Transferthread 2021-2022 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jammer dat Eiting het niet gemaakt heeft bij Ajax. Ik zag het er wel in, maar helaas te blessuregevoelig. Hopelijk redt hij het bij Genk.

Van waar komt dat van Bruno ?

Stond in een of andere krant die ik onlinze zag passeren. Maar geen idee meer welke exact.

Genk weer sterk bezig.:thumb:

Met De Conde hebben ze daar toch een goeie vast.

Ik stel me qua Eiting enkel de vraag of we niet te veel "centrale middenvelders" hebben nu. We missen zo bvb een echt goede verdedigende optie. Berge was al minder dat type dan Ndidi en die is niet voldoende vervangen. Kouassi komt gewoon te kort.

Qua extra optie op de flank zouden ze sterk bezig zijn met die Tresor van Willem II.

Benieuwd wat er na het EK allemaal uitgaand staat te gebeuren. Want ik begin me zo ook zorgen te maken over Muñoz. Als ge ziet dat hij Maehle gewoon zonder enig probleem vervangen heeft en ge Maehle nu weer op het EK ziet presteren, weet ge al HOE goed die is. En op de Copa America is hij één van de absolute revelaties. Als we die nog een jaar kunnen houden, is dat een enorm goede zaak. En Preciado doet het daar een pak minder en zou volgend Zuid-Amerikaanse bronnen al "homesick" (lees: ik ben geen basisspeler) terug de oceaan over willen. En Bongonda zou voor een specifiek bedrag wegmogen, terwijl ik die toch (net als Muñoz) bij de zekere blijvers rekende.
Als het qua vertrekkers meevalt, doen we volgend seizoen mee. Anders... Is het WEER bouwen.

Anderlecht huurt Taylor Harwood-Bellis van Manchester city 1 seizoen zonder aankoopoptie.

Waardoor Elias Cobbaut niets meer te zoeken heeft bij Anderlecht.

Hopelijk is die snel weg.

Geen probleem met het huren zonder aankoopoptie in deze, omdat je met een Debast, Lissens en Butera 3 jonge talenten hebt die nog net niet klaar zijn. Dan moet je niet nog een extra centrale verdediger halen die ze de volgende seizoenen zou blokkeren.

Gaat Delcroix niet het kind van de rekening worden nu ze die van City huren en Hoedt hebben gehaald?

Er is maar 1 echt kind van de rekening, en dat is Elias Cobbaut.

En terecht, zonder de blessure van Delcroix wordt Anderlecht gewoon 3 de.
Het bewijs dat het niet slecht is om daar een extra optie te hebben lopen.

Stond in een of andere krant die ik onlinze zag passeren. Maar geen idee meer welke exact.

Ik stel me qua Eiting enkel de vraag of we niet te veel "centrale middenvelders" hebben nu. We missen zo bvb een echt goede verdedigende optie. Berge was al minder dat type dan Ndidi en die is niet voldoende vervangen. Kouassi komt gewoon te kort.

Qua extra optie op de flank zouden ze sterk bezig zijn met die Tresor van Willem II.

Benieuwd wat er na het EK allemaal uitgaand staat te gebeuren. Want ik begin me zo ook zorgen te maken over Muñoz. Als ge ziet dat hij Maehle gewoon zonder enig probleem vervangen heeft en ge Maehle nu weer op het EK ziet presteren, weet ge al HOE goed die is. En op de Copa America is hij één van de absolute revelaties. Als we die nog een jaar kunnen houden, is dat een enorm goede zaak. En Preciado doet het daar een pak minder en zou volgend Zuid-Amerikaanse bronnen al "homesick" (lees: ik ben geen basisspeler) terug de oceaan over willen. En Bongonda zou voor een specifiek bedrag wegmogen, terwijl ik die toch (net als Muñoz) bij de zekere blijvers rekende.
Als het qua vertrekkers meevalt, doen we volgend seizoen mee. Anders... Is het WEER bouwen.
Veel als'en. Ik heb wel een goed gevoel bij het sportieve beleid van Genk. Komt wel in orde.

Jullie hebben teveel geld uitgegeven afgelopen 2 seizoenen waardoor clubs nu automatisch meer geld vragen. Ze denken dat jullie geldschieter het wel zal bijpassen.

Sowah keert terug naar Leicester of blijft hij toch nog?
Als hij nog uitgeleend wordt, is het op een hoger niveau. Maar als ik het goed begrijp, doet hij sowieso de voorbereiding ginds mee en bekijken ze het dan.

En inderdaad, is ook wat vanuit de club communiceerd wordt?. De bedragen die nu gevraagd worden zouden redelijk absurd zijn. Er zou ook een bod van 6M zijn van Swansea voor Henry. Hopelijk dat we daar het onderste uit de kan halen.

Persoonlijk mooie transfer voor ons
-Belg
-scoort altijd zijn goaltje
-beter dan Chory

Isaac Tshibangu zou de overstap maken van Mazembe naar Anderlecht.

Staat daar gekend als een groot talent. Muleka vorig jaar bewezen dat dit wel leuke transfers kunnen zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan