Transferthread 2023-2024 (Binnenland)

Cercle zou Nils De Wilde van Anderlecht aangetrokken hebben, iemand van de RSCA-jongens die meer kan vertellen over hem?
 
Dan moet die tot 2026 wachten want Vincent vond het een goed idee om bij een scheet aan interesse van Napoli het contract van Mignolet te verlengen tot 2026.
 
Bah bah bah bah bah.
Stank voor dank. Zo een talentvolle keeper die ervoor kiest om op de bank van Antwerp te gaan zitten ipv zijn kans te wachten bij Club :angry:
Club is zelf een engelse beloften international gaan halen, anders ook geen tekenen van vertrouwen in u eigen jeugd zo. En Mignolet is te duur om te banken dus als er geen blessure is speelt die gewoon alles, als ge ambitie hebt als jonge keeper is het toch echt niet gek om andere lucht te gaan opsnuiven.
Moest Club de kans krijgen om het grote keeperstalent van Genk te gaan halen bijvoorbeeld, zullen ze het ook niet laten.

Maar hey tis naar Antwerp dus toorts en hooivork liggen al klaar.
 
Club is zelf een engelse beloften international gaan halen, anders ook geen tekenen van vertrouwen in u eigen jeugd zo. En Mignolet is te duur om te banken dus als er geen blessure is speelt die gewoon alles, als ge ambitie hebt als jonge keeper is het toch echt niet gek om andere lucht te gaan opsnuiven.
Moest Club de kans krijgen om het grote keeperstalent van Genk te gaan halen bijvoorbeeld, zullen ze het ook niet laten.

Maar hey tis naar Antwerp dus toorts en hooivork liggen al klaar.

Die duts is op vraag gekomen van Parker en is wrs al weg deze zomer.
En Club was akkoord omdat Lammens had aangegeven niet te verlengen omdat hij naar een ploeg wou gaan om elke week te spelen op het hoogste niveau.

Dat hij nu naar Antwerp gaat om wrs op de bank te zitten ja, das een beetje not done in mijn ogen.
 
Die duts is op vraag gekomen van Parker en is wrs al weg deze zomer.
En Club was akkoord omdat Lammens had aangegeven niet te verlengen omdat hij naar een ploeg wou gaan om elke week te spelen op het hoogste niveau.

Dat hij nu naar Antwerp gaat om wrs op de bank te zitten ja, das een beetje not done in mijn ogen.
Dus blijft Club hun fout omdat hij niet meer kansen gegeven werd dan toch. En dan nog eens iemand binnenhalen waar ge niks aan hebt op dezelfde plaats. Vooral Lammens zijn fout ja.
 
Dus blijft Club hun fout omdat hij niet meer kansen gegeven werd dan toch. En dan nog eens iemand binnenhalen waar ge niks aan hebt op dezelfde plaats. Vooral Lammens zijn fout ja.
Nogmaals, Bursik werd enkel gehaald omdat Lammens aangaf dat hij niet ging verlengen en zou gaan vertrekken.

Lammens heeft bijna alles mogen spelen in 1B. Denk dat hij dus toch wel speelkansen genoeg kreeg? Die 3 matchkes in de beker hadden nu echt het verschil niet gemaakt leek me. Ja in de play offs had je hem kunnen zetten, maar hij ging toch weg... Dus wanneer hadden ze hem meer kansen moeten geven?

Als Butez blijft is Lammens ook gewoon bankzitter en Antwerp -21 zit niet eens in 1B...
 
Wisselde af met Shinton dus heeft zeker niet bijna alles mogen spelen, de helft zal al veel zijn.

En wat dan nog? Is zijn carriere en keuze.

En heel erg misschien kan het ook wel zijn dat Club ook niet teveel moeite wilde doen voor hem te houden omdat ze die niet als 1ste keeper bij Club zagen.
 
Hebben ook geluk gehad met het uitblijven van blessures voor cruciale spelers.

Die paar weken in de playoffs zonder teuma en boniface kost ons de titel.

Maar ik heb wel veel vertrouwen in de scouting cel. Bij ons vertrekken al hoogstwaarschijnlijk:
-Vertessen (einde huur)
-Adingra (einde huur)
-Hoogstwsl Boniface (hopelijk voor veel miljoenen)
-Vanderheyden wil weg
-Teuma indien geen beter contract

Dat is toch niet niks.
Adingra net zijn vertrek aangekondigd op Instagram :cry2:
Heeft toch wel verschillende pareltjes gemaakt. Heeft het vertrek van Undav & Mitoma mooi opgevangen.
Eerste seizoenshelft Lapoussin vaak uit de ploeg gehouden. Na vertrek van Vanzeir kwam hij als 2de spits en bleef Vertessen vaak op de bank.

