Misterblort
Well-known member
voila bij deze is het bewezen. Het wordt ne goeie!Sambi is een wonderkid in FM2021, nem!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
voila bij deze is het bewezen. Het wordt ne goeie!Sambi is een wonderkid in FM2021, nem!
Defour had hier wel al het een en andere bewezen, gouden schoen, kampioen met standard wat niet evident is. Waarmee ik niet wil zeggen dat lokonga geen grotere carriere kan maken.
Anderlecht aast opnieuw op een verdediger van Manchester City. Zo zou de Belgische topclub namelijk Taylor Harwood-Bellis op haar radar hebben staan. Harwood-Bellis is een centrale verdediger.
Anderlecht zou zijn oog laten vallen hebben op de Braziliaan Matheus Martinelli van Fulminense. De 19-jarige middenvelder heeft echter een clausule in zijn contract dat bij verkoop aan een Europese ploeg een afkoopsom van 40 miljoen euro betaald moet worden.
Dat bedrag zal Anderlecht uiteraard nooit neertellen. Volgens TNT Sports heeft Anderlecht een bod klaar van 5 miljoen euro voor de Braziliaan.
Lokale media melden dat Anderlecht een akkoord heeft bereikt met Police Football Club (Oeganda) omtrent Derrick Kakooza. De 18-jarige aanvaller is een zeer groot talent en maakte zeer veel indruk op de AFCON U20. Daar scoorde hij 5 keer in 6 matchen.
Zo meldt Il Tempo dat Paars-Wit een officieel bod heeft neergelegd op Ebrima Darboe. Deze 20-jarige Gambiaan ging in 2019 aan de slag binnen de jeugdopleiding van de Romeinen en werkte inmiddels ook een aantal wedstrijden voor de hoofdmacht af.
Om zelf versterking te kunnen halen, wil Roma echter een aantal spelers verkopen en Darboe zou daarvoor in aanmerking komen
Gewoon vermijden dat hij gratis weg gaatOpenda terug naar Vitesse voor een jaar, maar wel contract verlengd. Ze zien er toch nog toekomst in.
Denk je? Of ze willen nog een bevestiging zien van zijn redelijk jaar daar om dan te beslissen om door te gaan met hem?Gewoon vermijden dat hij gratis weg gaat
Freddy Adu indertijd ook, zotte tijden op FM toenSambi is een wonderkid in FM2021, nem!
Vind het zelf een verschrikkelijke speler om naar te kijken en Nederland is België niet.Denk je? Of ze willen nog een bevestiging zien van zijn redelijk jaar daar om dan te beslissen om door te gaan met hem?
Momenteel zou hij vermoedelijk toch niet echt veel kansen (kunnen) krijgen bij ons, vraag is maar als dat volgend jaar dan plots wel zal kunnen. Past niet echt in het huidige systeem natuurlijk.

Raar er is toch geen zonGianni Bruno naar eigen zeggen getekend bij de grootste club van België na Club Brugge. Ik dacht nochtans dat die in AA Gent zat.
Wij hebben vandaag Kelvin John getekend, het zogezegde grootste talent van Tanzania. We'll see about that. Carel Eiting zou vandaag ook nog tekenen.

"Het is als klein manneke altijd mijn droom geweest om in de Conference League te spelen"Gianni Bruno naar eigen zeggen getekend bij de grootste club van België na Club Brugge. Ik dacht nochtans dat die in AA Gent zat.
Interessante podcast over de heropbouw van Anderlecht en het transferbeleid. https://www.scoutedftbl.com/football-podcast/
Van waar komt dat van Bruno ?Gianni Bruno naar eigen zeggen getekend bij de grootste club van België na Club Brugge. Ik dacht nochtans dat die in AA Gent zat.
Wij hebben vandaag Kelvin John getekend, het zogezegde grootste talent van Tanzania. We'll see about that. Carel Eiting zou vandaag ook nog tekenen.