dude, spoilersDat was hier op een paar lijnen van Oh nee shitshit naar Ah, oef... Gelukkig dat het zo is uitgedraaid!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dude, spoilersDat was hier op een paar lijnen van Oh nee shitshit naar Ah, oef... Gelukkig dat het zo is uitgedraaid!
Ik had er nog nooit van gehoord, maar ben blij dat de test normaal was.Ik wil hier niet teveel neerslachtige zaken posten maar ik wil het er hier toch even uit. Ik heb net de ergste 24 uur van mijn leven achter de rug. Onze zoon is nu ongeveer 3 weken en gisteren kregen we telefoon van het ziekenhuis dat er afwijking gevonden was bij de hielprik op de longen. Het muco gen was gevonden. Ze hadden naar mijn vriendin gebeld en niet naar mij en het enigste dat ik te horen kreeg van haar was dus muco maar dat het ook een milde vorm kon zijn. Maar voor mij is muco muco dus ik dacht natuurlijk het ergste en was in alle eerlijkheid in alle staten.
Vandaag moesten we dus een test laten doen en op consultatie. Blijkt dus dat er gewoon een verhoogde kans was dat hij het had en dat er dus eigenlijk 1 kans op 30 was. Test om 9h30 en om 12h30, na 3 zenuwslopende uren, het verlossende bericht gehad dat de test normaal was en hij het dus niet heeft (maar wel drager is van het gen, net als ik of mijn vriendin).
De arts vertelde ons dat 1 kind op 30 drager is. Ik vind het echt enorm bizar dat dit niet is dat je als info meekrijgt voor een zwangerschap en dat je je daar op kan laten testen als je dat wil. Ik had het alleszins willen weten.
Er is echt zo veel dat kan getest worden, ze moeten ergens de grens trekken. Wij hebben op voorhand ons op bepaalde genen laten testen om te kijken of die erfelijk waren.De arts vertelde ons dat 1 kind op 30 drager is. Ik vind het echt enorm bizar dat dit niet is dat je als info meekrijgt voor een zwangerschap en dat je je daar op kan laten testen als je dat wil. Ik had het alleszins willen weten.
Ze is dan toch gelijk 2 pintjes gaan halen?Nog eens fameus indruk gemaakt op de dochter (5j). Ze vraagt of ik Spaans kan spreken, waarop ik zeg: "dos cervezas por favor". Vervolgens kijkt ze vol bewondering naar mij omdat ik zo goed Spaans kan.
Wij hebben onze lijst gemaakt bij Mic Mac Minuscule, die zijn gebaseerd op tweedehandsartikelen en "gepimpte" gebruikte toestellen. Onze lijst kost misschien de helft van wat een bevriend koppel bij een gewone winkel heeft staan en is een kwart zo lang...Dees vooral imo ... een baby (of kind) trekt zich daar geen ballen van aan EN na X maand moet ge alweer iets nieuw kopen. Absolute zonde dat iedereen al die zaken nieuw koopt. Als mijn vrouw nu ook eens akkoord zou zijn ...
Ik heb vooral den indruk dat dat peer pressure bij ouders is om een zo groot mogelijk feest te houden.hier volgend jaar lentefeest toestanden....
Geen idee wat ik me daar moet bij voorstellen. Hij is niet gedoopt dus communie is sowieso uitgesloten. Weet niet of er zo peerpressure is voor lentefeesten op die leeftijd?
Ik zou mij toch zorgen maken bij zo een uitspraken. Hoeveel werelden kent uw dochter? Hoe is die uberhaupt verwekt dan?Mijn dochter liet me weten dat ik de 'papa van de beste wereld ben'.
Wat een schatje.

Oei, mijn dochter had die titel voor mij geclaimed..Mijn dochter liet me weten dat ik de 'papa van de beste wereld ben'.
Wat een schatje.

Doe jezelf een plezier, en gooi dit boek bij het oud papier. Wij hebben dit destijds ook gekregen toen de 1ste onderweg was, en ik had meteen twijfels bij dit alles na enkele pagina's. Allemaal te mooi/netjes/gestructureerd. Na wat opzoekwerk bleek dan toch dat wetenschappelijk gezien dit boek op z'n minst enorm dubieus is. In realiteit zijn sprongen in de ontwikkeling van een baby/kind helemaal niet zo uitgesproken zoals in het boek, maar is eerder een soort continuum, dat dan nog eens anders verloopt voor elk kind.Hier is het de laatste dagen vrij pittig. Hij wil niet of nauwelijks nog dutten overdag of pas na veel geschreeuw. Je zou dan denken of toch hopen dat hij dan ‘s nachts goed zou slapen maar niks is minder waar. Waar hij voordien een keer wakker werd en hij vlot verder sliep door tuutje te geven, wordt hij nu meermaals per nacht wakker en is het met een hoop geroep en geween en is hij moeilijk terug in slaap te krijgen. Hopelijk is het iets van voorbijgaande aard.
Hij is nu 7,5 maand en volgens ‘oei ik groei’ zou hij dus tussen 2 sprongen inzitten.