Wordt minder vernoemd als Boniface, Teuma en anderen, maar Adingra was wel een van de sleutelspelers dit seizoen.

Ik had wel schrik vorige zomer, maar in minuut 70 in de eerste match op STVV had ik al meteen een goed gevoel.

Topkerel.
 
Blijkbaar hebben we een nieuwe spits. Elton Kabangu.
Belg 25j 12 goals in 28 matchen in de Keuken Kampioen Divisie
 
Adingra net zijn vertrek aangekondigd op Instagram :cry2:
Heeft toch wel verschillende pareltjes gemaakt. Heeft het vertrek van Undav & Mitoma mooi opgevangen.
Eerste seizoenshelft Lapoussin vaak uit de ploeg gehouden. Na vertrek van Vanzeir kwam hij als 2de spits en bleef Vertessen vaak op de bank.

Wordt minder vernoemd als Boniface, Teuma en anderen, maar Adingra was wel een van de sleutelspelers dit seizoen.

Ik had wel schrik vorige zomer, maar in minuut 70 in de eerste match op STVV had ik al meteen een goed gevoel.

Topkerel.
Was die niet slechts gehuurd van Brighton?

Topspeler in Fm ook.
 
Bah bah bah bah bah.
Stank voor dank. Zo een talentvolle keeper die ervoor kiest om op de bank van Antwerp te gaan zitten ipv zijn kans te wachten bij Club :angry:
Kan je dat echt kwalijk nemen? Mignolet zit daar vast op de troon. Als je dan geen duidelijke visie krijgt van de club en geen perspectief? Dan ben je toch weg?
 
Kan je dat echt kwalijk nemen? Mignolet zit daar vast op de troon. Als je dan geen duidelijke visie krijgt van de club en geen perspectief? Dan ben je toch weg?
Lammens heeft gelijk om weg te gaan maar de keuze voor Antwerp is dan wel weer raar. Lijkt me toch niet dat hij daar eerste keeper wordt, en daar spelen de beloften maar in 1ste amateur ipv 1B.

Eventjes was er ook sprake van KV Mechelen, wat me een veel logischere keuze lijkt.
 
Lammens heeft gelijk om weg te gaan maar de keuze voor Antwerp is dan wel weer raar. Lijkt me toch niet dat hij daar eerste keeper wordt, en daar spelen de beloften maar in 1ste amateur ipv 1B.

Eventjes was er ook sprake van KV Mechelen, wat me een veel logischere keuze lijkt.
Top 3 ploeg, investeringen door de eigenaar, goed loon en geen hiërarchie die compleet vast staat. Mignolet was niet te passeren voorlopig. Bij Antwerp kan hij eind volgend seizoen misschien vast onder de lat staan, meteen bij een van de topploegen in de competitie. Het is een kleine gok, maar ik kan het wel snappen.
 
Lammens heeft gelijk om weg te gaan maar de keuze voor Antwerp is dan wel weer raar. Lijkt me toch niet dat hij daar eerste keeper wordt, en daar spelen de beloften maar in 1ste amateur ipv 1B.

Eventjes was er ook sprake van KV Mechelen, wat me een veel logischere keuze lijkt.
Als Butez een mooie transfer kan maken dan laten ze die gaan. Misschien is er ook al iets afgesproken dat hij zijn kans krijgt in de beker.
 
Als Butez een mooie transfer kan maken dan laten ze die gaan. Misschien is er ook al iets afgesproken dat hij zijn kans krijgt in de beker.
Dat geloof ik gerust, maar dan gaan ze geen nieuwe eerste keeper halen en Lammens zetten? Neen, dan zie ik ook niet gebeuren eigenlijk.
En de beker, je kan er na 2 matchen, bij beetje pech, al uit liggen hé, dus dat is een enorm risico als dat je speelkansen maar zijn.

Nuja, ik snap hem wel hoor, je maakt op zich iets meer kans zo lijkt het, want Mignolet is idd incontournable bij ons, maar ergens effectief spelen zou hem denk ik meer deugd doen ipv hoogstwaarschijnlijk ergens anders op de bank te gaan zitten.
 
Dat geloof ik gerust, maar dan gaan ze geen nieuwe eerste keeper halen en Lammens zetten? Neen, dan zie ik ook niet gebeuren eigenlijk.
Toen ze Nainggolan lieten gaan hebben ze ook gewoon Vermeeren de kans gegeven, een 17-jarige. Zowel Overmars als Van Bommel durven spelers jong brengen.
 
Terug
Bovenaan