Hans Moleman
Well-known member
Anderlecht de vervanger van Verbruggen en HVC zo goed als beet. Iemand die deze al ooit zien spelen heeft?
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En gratis dacht ikPuur op stats heeft hij een iets beter seizoen dan Matz Sels.
30 jaar en gratis. Eerlijk gezegd geeft mij dat geen goed gevoel. Nuja eer die ploeg opnieuw competitief wordt hebben ze nog 10 goede transfers nodig. En dat gaat niet gebeuren. Gisteren pak slaag gehad van Praag. Het beloofd weer voor de eerste weken. Het zal al meteen achter de feiten aanhollen zijn vrees ikEn gratis dacht ik
Nen 10 hebben we nodig gvd30 jaar en gratis. Eerlijk gezegd geeft mij dat geen goed gevoel. Nuja eer die ploeg opnieuw competitief wordt hebben ze nog 10 goede transfers nodig. En dat gaat niet gebeuren. Gisteren pak slaag gehad van Praag. Het beloofd weer voor de eerste weken. Het zal al meteen achter de feiten aanhollen zijn vrees ik
Goh backs, spelmaker, centraal op dat middenveld is het ook niet veel soeps. Op de flanken is er volk nodig. In de spits. Tis gewoon nog een halve ploegNen 10 hebben we nodig gvd
Toulouse won de beker met hun 2e keeper in doel. Misschien net zoals bij Anderlecht het geval was, kiezen voor de jongere keeper?30 jaar en gratis. Eerlijk gezegd geeft mij dat geen goed gevoel.
naar niemandsland periode gaan.Mja Toulouse, was dat ook geen 2de klasse daar? Ik wordt er echt niet warm van. Met HVC was er toch een vrij goede doelman. Daar moet toch ook iets gebeurd zijn waardoor het niet meer ging. Zie maar dat die Vandervoort er niet uit gaat spelen in Genk.Toulouse won de beker met hun 2e keeper in doel. Misschien net zoals bij Anderlecht het geval was, kiezen voor de jongere keeper?
Ik heb Dupé nog geen seconde zien spelen maar hij speelde bij Toulouse toch drie jaar lang elke competitiewedstrijd. Het is niet dat hij er vooral op de bank zat en ze hem dan maar gratis laten gaan.
Eerlijk, Dupé lijkt zo’n transfer dat Zulte-Waregem zou doen.Mja Toulouse, was dat ook geen 2de klasse daar? Ik wordt er echt niet warm van. Met HVC was er toch een vrij goede doelman. Daar moet toch ook iets gebeurd zijn waardoor het niet meer ging. Zie maar dat die Vandervoort er niet uit gaat spelen in Genk.
Nu het is ook de realiteit waarin Anderlecht natuurlijk zit. Dat begrijp ik ook wel. Van een middenmoter kan je niet in 1 transferperiode opnieuw een team gaan maken dat gaat meespelen. Er zijn vorig seizoen te veel beslissingen genomen die 3 stappen achterwaarts hebben doen zetten. Bij gevolg is het moeilijk om spelers gaan te overhalen om te komen.
Mannaert zeker?Wie voert de onderhandelingen nu eigenlijk bij club?
HVC had naart schijnt een stevig loonMja Toulouse, was dat ook geen 2de klasse daar? Ik wordt er echt niet warm van. Met HVC was er toch een vrij goede doelman. Daar moet toch ook iets gebeurd zijn waardoor het niet meer ging. Zie maar dat die Vandervoort er niet uit gaat spelen in Genk.
Nu het is ook de realiteit waarin Anderlecht natuurlijk zit. Dat begrijp ik ook wel. Van een middenmoter kan je niet in 1 transferperiode opnieuw een team gaan maken dat gaat meespelen. Er zijn vorig seizoen te veel beslissingen genomen die 3 stappen achterwaarts hebben doen zetten. Bij gevolg is het moeilijk om spelers gaan te overhalen om te komen.
Dat weten we toch allemaal niet ?Eerlijk, Dupé lijkt zo’n transfer dat Zulte-Waregem zou doen.
Het verbaast mij dat een titularis van 30 jaar oud zo maar transfervrij vertrekt en er geen tot amper interesse is van andere Ligue 1 clubs?