Transferthread 2023-2024 (Binnenland)

Als jullie gericht kunnen aankopen/huren zie ik jullie toch gewoon terug bovenin meedraaien.
Als ze doen zoals afgelopen zomer draaien ze elk jaar mee aan de kop. De link met Brighton zal er wel voor veel tussen zitten maar Union slaagt er toch al 2 jaar in om een aantal spelers vanonder een steen halen waar de gemiddelde supporter in België nog nooit van gehoord heeft die wel quasi direct meedraaien, het niveau aankunnen en de vertrekkers perfect vervangen.
 
Hebben ook geluk gehad met het uitblijven van blessures voor cruciale spelers.

Die paar weken in de playoffs zonder teuma en boniface kost ons de titel.

Maar ik heb wel veel vertrouwen in de scouting cel. Bij ons vertrekken al hoogstwaarschijnlijk:
-Vertessen (einde huur)
-Adingra (einde huur)
-Hoogstwsl Boniface (hopelijk voor veel miljoenen)
-Vanderheyden wil weg
-Teuma indien geen beter contract

Dat is toch niet niks.
 
Hebben ook geluk gehad met het uitblijven van blessures voor cruciale spelers.

Die paar weken in de playoffs zonder teuma en boniface kost ons de titel.

Maar ik heb wel veel vertrouwen in de scouting cel. Bij ons vertrekken al hoogstwaarschijnlijk:
-Vertessen (einde huur)
-Adingra (einde huur)
-Hoogstwsl Boniface (hopelijk voor veel miljoenen)
-Vanderheyden wil weg
-Teuma indien geen beter contract

Dat is toch niet niks.
Zijn wel serieuze aderlatingen, vooral Teuma, Boniface en Adingra. In die volgorde.
 
Als ik Boniface was, zou ik toch nog een jaartje bij Union blijven. Al was het maar om zijn scorend vermogen op te krikken.
 
Langs onze zijde:

- Jacob Ondrejka ligt al langer vast. Jonge rechtse winger die goed aan het seizoen gestart is in Zweden met 6 goals en 5 assists in 10 matchen.
- Van Bommel zei dat de nieuwe spits zo goed als rond zou zijn. In het verleden zijn we al gelinkt met Thierno Barry van Beveren dus ik gok daarop.
- Kerk zou blijven.
- Voor Stengs willen we ook een inspanning doen.
- Er wordt onderhandeld met Senne Lammens, einde contract bij Club Brugge. Veel interesse in Butez maar nog geen concrete voorstellen gezien.

Keita zal hoogstwaarschijnlijk terugkeren naar OHL.
 
Dolberg gelinkt aan Belgische ploeg, dan lijkt Antwerp, gezien Overmars, de meest logische kandidaat?
Zou me een beetje verbazen gezien onze slechte ervaring dit seizoen met twee evenwaardige spitsen. Denk dat ze eerder zoeken naar een jong profiel die wel veel minuten zal maken maar in de pikorde achter Janssen staat.
 
  • Leuk
Waarderingen: DBK
Zijn Vertessen en Adringa niet haalbaar?
Vertessen niet echt een stevige indruk nagelaten. Ook blessuregevoelig, net toen hij in form geraakte viel hij uit.
Adingra ben ik echt wel fan van. Is trouwens onze topschutter dit jaar & maar 21j.
Maar Brighton heeft daar vorig jaar 8 miljoen voor neergeteld. We gaan die niet eventjes kunnen overkopen.
Lijkt me wel nog altijd te licht voor de Premier League. Maar dat dacht ik van Mitoma ook 😅
 
Als ik Boniface was, zou ik toch nog een jaartje bij Union blijven. Al was het maar om zijn scorend vermogen op te krikken.
Goh, ik denk dat de lokroep van een grotere competitie te groot zal zijn. Heeft nog 3j contract bij ons dus er zal wel boter bij de vis moeten komen.
 
Bah bah bah bah bah.
Stank voor dank. Zo een talentvolle keeper die ervoor kiest om op de bank van Antwerp te gaan zitten ipv zijn kans te wachten bij Club :angry:
 
Terug
Bovenaan