Transferthread 2023-2024 (Binnenland)

Ik vind het ook nog iets erger voor Union t.o.v. vorig seizoen. Toen een nieuwe coach en 2 sleutelspelers die vertrokken. Nu idem een nieuwe coach maar veel meer spelers vertrokken. En ironisch genoeg hebben ze beter gedaan vorig seizoen dan het seizoen ervoor ondanks dat ze lager eindigden. Nu, vorig seizoen was het zotste einde in voetbal dat ik ooit heb meegemaakt, alle 3 konden zomaar 3de eindigen:

5bkRDtR.jpg

Antwerp begon misschien als eerste, maar Union had gewoon de beste papieren tegen 'Club Brugge B'. Mag misschien niet in dit topic maar wilde het even laten zien hoe geschift het was voor iedereen, zeker voor de piloot van de helicopter die de trofee moest verplaatsen 😅

denk dat we exact dezelfde conversatie hier hebben gehad vorig seizoen :biglaugh:
Deze keer wel ook een echte trainerswissel. Toch niet te onderschatten. Een gans nieuwe ploeg bouwen zal ook wel wat tijd vergen. Spelen ze weer top 4 is die datascouting daar toch echt wel indrukwekkend, 2 jaar op rij.

Westerlo zou 6 miljoen euro neertellen voor hun nieuwe spits, de Kroaat Frigan.

Dat is wel frigan' veel geld voor Westerlo.
Die hebben veel geld gekregen via Foster. Nu ik ben bevriend met een van de Turkse managers daar. Die gaan enorm veel investeren in de club. Aanvraag om het kuipje volledig te renoveren gaat normaal een van de volgende maanden er komen. Ik heb een deel van de plannen mogen zien dat door de architecten getekend is. Zou een mooi stadion worden. Volledig rond ipv nu 4 tribunes met open hoeken

Die hebben veel geld gekregen via Foster. Nu ik ben bevriend met een van de Turkse managers daar. Die gaan enorm veel investeren in de club. Aanvraag om het kuipje volledig te renoveren gaat normaal een van de volgende maanden er komen. Ik heb een deel van de plannen mogen zien dat door de architecten getekend is. Zou een mooi stadion worden. Volledig rond ipv nu 4 tribunes met open hoeken

Ik vraag me af waarom, die krijgen dat nooit gevuld.

Ik vraag me af waarom, die krijgen dat nooit gevuld.
Goh dat hoeft voor hen niet. Nu als ze zo spelen zoals vorig jaar is het tegen de grotere ploegen wel telkens full house geweest. Dus dan hebben ze meer inkomsten. Capaciteit gaat ongeveer hetzelfde blijven. Alleen gaan ze meer op business opteren voor tribune 1. Ze kunnen nu bijna het dubbele aan VIPS en eters verkopen maar ze zitten tegen hun limiet. Meer business mensen is ook een pak meer inkomsten

Van mij mag die dag zeker nog eens erg uitgebreid besproken worden hoor.
🤫🤫🤫

Wij zijn achter eeb zekere Mohamed Amoura aant gaan. 3 miljoen zou die moeten kosten. Als die zou komen is dat veruit den duurste. Van de topper FC Lugano godbetert

Goh dat hoeft voor hen niet. Nu als ze zo spelen zoals vorig jaar is het tegen de grotere ploegen wel telkens full house geweest. Dus dan hebben ze meer inkomsten. Capaciteit gaat ongeveer hetzelfde blijven. Alleen gaan ze meer op business opteren voor tribune 1. Ze kunnen nu bijna het dubbele aan VIPS en eters verkopen maar ze zitten tegen hun limiet. Meer business mensen is ook een pak meer inkomsten
Ze kunnen misschien ook profiteren van de nabijheid van Geel, Herentals en Heist-op-den-Berg?

Edit: ik bedoel dan vooral businessmatig

Ze kunnen misschien ook profiteren van de nabijheid van Geel, Herentals en Heist-op-den-Berg?

Edit: ik bedoel dan vooral businessmatig
Ja sowieso. Ben vorig jaar een paar keer daar geweest tijdens een top match. Zat allemaal goed vol. Dus daar kunnen ze echt nog wel in groeien. Momenteel zijn ze al bezig met een spelers basecamp te bouwen. Als het af is krijg ik een rondleiding. Het wordt er alleen maar meer professioneler. De tijden van Herman Wijnants zijn niet meer te vergelijken daar

En zo geschiedde... Wat onvermijdelijk was is nu gebeurd. Victor weg. Voor 27 miljoen incl bonussen. Tja daar kun je niet tegenop hé.

Wanneer komt Club nog eens verdorie met een nieuwe CV. Nu Sylla weg is zitten we verdorie wéér met Mechele. Of je moet Ordoñez gaan brengen.

Benieuwd naar welk systeem we dan gaan gaan. Want als je 10 miljoen betaalt (5m+ bonussen voor Vasquez las ik) neem ik aan dat je de 2 centrale aanvallers ook zoveel mogelijk zal opstellen.

Ik hoor dat Louis Vázquez voor bijna 7 miljoen euro toch naar Anderlecht zou gaan. Dat zou straf zijn.

Prijs zou rond de 4,5milj zijn voor 70% van de rechten.
Wel nog nooit van die gast gehoord

Prijs zou rond de 4,5milj zijn voor 70% van de rechten.
Wel nog nooit van die gast gehoord
Compilatiefilmpje gechecked , paar crazy Zuid Amerikaanse goals gemaakt :)
Wij hebben altijd iets gehad met Argentijnen en die stelden meestal nooit teleur imo ( Bilglia , Suarez , Frutos , Pareja)
7milj is vrij veel als je Dolberg hebt lopen , maar echt geen vervanger buiten Raman en Stassin of we gaan ne 442 spelen who knows

Compilatiefilmpje gechecked , paar crazy Zuid Amerikaanse goals gemaakt :)
Wij hebben altijd iets gehad met Argentijnen en die stelden meestal nooit teleur imo ( Bilglia , Suarez , Frutos , Pareja)
7milj is vrij veel als je Dolberg hebt lopen , maar echt geen vervanger buiten Raman en Stassin of we gaan ne 442 spelen who knows
Daartegenover staan ook: Chavarria, Magallan, Barrios, Leica (en Losada)..

Nu ik ben blij met een 2e spits en alletwee gekocht, kan nie op. Rekenen op 1 speler een heel seizoen is te risicovol

Daartegenover staan ook: Chavarria, Magallan, Barrios, Leica (en Losada)..

Nu ik ben blij met een 2e spits en alletwee gekocht, kan nie op. Rekenen op 1 speler een heel seizoen is te risicovol
Buiten Magallan en soms is Losada stonden die ander bena nooit in de basisploeg , degene waar ik overspreek wel
7milj uitgeven is volgens mij nen basispeler kopen .

Terug
Bovenaan