Ik snap ook niet goed waarom er gewerkt moet worden door Jumbo. Om Bilbao binnen schot te houden?Als Jumbo van Aert nu eens niet laat werken he, dan zit er wat in voor hem.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik snap ook niet goed waarom er gewerkt moet worden door Jumbo. Om Bilbao binnen schot te houden?Als Jumbo van Aert nu eens niet laat werken he, dan zit er wat in voor hem.
Ja dat sowieso. Maar ze zouden van Aert toch nog de kans op een zege moeten gunnen nu? Laat Nathan en Tiesj werken en van Aert wat meedrijven achter Vingegaard ofzo.Ik snap ook niet goed waarom er gewerkt moet worden door Jumbo. Om Bilbao binnen schot te houden?
Ja dat sowieso. Maar ze zouden van Aert toch nog de kans op een zege moeten gunnen nu? Laat Nathan en Tiesj werken en van Aert wat meedrijven achter Vingegaard ofzo.
Ze zijn Pidcock vergetenHoppa, tijd voor een uurtje veldrijden!
Ik kijk echt uit naar de interviews van Mathieu en Wout straks![]()
Vdp reed gewoon snel naar beneden met Van Aert in het wiel. Daardoor maar beslist om door te rijden met Vdp. En nu blijft ie gewoon in het peloton zitten. Anders mssn gelost op die beklimmingVreemde koers toch van Wout. Toch wel wat frustratie die hij moest wegfietsen ofzo?
Vooraf zal hij deze dag ook wel aangestipt hebben. Dat sloeg dan tegen, zelfs even gelost. Komt terug en begint op kop van het peloton te sleuren, om dan zelfs ook nog weg te rijden met Mathieu...
Die truitjes van Israël zijn echt verwarrend, denk altijd dat het iemand van TotalEnergies is![]()