Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijkt me een faire prijs.Rits naar Anderlecht voor 2 miljoen + bonussen
you are kidding me right? Ik dacht echt dat er geen enkele rsca supp op Rits zat te wachten, maar blijkbaar dus toch 1 persoon gevonden?Goede transfer als die blessurevrij blijft. Stilletjesaan lijkt RSCA toch een mooie ploeg bij elkaar te halen, nog 1 of 2 versterkingen en ze strijden mee voor een top 5 plaats imo
Zie toch heel veel enthousiasme op social media. Maar goed, dat zijn er ook veel voor Raman.you are kidding me right? Ik dacht echt dat er geen enkele rsca supp op Rits zat te wachten, maar blijkbaar dus toch 1 persoon gevonden?
Lijkt me een nuttige speler, dus ja toch wel.you are kidding me right? Ik dacht echt dat er geen enkele rsca supp op Rits zat te wachten, maar blijkbaar dus toch 1 persoon gevonden?
Mja, als het alternatief Diawara is. Nu tegen Sint-Truiden ook alweer huilen met de pet op.you are kidding me right? Ik dacht echt dat er geen enkele rsca supp op Rits zat te wachten, maar blijkbaar dus toch 1 persoon gevonden?
Kana?Mja, als het alternatief Diawara is. Nu tegen Sint-Truiden ook alweer huilen met de pet op.
Had bij mij sowieso al lang zijn kans gekregen maar ik ben niet de trainer.Kana?
Daar wil men blijkbaar, in samenspraak met de speler, voorzichtig mee omspringen.Kana?
Gaat wel meer verdienen bij ons dan bij Brugge.voor RSCA is dit ook gewoon een goeie transfer, moest die nog een jaar bij Club blijven als sub zou ik er ook niet over klagen. Heeft nog genoeg te bieden.
Ik kan mij echt niet voorstellen hoe een Rits op leeftijd matcht met de ambities van rsca om terug aan de top mee te spelen.Gaat wel meer verdienen bij ons dan bij Brugge.
Vind dat allemaal toch heel riskante transfers, zeker als men echt 4 jaar zou aanbieden, voor een speler van die leeftijd die terugkomt uit blessure.
Het liedje : ach we hebben hem toch niet nodig kennen we al want we hebben beter , wat je onmogelijk kan zeggen na enkele matchen en hem ook niet echt gebruiktIk kan mij echt niet voorstellen hoe een Rits op leeftijd matcht met de ambities van rsca om terug aan de top mee te spelen.
Als je gisteren ons middenveld zag (Onyedika - Vetlesen - Vanaken) dan is dat toch een serieus verschil met wat Rits bij bracht.
En met zo'n transfer heb ik toch opnieuw Trebel-vibes ... gaat op den duur geen meerwaarde zijn en dikke loonkost die op de bank zit.
Voor Club alleen maar positief natuurlijk, wij zijn van loonkost vanaf en potentieel ontevreden speler die op de bank moet zitten ook. En eigenlijk hebben we voor elke middenveld positie al een backup momenteel.

Hoezo? We hebben Rits meerdere jaren in onze ploeg gehad dus de staff weet perfect wat hij kan en niet kan.Het liedje : ach we hebben hem toch niet nodig kennen we al want we hebben beter , wat je onmogelijk kan zeggen na enkele matchen en hem ook niet echt gebruikt![]()
Anderlecht is momenteel toch ook gewoon een stap terug voor Rits. Zij zijn niet de concurrent van Club Brugge dit seizoen. Dus voor een wederopstanding van Anderlecht zal Rits nog wel kunnen dienen.Ik kan mij echt niet voorstellen hoe een Rits op leeftijd matcht met de ambities van rsca om terug aan de top mee te spelen.
Als je gisteren ons middenveld zag (Onyedika - Vetlesen - Vanaken) dan is dat toch een serieus verschil met wat Rits bij bracht.
En met zo'n transfer heb ik toch opnieuw Trebel-vibes ... gaat op den duur geen meerwaarde zijn en dikke loonkost die op de bank zit.
Voor Club alleen maar positief natuurlijk, wij zijn van loonkost vanaf en potentieel ontevreden speler die op de bank moet zitten ook. En eigenlijk hebben we voor elke middenveld positie al een backup momenteel.
Ook als Rits komt?Kana gaat op huurbasis naar Westerlo. Anderlecht zou ook Delaney gaan halen bij Sevilla
Blijkbaar welOok als Rits komt?