Het kan allemaal ver gaan. Ik heb ook zo van die vrienden die nooit kleren kopen waar ook maar 1 streep paars in staat omdat dat Anderlecht is
sommige gaan daar veel te ver in.
sommige gaan daar veel te ver in.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sommige gaan daar veel te ver in.Ik heb nu ook wel niks paars in mijn kleerkast hangenHet kan allemaal ver gaan. Ik heb ook zo van die vrienden die nooit kleren kopen waar ook maar 1 streep paars in staat omdat dat Anderlecht issommige gaan daar veel te ver in.
roze en bordeaux kan nog net.Paars kan niet, maar roze wel... OkIk heb nu ook wel niks paars in mijn kleerkast hangenroze en bordeaux kan nog net.

Ik heb deze discussie hier en in andere topics al eens gevoerd. Te snel rijden en tegen een boom rijden is voor mij geen ongeluk. Had hij iemand anders aangereden, was dat voor mij geen ongeluk, maar komt dat voor mij neer op moord. Dus neen. Ik ga niet klappen voor een marginaal die anderen in gevaar brengt omdat hij graag kickt op snelheid of omdat hij 2 minuten sneller thuis wil zijn.Gaan we nu weer aan victim blaming doen ja? Triestig
En dat 'veel te rap' viel ook reuze mee. Hij reed ~138km/u. Akkoord, te snel, maar omdat die wat boven de limiet zat mogen wij niet (meer) applaudisseren? Wat is dat nu weer voor iets zeg.
Mignolet zijn vast nummer is volgens mij 22Wat dan te zeggen van Mignolet die rugnummer 88 heeft![]()
Nu wel ja, na alle initiële heisaMignolet zijn vast nummer is volgens mij 22
Blauw/zwart is voor mij persoonlijk een no go om meerdere redenenHet kan allemaal ver gaan. Ik heb ook zo van die vrienden die nooit kleren kopen waar ook maar 1 streep paars in staat omdat dat Anderlecht issommige gaan daar veel te ver in.

Al van 2021..Nu wel ja, na alle initiële heisa
Kheb er zo ene naast mij opt werk , nen AntwerpsupHet kan allemaal ver gaan. Ik heb ook zo van die vrienden die nooit kleren kopen waar ook maar 1 streep paars in staat omdat dat Anderlecht issommige gaan daar veel te ver in.
hahaJa, en als #88 echt niet kan als rugnummer dan is het maar aan de FIFA om dat te verbieden. Die stelling van Joos sloeg echt nergens op.Al van 2021..
Zijn nummer was altijd 22, maar Horvath had dat nummer.
Redenering daarna was "4e club dus 4x22 = 88"
Joos heeft er toen een spel van gemaakt in extra time, wat meer zegt over de denkwijze van Joos dan die van Mignolet
Dat gezever over dat rugnummer slaat inderdaad nergens op, daar ga ik niet over discussiëren. Zal mij persoonlijk ook een worst wezen welk rugnummer Rits kiest bij een andere ploeg.Ik heb deze discussie hier en in andere topics al eens gevoerd. Te snel rijden en tegen een boom rijden is voor mij geen ongeluk. Had hij iemand anders aangereden, was dat voor mij geen ongeluk, maar komt dat voor mij neer op moord. Dus neen. Ik ga niet klappen voor een marginaal die anderen in gevaar brengt omdat hij graag kickt op snelheid of omdat hij 2 minuten sneller thuis wil zijn.
Dat het een drama was en is voor zijn geliefden, uiteraard. Maar waarom een club na 15 jaar nog altijd zit te applaudisseren, zijn rugnummer niet meer gebruikt en de fans zelfs een ex-speler die véél meer voor de club heeft betekend dan Sterchele zitten uit te maken voor het vuil van de straat omdat hij bij een andere ploeg dat rugnummer kiest ... neen. Dat snap ik niet. En daar kan ik ook moeilijk respect voor opbrengen. Zeker dat laatste is gewoon ongelofelijk marginaal gedrag. Enfin, dat je rouwt om een speler van je favoriete club, dat kan ik ergens nog begrijpen. Maar ik verwacht precies iets meer om iemand na zijn dood op een piëdestal te zetten. Bij het verhaal van een Miguel Van Damme kan ik dat al beter begrijpen bvb.
