Tour de France 2023

Wie wint de tour de france

• Jonas Vingegaard

Stemmen: 66 45,8%
  • Tadej Pogacar

Stemmen: 72 50,0%
  • Hindley Jai

Stemmen: 1 0,7%
  • Mas Enric

• Carapaz Richard

Stemmen: 0 0,0%
  • Gaudu David

• Martínez Daniel Felipe

• Mas Enric

• Yates Adam

• O'Connor Ben

• Iemand anders namelijk,...

Stemmen: 2 1,4%

• Totaal aantal stemmers
    144
Wat moet Jumbo en Vingegaard anders zeggen? Het valt tegen hé! Fuck onze plannetjes zijn mislukt!

Ah neen hé, ze proberen het positief te bekijken en de indruk te geven aan de buitenwereld dat alles op wieltjes loopt, al is het maar voor de schone schijn :tongue:
Ze kunnen toch gewoon aangeven dat ze op schema zitten? Vooral dat woord "al" doet het hem hier vind ik. Dat kan je zeggen als je een typische 'rustige' eerste week hebt, maar in deze Tour? Tenzij ze de gele trui tijdelijk weggeven aan een 'tussenpaus' zoals Evenepoel deed met Leknessund bv. was het toch gewoon te verwachten dat een van beide tenoren hier in het geel staat. We hebben al 3 serieuze bergritten gehad en dan ook nog eens die twee stevige openingsritten in het Baskenland.

Enfin, ik ga hier nu geen olifant van maken, maar ik vind het gewoon een rare uitspraak.

H1 antagonisten zijn toch verboden als je geen voorschrift hebt?
Allez ik weet niet wat hij kreeg. Maar normaal is alles wat allergie of allergische reacties tegengaat verboden, of dat hebben ze mij alvast toch wijsgemaakt en dat dat is wat ik op WADA kan terugvinden.
Als ge u goed wilt prepareren gaat ge toch iets beter opzoekingswerk moeten doen 😉

Ik ben het meest benieuwd naar de rit naar de Mont Blanc, daar gaan ze ruim boven de 2000m. Ik denk dat dat de enigste rit is waar Vingegaard nog een kans heeft om uit te lopen. Maar het ziet er in het algemeen toch goed uit voor Pogacar.

Welke rit is het morgen? Allemaal vlak of toch HC klimmen? Is er zo’n grafiek beschikbaar zoals op VLV?

Beetje naar beneden scrollen voor profiel. Zowat bovenaan kun je door de ritten bladeren. Morgen best pittig, beetje te pittig voor de Jakobsen van deze wereld vrees ik. Of wel sprint of wel een goeie kans voor een vluchtersgroep.

Vluchtersgroep met 10-15' voor lijkt me. Ideaal begin voor een sterke groep om weg te rijden en weg te blijven als er geen would be klassementsmann mee is en genoeg ploegen vertegenwoordigd zijn.

Ze zullen er van bij de start wel een serieuze lap op geven. Direct wat bergop en daags na de rustdag. Er zullen zeer veel geïnteresseerden zijn om in deze vlucht te zitten. De kansen zijn schaars voor bepaalde type renners.

Wout en Mathieu die vandaag samen in de vlucht zitten, zou écht :love: zijn
Al weet ik niet zeker of we die eerste mogen verwachten...

Ik denk iets voor de vluchters vandaag. Voor de sprinters is het te zwaar en de klassementsploegen gaan ook niet de ganse tijd alles willen controleren.

Jumbo zal wel 1 of 2 renners mee in de vlucht gunnen zeker?
Als ik van Jumbo was zou ik hopen dat er een Buchmann of Meintjes oid meeschuift vandaag. Dan moet je vandaag niet té zot rijden en ben je de volgende 2 dagen toch weer van die trui vanaf. Het lijkt mij wel een vluchtersrit vandaag, lijkt mij niet onwaarschijnlijk dat VA mee gaat schuiven vandaag.

Als ik van Jumbo was zou ik hopen dat er een Buchmann of Meintjes oid meeschuift vandaag. Dan moet je vandaag niet té zot rijden en ben je de volgende 2 dagen toch weer van die trui vanaf. Het lijkt mij wel een vluchtersrit vandaag, lijkt mij niet onwaarschijnlijk dat VA mee gaat schuiven vandaag.
Guillaume Martin ziet er ook wel zo ene uit :D

Terug
Bovenaan