dolberg en Flips wel 2 leuke transfers imo.
Weet ik ni echt , maar ze zijn bezig met ne winger en moest Debast nog vertrekken een verdedigerKomt er nog iemand nu Delcroix weg is?
Had dankzij Verbrugge en Duranville vooral een heel mooi budget om de markt op te gaan. Spelers die zelfs Luc Devwoe voor een mooi bedrag van de hand kan doen.Tuurlijk , maar hij realiseert wel ook uitgaande transfers van spelers waar wij als supporters is durfden op vloeken ( Murillio , Trebel , Olson ,misschien Amuzu) en loonmassa kwijt , vergeet niet dat we financieel niet zo sterk stonden .
We huren geen spitsen , we kopen er . Dolberg kan gewoon niet mislukken ALS hij op de juiste manier word aangespeeld .
Haalt ervaring (Rits/Deleaney/Augustinsson) en ne gratise Keeper .
Vazquez vind ik nog een vraagteken mâar die wil ik nog met de mantel der Zuid Amerikaanse voetbalgoden bedekken( Mati had ook tijd nodig)
Patris kan ik nog niets van zeggen .
Flips vind ik de leukste transfer en met Mendell troef je Barca af .
10 transfers en je club heeft winst gemaakt , tot nu toe zeg ik : goed gewerkt maar wachten tot de Play Offs beginnen .
ps: Yari moet ook nog terugkomen .
Tja, zo kan je alles zwart zien , hij kon ook 10 Ramans kopen he ...Had dankzij Verbrugge en Duranville vooral een heel mooi budget om de markt op te gaan. Spelers die zelfs Luc Devwoe voor een mooi bedrag van de hand kan doen.
Trebel en Refaelov geen nieuw contract geven nu ook niet echt een verdienste. En Olsson met verlies verkocht.
Inkomend heb ik dan weer mijn vragen bij het aantrekken van veel centrale middenvelders, voor wss een stevig loon, terwijl bv een grootverdiener als Diawara daar nog rondloopt. Dupe en Mendell mooie signings vanuit een financieel oogpunt. Dolberg en Flips voor een ok bedrag. Maar van de rest zeg ik toch ook niet, amai wat een koopje. 8 miljoen voor een flank Patris - Dreyer vind ik bv heel veel.
Heel benieuwd naar wat hij nog voor de flank bij zal halen. En of we nog van Raman en Diawara zullen afraken. En dan wordt het afwachten in welke mate zijn transfers zullen renderen. Een 11de plaats zal het niet worden. Maar er is toch redelijk wat geld uitgegeven, dus we mogen ook wel wat meer verwachten imo.
Waar ik maar wil zeggen dat we er niet te snel de grote heiland van moeten maken. Die fout maakte men ook al met (to)Verbeke.