Transferthread 2021-2022 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Defour had hier wel al het een en andere bewezen, gouden schoen, kampioen met standard wat niet evident is. Waarmee ik niet wil zeggen dat lokonga geen grotere carriere kan maken.

Klopt, ik heb in een vorige post dan ook al gezegd dat Lokonga nog niks bewezen heeft. Maar Defour heeft Standard niet alleen kampioen gemaakt he, dat was samen met Witsel, Fellaini, Mbokani, Jova, Onyewu.
Maar ze vallen beiden te vergelijken in de zin dat ze een paar jaar in Belgie gespeeld hebben eer naar het buitenland te trekken (itt Vadis bv) en ze zijn gelijk naar een club getrokken die Europees toch subtop is. En ik verwacht dat we bij Lokonga eenzelfde carriereverloop gaan zien als bij Defour, hence the vergelijking. Alleszins de eerste 5 jaar, wat er gebeurt tegen dat ie 30 is, weet ik ook niet.

Anderlecht aast opnieuw op een verdediger van Manchester City. Zo zou de Belgische topclub namelijk Taylor Harwood-Bellis op haar radar hebben staan. Harwood-Bellis is een centrale verdediger.
Anderlecht zou zijn oog laten vallen hebben op de Braziliaan Matheus Martinelli van Fulminense. De 19-jarige middenvelder heeft echter een clausule in zijn contract dat bij verkoop aan een Europese ploeg een afkoopsom van 40 miljoen euro betaald moet worden.
Dat bedrag zal Anderlecht uiteraard nooit neertellen. Volgens TNT Sports heeft Anderlecht een bod klaar van 5 miljoen euro voor de Braziliaan.
Lokale media melden dat Anderlecht een akkoord heeft bereikt met Police Football Club (Oeganda) omtrent Derrick Kakooza. De 18-jarige aanvaller is een zeer groot talent en maakte zeer veel indruk op de AFCON U20. Daar scoorde hij 5 keer in 6 matchen.
Zo meldt Il Tempo dat Paars-Wit een officieel bod heeft neergelegd op Ebrima Darboe. Deze 20-jarige Gambiaan ging in 2019 aan de slag binnen de jeugdopleiding van de Romeinen en werkte inmiddels ook een aantal wedstrijden voor de hoofdmacht af.

Om zelf versterking te kunnen halen, wil Roma echter een aantal spelers verkopen en Darboe zou daarvoor in aanmerking komen

Altijd zo zwart-wit: Ja, Lokonga is een groot talent. Ja, hij toonde dat er nog veel werk aan is. Nee, hij stak er nog niet zo gigantisch bovenuit. En ja, Arsenal is nog te vroeg. En ja, Lokonga gaat een mooie toekomst tegemoet.

Openda terug naar Vitesse voor een jaar, maar wel contract verlengd. Ze zien er toch nog toekomst in.

Gewoon vermijden dat hij gratis weg gaat
Denk je? Of ze willen nog een bevestiging zien van zijn redelijk jaar daar om dan te beslissen om door te gaan met hem?
Momenteel zou hij vermoedelijk toch niet echt veel kansen (kunnen) krijgen bij ons, vraag is maar als dat volgend jaar dan plots wel zal kunnen. Past niet echt in het huidige systeem natuurlijk.

Denk je? Of ze willen nog een bevestiging zien van zijn redelijk jaar daar om dan te beslissen om door te gaan met hem?
Momenteel zou hij vermoedelijk toch niet echt veel kansen (kunnen) krijgen bij ons, vraag is maar als dat volgend jaar dan plots wel zal kunnen. Past niet echt in het huidige systeem natuurlijk.
Vind het zelf een verschrikkelijke speler om naar te kijken en Nederland is België niet.
Dus hopelijk gewoon verlengen om volgend jaar te verlappen :p

Gianni Bruno naar eigen zeggen getekend bij de grootste club van België na Club Brugge. Ik dacht nochtans dat die in AA Gent zat.

Wij hebben vandaag Kelvin John getekend, het zogezegde grootste talent van Tanzania. We'll see about that. Carel Eiting zou vandaag ook nog tekenen.

Juist wedstrijd gezien RSCA - Sint truiden .
Paar talentjes weer gezien toch ( Stassin , Messahtou , zeno )
Voor de rest Rafa heel goed , Douda in de spits onvoldoende .

Gianni Bruno naar eigen zeggen getekend bij de grootste club van België na Club Brugge. Ik dacht nochtans dat die in AA Gent zat.

Wij hebben vandaag Kelvin John getekend, het zogezegde grootste talent van Tanzania. We'll see about that. Carel Eiting zou vandaag ook nog tekenen.
Raar er is toch geen zon 😂

Interessante podcast over de heropbouw van Anderlecht en het transferbeleid. https://www.scoutedftbl.com/football-podcast/

Toch straf hoe zo een paar Britse podcasters meteen een spot on analyse kunnen maken waar de gemiddelde Belgische journalist met moeite in slaagt.

Met uitzondering van bv een Guillaume Gautier, die ook 1 van de weinigen was die sjacheraar Herman in vraag durfde stellen in zijn artikels. En nog steeds zeer sterke analyses maakt over Anderlecht.

Van waar komt dat van Bruno ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan