The Witcher 3: Wild Hunt

RPG PC PS5 PS4 XBOX SWITCH The Witcher 3: Wild Hunt

Waarom niet? Game kan zeker wel wat quality of life changes gebruiken en dingen nog verbeteren. Die next gen versies zijn ook al denken de meeste dat niet per sé gericht naar mensen die het spel al hebben eh.. Er zijn nog steeds heel veel mensen die dat spel niet gespeeld hebben en mss het nu wel eens gaan op nemen en proberen. Grafisch is het spel zeker niet slecht, maar dat kan nog serieus opgetrokken worden ze.

Trouwens niet 100% zeker hoe het zat, maar als er een Witcher 4 komt, ging dat niet een gehaal andere richting uit gaan?
Blood and Wine gaf vrij duidelijk aan dat dit het einde van Geralt zijn verhaal was. Anderzijds, na het debacle van Cyberpunk wil CDPR misschien wel teruggrijpen naar een iets veiligere optie voor hun volgende game.
 
Volgende Witcher game hoeft ook niet met Geralt te zijn. Een mogelijk optie is bijvoorbeeld Ciri als Witcher (dan moeten ze wel dat einde van TW3 als canon nemen). Wel een probleem: Ciri is één van de sterkste personages in dat hele universum dankzij haar gebruik van magie en teleportatie, dus qua lore en gameplay zal dat botsen.
 
Laatst bewerkt:
Volgende Witcher game hoeft ook niet met Geralt te zijn. Een mogelijk optie is bijvoorbeeld Ciri als Witcher (dan moeten ze wel dat einde van TW3 als canon nemen). Wel een probleem: Ciri is één van de sterkste personages in dat hele universum dankzij haar gebruik van magie en teleportatie, dus qua lore en gameplay zal dat botsen.
dat lijkt me geen goed idee , juist voor die reden dat je zelf aanhaalt
 
Uiteindelijk kunnen ze heel veel doen eh, ze hebben ook verder gebouwd op de boeken wat uiteindelijk ook vrij onwaarschijnlijk leek...
 
Blood and Wine gaf vrij duidelijk aan dat dit het einde van Geralt zijn verhaal was. Anderzijds, na het debacle van Cyberpunk wil CDPR misschien wel teruggrijpen naar een iets veiligere optie voor hun volgende game.

Of wat blijkt Geralt heeft ergens ineens een broer/zus? Geraldin?
Ale het is fantasy ze kunnen elke kant uitgaan
 
Hopelijk zorgt de PS5 update ook wat voor stabiliteit, ben in januari voor de derde keer herbegonnen met de witcher 3 omdat ik deze in het verleden nooit heb uitgespeeld doordat er steeds andere goede games uitkwamen en het spel uiteindelijk telkens naar de achtergrond verdween, maar het spel crasht hier toch wel heel vaak op de PS5. Na elke quest manueel saven is een must geworden. Ondertussen de main quest + de eerste expansie hearth of stone (vond deze niet zo speciaal, iets teveel dialogen en te weinig actie naar mijn goesting) uitgespeeld, ook alle witcher contracts al gecomplete, heb nog een 5tal sidequests staan maar nu eerst bezig aan de blood & wine questlijn. Hoop deze nog uit te hebben voor GT7 gereleased word, want eens die uitkomt zal de witcher niet meer aan bod komen vrees ik.
 
Ze hadden beter in stilte aan die next gen patch gewerkt. Geen idee waarom ze dat zo prematuur persé moesten aankondigen...
 
Next gen patch is alweer uitgesteld...
Bron: https://tweakers.net/nieuws/195588/...ext-genupgrade-the-witcher-3-opnieuw-uit.html

Deadlines halen blijft precies toch een probleem voor CD projekt red.
De next gen release werd gemaakt door Saber Interactive, en wordt nu verder gedaan daar een deel van CDP.
Geen idee waarom ze het nu zelf in eigenhanden willen doen, zullen wss niet content zijn van de staat van de progressie.

Zal wss ook wel niet goed zijn voor de andere projecten waar ze aan bezig zijn.
 
Spijtig, maar er is nog genoeg om te spelen. Ik wou een volgende playthrough doen met hun rework, maar kan nog altijd verder uitgesteld worden.
 
Een game van die omvang speel ik toch maar 1 keer. Op PS4 helemaal uitgespeeld en tot hiertoe is het nog steeds mijn n°1!
 
De next gen release werd gemaakt door Saber Interactive, en wordt nu verder gedaan daar een deel van CDP.
Geen idee waarom ze het nu zelf in eigenhanden willen doen, zullen wss niet content zijn van de staat van de progressie.

Zal wss ook wel niet goed zijn voor de andere projecten waar ze aan bezig zijn.
Saber Interactive zou een russische studio zijn, door de oorlog hebben ze de samenwerking stop gezet heb ik in de comments op tweakers gelezen, weet nu ook niet in hoeverre dit waarheid is. Dus dat zou inderdaad een deel van de vertraging kunnen verklaren.
 
Saber Interactive zou een russische studio zijn, door de oorlog hebben ze de samenwerking stop gezet heb ik in de comments op tweakers gelezen, weet nu ook niet in hoeverre dit waarheid is. Dus dat zou inderdaad een deel van de vertraging kunnen verklaren.
Saber is een Amerikaanse studio maar de port voor The Witcher 3 werd inderdaad gemaakt in hun Russische kantoor in Sint-Petersburg. Wetende dat CDPR een Poolse studio is, is het niet verwonderlijk dat ze de samenwerking daarom hebben opgeblazen. Ik vermoed dat het eerder omwille van ethische redenen is dan een gebrek aan progressie.
 
14 december nextgen. PS5, Series X|S en PC. Gratis update.

Enhanced with the power of next-gen consoles and modern PC hardware in mind, the upcoming release of CD Projekt RED’s award-winning role-playing game will feature dozens of visual, performance, and technical enhancements over the original. These include ray tracing support, faster loading times on consoles, as well as a variety of mods integrated into the experience, among many others. Along with new additional content inspired by The Witcher series from Netflix, these will be covered next week in a dedicated REDstreams event on Twitch, where the studio will present gameplay from the next-gen version of the game.

The next-gen version of The Witcher 3: Wild Hunt – Complete Edition will be available for purchase digitally on PlayStation 5, Xbox Series X|S, and PC, featuring all free downloadable content released to date, and both major expansions: “Hearts of Stone” and “Blood and Wine.” Moreover, a free next-gen update will be available for everyone who owns any release of the game for PlayStation 4, Xbox One, and PC. A physical edition will be released following the initial digital rollout, with a specific date to be announced at a later time.

In addition to the next-gen release, the PlayStation 4, Xbox One, and Switch versions of The Witcher 3: Wild Hunt will also receive an update featuring numerous additions and improvements, as well as the Netflix Witcher-themed additional content. Further details, including the release date, will be announced soon.

 
Terug
Bovenaan