The Witcher 3: Wild Hunt

RPG PC PS5 PS4 XBOX SWITCH The Witcher 3: Wild Hunt

Ik ben onlangs dit spel begonnen, momenteel level 4 en kan niet meer tellen hoeveel keer ik gedood ben. De potions en ingrediënten in men inventaris is voor mij helemaal niet overzichtelijk en heb geen idee, wat ik met de meesten moet aanvangen, laat staan iets creëren.

Als je zoiets niet gewoont bent, is de learning curve idd best groot. Was bij mij ook :D Maar op een bepaald moment klikt het en dan ben je vertrokken.
 
Ben twee weken geleden ook herbegonnen na het zien van seizoen 2. Was normaal van plan om te wachten op de next gen patch maar aangezien dat al zo lang aansleept toch maar gestart met een new game. Zit ondertussen al veel verder dan bij mijn vorige twee pogingen in het verleden (bij de eerste run slechts tot novigrad geraakt en bij de tweede tot ergens in Skellige). Hoop dat ik nu kan doorzetten en dat ik eindelijk op zijn minst de main quest kan uitspelen. Maar denk dat ik niet ver van het einde meer zit gezien de gebeurtenissen in de storyline (ben lvl32 nu) en start het voorlopig nog met veel plezier op, het helpt natuurlijk dat er zo weinig interessants uit is voor PS5 dat ik geen verleiding heb om aan iets nieuws te beginnen, eerst volgende release waar ik naar uitkijk is GT7 begin maart dus tijd genoeg om het eindelijk eens uit te spelen.
 
Kan me iemand uitleggen hoe ik bommen kan aanmaken ? En hoe zit het met die Gwent kaarten ? Tot nu toe heb ik dit ferm links laten liggen, heeft dit een meerwaarde voor je personage ?
 
Witcher 3 is de enige die ik niet uitgespeeld heb, weet niet waarom, heb ook telkens zin te herbeginnen, maar zo voor de 4de keer herbeginnen demotiveerd toch wel, ookal weet ik dat ik het opnieuw leuk zal vinden op een manier. Wrs zal ik als nog weer quiten na 40 uur ofzo. Denk da ik eens ga beginnen kijk voor een Series X en als die enhanced versie er is die spelen op de Xbox. Probleem is gewoon dat ik niet meer weet welke keuzes ik maakte in deel 1 en 2 en dus ook niet meer weet wat de doen in het begin van 3.

Also los hiervan, neig aant twijfelen de boeken box te kopen. Gene grote lezer, maar al meermaals gedacht dit te doen, nu weer die twijfel nu ik Season 1 van de serie ben beginnen herkijken, echt grote fan van de serie en de eerste 2 games, waarom de 3de me altijd stopt, geen idee.
Ik heb een tijdje terug game of the year edition gekocht op PSN voor 10 euro. Cd project red had toch een free upgrade beloofd. Wacht daar nog steeds op. Duurt nogal! Hopelijk is de Dual Sense goed geïmplementeerd.
 
Kan me iemand uitleggen hoe ik bommen kan aanmaken ? En hoe zit het met die Gwent kaarten ? Tot nu toe heb ik dit ferm links laten liggen, heeft dit een meerwaarde voor je personage ?
Bommen maak je eenmalig via het hoofdmenu en dan alchemie. Je moet natuurlijk wel het recept hebben. Eens je bommen op zijn, zal je moeten mediteren om ze opnieuw bij te vullen.
Ik heb een tijdje terug game of the year edition gekocht op PSN voor 10 euro. Cd project red had toch een free upgrade beloofd. Wacht daar nog steeds op. Duurt nogal! Hopelijk is de Dual Sense goed geïmplementeerd.
De upgrade was voorzien voor afgelopen september, maar door het Cyberpunk-debacle werd die uitgesteld naar 2e kwart 2022 (na de Cyberpunk next-gen in het eerste kwart). Direct de reden waarom ik er nu aan begonnen ben, want het duurt echt wel nog even.
 