Verkeerde arm, Filip
Verkeerde arm, Filip
Ik denk dat je mijn posts over dit onderwerp nog niet gelezen hebt danNogal belachelijk vind je niet? 138 rijden 's nachts op praktisch een lege baan zonder verkeer..., ja dat is te hard, maar laten we daar nu geen groot spel van maken aub. Laten we nu niet heiliger zijn dan de paus. Alcoholgebruik & verkeer vind ik veel en veel erger. Maar bon, da's geen discussie om hier te voeren.
. Het argument 'laten we nu niet heiliger zijn dan de paus' is ook echt het meest dwaze argument dat er is, en het toonvoorbeeld van de rotte verkeersmentaliteit die hier in dit land hangt. Had hij niet tegen een boom gereden, hij had van mij 2 jaar mogen brommen voor zijn crimineel gedrag. Maar dat is inderdaad geen discussie voor hier.En toch kan iemand als Mannaert aanblijven bij een topclub. Onbegrijpelijk dat we zoiets anno 2023 tolleren. Zolang hij niemand doodrijdt is hij ne goeie. (hetzelfde met Schepens)Alcoholgebruik & verkeer vind ik veel en veel erger.
Zo'n gasten hebben gewoon al hoerenchance gehad dat die nog nooit zo'n een stoot hebben uitgehaald.En toch kan iemand als Mannaert aanblijven bij een topclub. Onbegrijpelijk dat we zoiets anno 2023 tolleren. Zolang hij niemand doodrijdt is hij ne goeie. (hetzelfde met Schepens)
Gohja, ik ben 15 jaar bestuurslid geweest van een van de grootste supportersclubs van Anderlecht van het land. Ik heb zelf mee vergaderingen met ASA toen en bestuur mogen meemaken. Ik ken momenteel nog veel mensen die nu ook in de fanboard zitten en gesproken hebben met Fredberg. Die mensen leven 100% voor de club en als zij mij vertellen dat ze een zeer goed gevoel hebben bij Fredberg, ben ik geneigd om die te volgen.
Wouter moet ik ook niet, maar ergens moet er wel een houvast komen waarin je moet kunnen gaan vasthouden. We zullen zien wat de transfers uiteindelijk gaan zeggen he. Dat kunnen we nu nog niet zien. Ik ga al zeker de transfers niet afschrijven voor aleer ze 1 minuut hebben meegespeeld.
Mijn mening gaat Vandenhaute ook echt niet alles alleen hebben beslist. Dat kan je niet maken met een RVB. Als het werkelijk zo was hadden ze die al lang buiten gegooid. Volgens mij zijn het beslissingen die door de hele raad zijn gemaakt. Maar een Coucke gaat hiervoor niet naar buiten komen omdat te melden. Dan krijgt hij weer het gelach. Nu is die blij dat er een pispaal is die dat allemaal opneemt. Wij kunnen als buitenstaanders niet weten wat daar allemaal verteld en beslist worden in die RVB.
Zondag tegen Westerlo ga ik de verplaatsing naar Anderlecht toch nog maar eens doen.
Nee dat is zo, maar de personen die ik ken staan al jarenlang mee aan het hoofd van de board. En dat zijn geen ja knikkers. In tegendeel. Maar het is zo dat je zelf met je voet stijf te houden nog weinig kan doen he. Uiteindelijk is die rol maar luisteren.Copain van mij zat ook jarenlang in het bestuur van de grootste sc. is ermee gestopt toen op de fanboards enkel maar de ja-knikkers kwamen die graag is een polleke wouden schudden met de grote jongens.
Om maar te zeggen dat dat niet alles zegt.
Klopt.Nee dat is zo, maar de personen die ik ken staan al jarenlang mee aan het hoofd van de board. En dat zijn geen ja knikkers. In tegendeel. Maar het is zo dat je zelf met je voet stijf te houden nog weinig kan doen he. Uiteindelijk is die rol maar luisteren.