Transferthread 2023-2024 (Binnenland)

Ik vind het ook spijtig dat hij naar Anderlecht gaat. Niet omwille van zijn kwaliteiten of omdat ik hem ga missen maar gewoon... is een echte No Sweat, No Glory-speler en heeft bij ons veel bereikt de voorbije jaren. Dan is het gewoon spijtig om rechtstreeks naar de grote rivaal te gaan.

Sommige beschouwen hem als op de retour of 2de keuze maar vergeten wel gemakkelijk dat hij seizoenen aan een stuk eerste keuze was op het middenveld.
Rits is mi beter dan Ashimeru en Diawara.

Sommige beschouwen hem als op de retour of 2de keuze maar vergeten wel gemakkelijk dat hij seizoenen aan een stuk eerste keuze was op het middenveld.
Rits is mi beter dan Ashimeru en Diawara.
Inderdaad, is een koopje voor 2 miljoen. Als Rsca supporter mag je nu is blij zijn met deze transfer. Direct rendement + ervaring voor maar 2 miljoen.

Dergelijke reactie zijn uiteraard zwaar overdreven, maar eerlijk gezegd kan ik hier toch niet echt mee lachen. Anderlecht blijft Anderlecht, maakt mij geen bal uit welk niveau ze halen op dit moment. Ik vind dergelijke overstappen nog altijd zeer gevoelig.

Ik ga hem niet met de grond gelijk maken of uitfluiten of zo, maar succes wens ik hem alvast niet toe. Ik wil hem wel graag bedanken voor bewezen diensten, want hij heeft hier vijf mooie jaren gekend, maar daar stopt het dan ook voor mij.
Had je dezelfde reactie als met Defour?

Op de 8 staat nu Leoni en Lonwijk(?) Is er ook nog

Rits is geen 6.
en je mag nog Casimiro op de 6 hebben als er voor niemand beweegt of loopt zonder bal.
Als uw Backs dan nog zo vaak uit positie lopen is het helemaal hopeloos

Het systeem werkt niet, tactiek is er niet.
Maakt niet uit welke pionnen je er zet

Wat heb ik met Defour te maken?
Het was gewoon een oprechte vraag, omdat die ook bij een rivaliserende club had gespeeld (Standard). Maar daarna toch erg nuttig bleek te zijn.

Als KVM-fan heeft het mij gewoon nooit geambeteerd wanneer er een speler van een rivaliserende club kwam (Beerschot, Lierse, Racing Mechelen,...). Ik was gewoon al blij als die een versterking bleek te zijn.

Ik vind eerder die reacties bijzonder grappig van degene die nu doen alsof RSCA Club de loef heeft afgestoken.

Lmao.
Ik vind die reacties op Twitter wel wat erover omdat hij nummer 23 kiest ( u know de Sterchele Story) .
Wat die mens (Rits) allemaal naar zene kop word geslingerd lol
Who gives a fuck about ne rugnummer

Mja gaat die de plaats innemen van N'Diaye?
Want dat is zowat de enige die wel op een deftig niveau speelde

Als back-up mij geen probleem, maar daarvoor komt een 29 jarige international denk ik toch niet
Ik zou die N'Diaye liever een rijtje hoger zien en Amuzu de bank op.

Inderdaad, is een koopje voor 2 miljoen. Als Rsca supporter mag je nu is blij zijn met deze transfer. Direct rendement + ervaring voor maar 2 miljoen.
En 3 jaar ook een dik loon, laten we dat niet vergeten. Voor Idd de zoveelste 8 speler.

Snap ook die verwensingen niet van Brugge fans. Net zoals ik al die verwensingen naar Kindermans en Sadiki niet snap. Hoe kortzichtig zijn sommige mensen, echt een lagere school mentaliteit.

Terug
Bovenaan