Ik ben onlangs dit spel begonnen, momenteel level 4 en kan niet meer tellen hoeveel keer ik gedood ben. De potions en ingrediënten in men inventaris is voor mij helemaal niet overzichtelijk en heb geen idee, wat ik met de meesten moet aanvangen, laat staan iets creëren.

je kan heel het spel cheesen met je quen schild + whirlwind trouwens. eens je die talents hebt dat shield healen + ontploffen ben je praktisch onsterfelijk... op normal difficulty is het spel poepsimpel als je af en toe wat sidequests doet en een level of 2 boven main story blijft. Je kan praktisch heel het spel uitspelen met die snelle combo in fast attack tree dat je in rondjes spinned met je zwaard en vanaf je wat damage pakt turtle je achter je barrier krijg je wat kletsen en heal je vol.

punten steken in alchemy tree is enkel nodig op moeilijkere difficulties.
 
Laatst bewerkt:
Spel ondertussen uitgespeeld, op het einde helaas wat te overpowered op het einde qua level (dus ook gear).
Denk dat de laatste quest lv 28 is en ik was lvl 34.
Had ook al de mastercrafted Feline gear
Binnenkort es starten met DLC's
 
Ik ga hier wrs binnenkort voor het eerst eens naar Novigrad gaan.

Maar ga eerst zien of ik een oude save file kan laden, want mijn quest zit gekloot.
 
Twas uiteindelijk niet echt gekloot, maar eerder een stuk van quest dat geskipt wordt als je iets te rap gaat. Kheb een oudere save file kunnen terug zetten.

Als je in Velen met de Baron over zijn famillie gaat praten en al weet wie en waar zijn vrouw is door de andere Qline eerst te doen, dan kan je meteen nadat je over zijn dochter praat zeggen waar zijn vrouw is. Maar hierdoor wordt heel het stuk met zijn dochter gewoon geskipped. Hij vraagt je letterlijk 2 min ervoor zijn dochter op te zoeken en te zien of alles ok is met haar etc etc. Om dan meteen daarna te zeggen als je over zijn vrouw begint, ah kom we gaan haar halen en de dochter boeit precies geen fuck meer. Beetje rare conclusie, had toch liever gehad dat ze dat ergens af blokte of dat ze aan de hand van de conversatie duidelijk maken dat zijn vrouw redden prioritair is omdat zijn dochter wrs wel ok zal zijn. Maar dat is dus niet het lijkt echt alsof het hem niet boeit en het niet intended geskipped wordt.
 
Ik snap echt niet dat er volk staat te wachten op de PS5 versie van The Witcher 3. Dat spel houdt nog prima stand en die PS5-versies zijn toch nooit spectaculair. Elke maand dat er verloren gaat met niet aan The Wichter 4 te werken is een maand teveel:)
 
De TW3 update wordt door Saber Interactive gedaan. CDPR kan zich zo verder focussen op CP2077 DLC en early development van hun volgende game(s).
 
Ik snap echt niet dat er volk staat te wachten op de PS5 versie van The Witcher 3. Dat spel houdt nog prima stand en die PS5-versies zijn toch nooit spectaculair. Elke maand dat er verloren gaat met niet aan The Wichter 4 te werken is een maand teveel:)
Waarom niet? Game kan zeker wel wat quality of life changes gebruiken en dingen nog verbeteren. Die next gen versies zijn ook al denken de meeste dat niet per sé gericht naar mensen die het spel al hebben eh.. Er zijn nog steeds heel veel mensen die dat spel niet gespeeld hebben en mss het nu wel eens gaan op nemen en proberen. Grafisch is het spel zeker niet slecht, maar dat kan nog serieus opgetrokken worden ze.

Trouwens niet 100% zeker hoe het zat, maar als er een Witcher 4 komt, ging dat niet een gehaal andere richting uit gaan?
 
Ik snap echt niet dat er volk staat te wachten op de PS5 versie van The Witcher 3. Dat spel houdt nog prima stand en die PS5-versies zijn toch nooit spectaculair. Elke maand dat er verloren gaat met niet aan The Wichter 4 te werken is een maand teveel:)

Ik ben hier ook aan het wachten op die PS5 upgrade :)
 
Terug
Bovenaan