Transferthread 2023-2024 (Binnenland)

Zinckernagel speelt toch meer vanop de flank als linkerwinger? Ik dacht dat Vetlesen meer doublure voor Vanaken was. Die kan zowel op de 10 als de 6 spelen.

Zinckernagel - Jutgla - Skov
Vanaken
Onyedika - Vetlesen
Meijer - Spileers - Mechele - Buchanan
Mignolet
Nu nog een vervanger voor Mechele en een echte RB. Buchanan is echt geen rechtsback en Odoi zie ik liever niet meer spelen.

@Wilcao : de geruchten rond Kadri naar Ajax nemen toe in het Kortrijkse. Iets van?
Heb ik een tijd gelezen wel iets over gehoord, maar nu al even niet meer. Ik weet wel dat er wat spelers weg mogen en zal er dus wel wat bijkomen.

Welke positie speelt hij en is het iemand die klaar is voor stap naar Ajax?

Heb ik een tijd gelezen wel iets over gehoord, maar nu al even niet meer. Ik weet wel dat er wat spelers weg mogen en zal er dus wel wat bijkomen.

Welke positie speelt hij en is het iemand die klaar is voor stap naar Ajax?
Centraal op het middenveld op de 8/10 en nog niet klaar voor zo’n grote stap vind ik. Wel de bepalende figuur bij ons. Zonder hem zie ik het niet goed komen

Centraal op het middenveld op de 8/10 en nog niet klaar voor zo’n grote stap vind ik. Wel de bepalende figuur bij ons. Zonder hem zie ik het niet goed komen
Zie Ajax wel nog een 10 halen als Klaasen nog zou vertrekken. Anderzijds heeft Ajax met Vander Boomen en Taharovic al 2 centrale middenvelders gehaald.

De Sacha moet aan z'n Engels werken als em Romano wilt achterna gaan.
Moet vooral eens aan zijn geloofwaardigheid werken, wilt hij Romano achterna gaan. Is maar een simpele fantast die continu een hoop Twitterberichten centraliseert, daar dan in 'Romano-stijl' een tweet van maakt en zo wat naambekendheid wilt genereren.

Jackers naar Club. Is die niet te goed om vanaf nu gewoon eeuwig 2e/3e doelman te zijn bij Club? Toch goed genoeg voor een middenmoter zou ik zeggen?

Moet vooral eens aan zijn geloofwaardigheid werken, wilt hij Romano achterna gaan. Is maar een simpele fantast die continu een hoop Twitterberichten centraliseert, daar dan in 'Romano-stijl' een tweet van maakt en zo wat naambekendheid wilt genereren.
toch al bijna altijd bij het rechte eind gehad als het over KV Kortrijk gaat.

Blijkbaar willen we +6 miljoen op tafel leggen voor een 18 jarige Chileen van Colo Colo 😅 als dat maar goedkomt

Voor geld danst de beer he.

En nu vertrekken langs een achterdeur.

Terug
Bovenaan