Transferthread 2023-2024 (Binnenland)

De aanvaller, die op verschillende posities uit de voeten kan, komt over van CSKA Moskou. Ejuke maakt gebruik van een uitzonderingsbepaling van FIFA voor spelers, actief in Rusland, om de overstap naar de Bosuil te maken.Chidera Ejuke voetbalde eerder ook al voor Valerenga (Noorwegen), Heerenveen (Nederland) en Hertha BSC (Duitsland).

- Verder ook interesse in Gustaf Lagerbielke. 23-jarige centrale verdediger van Elfsborg
- En ook het dossier Keita zou in een stroomversnelling zitten.

Hoe kan een CV uit de Championship nu te duur zijn? Al kost die eventueel even veel als Yaremchuk, een defensieleider die er gewooj staat is zijn geld gewoon waard.

Dat is een beetje het Sander Berge-verhaal van vorig seizoen. Men moet niet denken koopjes te kunnen doen bij een gedegradeerde PL-club.

Zijn loon kan Club Brugge wel aan. Volgens FM zou Struijk 58k/week verdienen. Dat is minder dan Mignolet. Meunier, die ook op het verlanglijstje gestaan zou hebben, verdient 170k/week.

Leeds wil gewoon meteen terug naar de PL, dus voor minder dan 20M werken die niet mee. Struijk zal ook liever één seizoen Championship prefereren en daarna terug PL, dan enkele jaren in de JPL te moeten vertoeven.

Sander Berge heeft trouwens ook gelijk gehad, aangezien Sheffield meteen terug promoveerde naar de PL.

Dat is een beetje het Sander Berge-verhaal van vorig seizoen. Men moet niet denken koopjes te kunnen doen bij een gedegradeerde PL-club.

Zijn loon kan Club Brugge wel aan. Volgens FM zou Struijk 58k/week verdienen. Dat is minder dan Mignolet. Meunier, die ook op het verlanglijstje gestaan zou hebben, verdient 170k/week.

Leeds wil gewoon meteen terug naar de PL, dus voor minder dan 20M werken die niet mee. Struijk zal ook liever één seizoen Championship prefereren en daarna terug PL, dan enkele jaren in de JPL te moeten vertoeven.

Sander Berge heeft trouwens ook gelijk gehad, aangezien Sheffield meteen terug promoveerde naar de PL.

Maar volgend seizoen degraderen die weer naar de Championship... Die hebben van hun eigenaar (dezelfde eigenaar als Beerschot) een transferbudget van 20 miljoen gekregen.

Als back-up voor Vanaken dan? Speelde bij Standard vooral vanop de flank maar is toch eerder een aanvallende middenvelder dacht ik.

We gaan brede kern nodig hebben maar had toch ook echt wel op CV gehoopt, nu ja, nog 1 maand transferperiode open dus begin september ziet kern er mss veel beter uit?

CV zal nog wel komen zeker. Struijk zou stilaan van tafel zijn (te duur).

Zincker weer eentje van het profiel waar ze er al redelijk veel van hebben. Spel van Deila gaat toch zijn door hoge backs (Meijer/De Cuyper op links en ik las dat Nieuwkoop een seriezue optie op rechts zou zijn) want echte pure flankaanvallers zijn er eigenlijk niet (op Skov na die ook graag naar binnen komt).

Concurrentie voor Vanaken dit toch ook wel... En terecht.

Alternatief voor Vanaken is ook echt wel nodig. Niet alleen om hem wat vuur aan de schenen te leggen als concurrentie, maar ook om eens te kunnen roteren, of om er voor te zorgen dat niet alle creativiteit van hem moet komen. Al ken ik Zinckernagel niet genoeg om in te schatten of hij daarvoor kan zorgen.

Verdedigende versterkingen zijn in elk geval ook nog hard nodig.

Die gaat toch nooit Vanaken eruit zetten?

Ik zou liever wat verdedigende versterkingen zien. Straks kunnen we 253 of zo gaan spelen. :laugh:
Misschien op de flanken dan. We zullen zien. Vraag is of hij ook goed genoeg gaat zijn. Bij Standard zonder druk ging het wel maar de vraag is of dat bij Brugge ook zo zal zijn.

Niet dat Zinkernagel een slechte transfer is denk ik, maar hebben we al niet genoeg spelers op die positie(s)? :sarcastic:

Maar volgend seizoen degraderen die weer naar de Championship... Die hebben van hun eigenaar (dezelfde eigenaar als Beerschot) een transferbudget van 20 miljoen gekregen.

Best mogelijk. Hun promotie was ook al kantje boord.
Jammer dat Homma geen kansen krijgt. Zie die graag spelen.

Zou beter een seizoentje uitgeleend worden aan een 1A club, zeker met de komst van Zinckernagel.

Ik denk dat je gisteren wel wat creativiteit en snelheid van zo'n Zinckernagel kon gebruiken, al kan ik die niet genoeg inschatten om eerlijk te zijn, dus kan verkeerde conclusie zijn.
Kan die niet ook wat op de flank en naar binnen komend? Skov weeral geblesseerd, Nusa vrij zwak, Skoras ook, die hebben mss nog tijd nodig, maar alternatief daar lijkt me geen kwaad te kunnen, de spoeling is daar toch ook maar wat dunnekes imo

Terug
Bovenaan