Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze lijken dus alledrie te blijven. Dit is niet goed. Zie niet waar Neres nog gaat spelen met zoveel wingers. Die gaan wel heel goedkoop de deur uit lopen in de winter of volgend jaar.Tagliafico zou naar West Ham gaan. Blijft een fantastische speler voor mij, maar het beste leek eraf te zijn. Idem voor Neres die mogelijks ook nog een transfer gaat maken. Daarnaast verwacht ik Onana ook nog bij de vertrekkende spelers te zien. Die laatste heeft het serieus verpest wat mij betreft. Zonde, want het was een zalige keeper.
Neres rond de 20-25 he.Idd, en Labyad loopt hier ook nog rond dacht ik, en wil niet vertrekken.
Onana is natuurlijk wel een heel moeilijke situatie, maar Nares en Tagliafico, daar moet toch gewoon interesse voor zijn, zeker als je leest dat men die voor rond de 10 miljoen zou durven laten gaan.
Ik had ergens gehoord dat men een bod van 12-14 miljoen zelfs zou accepteren.Neres rond de 20-25 he.
Ah oké. Zou wel kunnen nu de tijd begint te dringen.Ik had ergens gehoord dat men een bod van 12-14 miljoen zelfs zou accepteren.
Van zo ne gast komt volgens mij niks van, veel show en van zijn oren maken als het niet goed gaat, volgens mij koopt Juve ne kat in ne zak.Ihattaren naar Juventus. Heeft Raiola goed geregeld. Juventus zal het wel als een investering zien om hem goedkoop op te halen, te verhuren en dan met winst te verkopen.
Twee keer per jaar invallen tegen Everton, he.Origi gaat gewoon bij Liverpool op de bank blijven chillen of wat? Jaartje contract uitzitten en dan gratis weg?
Zou zeker kunnen.Van zo ne gast komt volgens mij niks van, veel show en van zijn oren maken als het niet goed gaat, volgens mij koopt Juve ne kat in ne zak.
Bakkali scenario...
Belachelijk beleid bij Barcelona, zo iemand moet je altijd houdenIlaix Moriba naar Leipzig? Wat voor een clowntransfer is me dat...
Jongen was blijkbaar een geldwolf.Belachelijk beleid bij Barcelona, zo iemand moet je altijd houden
Zijn entourageJongen was blijkbaar een geldwolf.
Iemand die naar verluidt +- 6 miljoen per jaar eist terwijl die net komt kijken moet je houden? Op een moment dat ze financieel zwaar in de shit zitten dan nog.Belachelijk beleid bij Barcelona, zo iemand moet je altijd houden
Verdediging toekomstgericht toch wel werk aan, Azpi en Thiago Silva niet meer de jongste. Zouma weg.Chelsea heeft echt een heel sterke kern dit jaar, wat een weelde op het middenveld en in de aanval. En dan is de verdediging ook dik in orde.