Tour de France Femmes 2022

Welke kijkcijfers haalt VLV nu eigenlijk nog? Niet dat ik afbreuk wil doen aan het vrouwenwielrennen, maar iedereen is nu toch ongeveer al uitgepraat?

550K kijkers / 35% marktaandeel. Iemand maakte de imo terechte opmerking dat de uitzending van de wedstrijd zelf waarschijnlijk veel minder kijkers lokt. En moest het in VLV over fietsende apen gaan, de Vlaming keek nog. :laugh: Karl was not amused hiermee...
 
Wat zit dien Ruben nu weer te insinuëren over Sanne Cant... Ik ben vrij zeker dat ze (ook) voor de mannen is, ik ben er ooit mee gematcht op Tinder :unsure:

Er heeft ooit eens een Belgische (ex-)profwielrenster in mijn insta-DMs geslide. Half jaar later was ze samen met een andere profwielrenster. 😬 😶
 
Er zijn er veel die met de handen op hun shifters rijden ipv in de beugels bij afdalingen. Onbegrijpelijk op dit niveau.
Laat ons eerlijk zijn, welk niveau?
Er zitten hier toppers bij die terecht prof genoemd worden. Maar bij de vrouwen rijden ook er ook rond die met dezelfde professionaliteit met moeite kunnen meedraaien met de WAOD.

Wiebes zou na Marianne Vos de bestbetaalde renster zijn met het bedrag van ongeveer 500k. En dat zou echt al waanzinnig veel zijn.
Bij de mannen lachen ze daar eens mee voor een iet of wat kopman.

Er heeft ooit eens een Belgische (ex-)profwielrenster in mijn insta-DMs geslide. Half jaar later was ze samen met een andere profwielrenster.
😬
😶

Nu ben ik toch benieuwd wie dat dan mag zijn :p
 
Het vrouwenwielrennen proberen op gelijke voet te krijgen met de mannen.. lijkt me even hopeloos als het veldrijden te "internationaliseren". Stop toch gewoon met die onzin..
 
En dit wordt natuurlijk doodgezwegen in de pers...

Je gaat hierdoor toch met een andere bril kijken naar de crash van gisteren.
Die roekeloosheid en dat gebrek aan inzicht krijg je er niet meer uit.
Als je bovendien ook een aantal reacties leest van collega rensters (over haar rijstijl, arrogant gedrag, etc.), kan je niet anders dan concluderen dat ze geen plaats heeft in een wielerpeloton.
 
Ine Beyen is toch een verschrikkelijk slechte programmamaker.
Ze spreekt als een robot, heel gemaakt, valse intonatie. Ze kan ook niet de juiste vragen stellen.
Ze is dan 7 rensters gaan opzoeken in het buitenland, telkens een tripje van een paar dagen met een cameraploeg. Leuk voor haar, maar het resultaat is een flauw interview van 10 minuten.
 
Ine Beyen is toch een verschrikkelijk slechte programmamaker.
Ze spreekt als een robot, heel gemaakt, valse intonatie. Ze kan ook niet de juiste vragen stellen.
Ze is dan 7 rensters gaan opzoeken in het buitenland, telkens een tripje van een paar dagen met een cameraploeg. Leuk voor haar, maar het resultaat is een flauw interview van 10 minuten.
Duidelijk te veel naar Sammy Neirynck gekeken. Hebben ook meer en meer de noodzaak om zelf in beeld te komen tijdens die interviews. In het geval van Ine Beyen laat ik dat nog toe, maar Sammy mag gerust vervangen worden door een green screen.
 
Dat bedrag dat Karl elk jaar verdient bij de VRT, is dat eigenlijk een loon voor hem persoonlijk en wordt VLV daarnaast ook nog eens volledig door de VRT betaald. Of is dat een budget voor zowel Karl zijn loon als voor alles wat met VLV te maken heeft?
 
Plus dan nog eens budget voor al diene wijn en champagne, bier dat em elken dag afzuipt.. ;)
Ook een topmoment wanneer hij een glas rode wijn over Eddy Planckaert in zijn wit hemd gooit. Spijtig genoeg de actie zelf niet in beeld, maar de rode vlekken kwamen mooi in beeld.

*Ik keek niet bewust naar VLV, ik was in slaap gevallen met de tv op de achtergrond.
 
Terug
Bovenaan