Transferthread 2021-2022 (Buitenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ihattaren naar Juventus. Heeft Raiola goed geregeld. Juventus zal het wel als een investering zien om hem goedkoop op te halen, te verhuren en dan met winst te verkopen.

Tagliafico zou naar West Ham gaan. Blijft een fantastische speler voor mij, maar het beste leek eraf te zijn. Idem voor Neres die mogelijks ook nog een transfer gaat maken. Daarnaast verwacht ik Onana ook nog bij de vertrekkende spelers te zien. Die laatste heeft het serieus verpest wat mij betreft. Zonde, want het was een zalige keeper.
Ze lijken dus alledrie te blijven. Dit is niet goed. Zie niet waar Neres nog gaat spelen met zoveel wingers. Die gaan wel heel goedkoop de deur uit lopen in de winter of volgend jaar.

Idd, en Labyad loopt hier ook nog rond dacht ik, en wil niet vertrekken.

Onana is natuurlijk wel een heel moeilijke situatie, maar Nares en Tagliafico, daar moet toch gewoon interesse voor zijn, zeker als je leest dat men die voor rond de 10 miljoen zou durven laten gaan.

Idd, en Labyad loopt hier ook nog rond dacht ik, en wil niet vertrekken.

Onana is natuurlijk wel een heel moeilijke situatie, maar Nares en Tagliafico, daar moet toch gewoon interesse voor zijn, zeker als je leest dat men die voor rond de 10 miljoen zou durven laten gaan.
Neres rond de 20-25 he.

Ihattaren naar Juventus. Heeft Raiola goed geregeld. Juventus zal het wel als een investering zien om hem goedkoop op te halen, te verhuren en dan met winst te verkopen.
Van zo ne gast komt volgens mij niks van, veel show en van zijn oren maken als het niet goed gaat, volgens mij koopt Juve ne kat in ne zak.
Bakkali scenario...

Belachelijk beleid bij Barcelona, zo iemand moet je altijd houden
Iemand die naar verluidt +- 6 miljoen per jaar eist terwijl die net komt kijken moet je houden? Op een moment dat ze financieel zwaar in de shit zitten dan nog.

Nee, deze beslissing van Barcelona kan ik echt wel volgen. Knap dat ze er nog 16 miljoen voor vangen.

Chelsea heeft echt een heel sterke kern dit jaar, wat een weelde op het middenveld en in de aanval. En dan is de verdediging ook dik in orde.
Verdediging toekomstgericht toch wel werk aan, Azpi en Thiago Silva niet meer de jongste. Zouma weg.
Kounde zou niet doorgaan…

Volgend Fabrizio Romano en Marca zou PSG een bod van 200 miljoen vanuit Madrid genegeerd hebben. Ik vraag me af welke van de 2 ploegen nu het geks is. Dit gaat nergens over.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan