The Witcher 3: Wild Hunt

The Witcher 3: Wild Hunt

Misschien toch maar eens spelen dan. Ruim 2 jaar geleden eens in de Sales gekocht, en er nooit van gekomen om die te spelen (zoals wel vaker :p).
 
Ik ga wel eens een side by side vergelijking moeten zien denk ik, want als ik hier u naar kijk dan denk ik heel vaak, was dit al niet zo?
Maar misschien heb ik gewone mooiere beelden in men hoofd dan dat het werkelijk was xD
 
Ik ga wel eens een side by side vergelijking moeten zien denk ik, want als ik hier u naar kijk dan denk ik heel vaak, was dit al niet zo?
Maar misschien heb ik gewone mooiere beelden in men hoofd dan dat het werkelijk was xD
Ik denk dat raytracing (hopelijk) veel zal doen met de belichting. Grafisch waren er natuurlijk al prachtige mods die de game naar een speelbaar punt brachten
 
Ik vind tot op heden Witcher 3 één van de best uitziende games dat ik gespeeld heb, heeft helemaal geen graphics mods nodig.
Op het eerste zicht zie ik ook weinig verbeteringen in de trailer maar zou het inderdaad naast elkaar moeten zien.
Het zal er wel iets beter uitzien maar verwacht geen grote wijzigingen.

Ik ga deze eerder opnieuw spelen voor de quality of life improvements en de nieuwe content :).
 
Ik vind tot op heden Witcher 3 één van de best uitziende games dat ik gespeeld heb, heeft helemaal geen graphics mods nodig.
Op het eerste zicht zie ik ook weinig verbeteringen in de trailer maar zou het inderdaad naast elkaar moeten zien.
Het zal er wel iets beter uitzien maar verwacht geen grote wijzigingen.

Ik ga deze eerder opnieuw spelen voor de quality of life improvements en de nieuwe content :).
Zelfde!
 
Destijds gekocht in de PSN Store maar kwas er precies nie zo fan van, mss door de clunky controls dus snel laten liggen. Maar nu ga ik toch eens proberen wa verder te spelen als de next-gen update er is. Want de wereld van TW3 is blijkbaar wel zwaar de moeite. Kzit alleen nie te wachten op weer maar eens kipkap van spinnekoppen en andere vies, creepy gespuis te moeten maken 🥲
 
Hopelijk tegen dan God of war uitgespeeld.

Zie het al goed zitten om me weer voor + 100 uren te verdiepen in The Witcher.
 
Terug
Bovenaan