The Witcher 3: Wild Hunt

RPG PC PS5 PS4 XBOX SWITCH The Witcher 3: Wild Hunt

Joeri

Hoofdredacteur
Crowdfunder FE
Platinum Trophy
tw3.png


release: 19 mei 2015
genre: action RPG
dev: CD Projekt Red

The Witcher 3.

The Witcher 3: Wild Hunt is the final episode of the award-winning RPG series and the last part of the legend of Geralt of Rivia. Open world free-roaming exploration is an adventure in itself as the player will gallop through war-ravaged lands, sail misty waters and track down dangerous beasts for money. An improved combat system will allow players to feel like a real monster-hunter, a witcher who uses his superior senses and fighting skills to survive in a dark fantasy world--while he embarks on a quest to save his loved ones.

 
Onlangs aan begonnen, super sfeer, leuke sidequests (veel leuker dan vele andere spellen) en verhaal. Niet zo gepolijst als sommige andere spellen (nogal wat visuele hiccups) met als grootste nadeel voor mij de controls. Meh 😂

Ben benieuwd hoe het unfold.
 
Onlangs aan begonnen, super sfeer, leuke sidequests (veel leuker dan vele andere spellen) en verhaal. Niet zo gepolijst als sommige andere spellen (nogal wat visuele hiccups) met als grootste nadeel voor mij de controls. Meh 😂

Ben benieuwd hoe het unfold.
Op Switch dan aan het spelen ofzo? Heb deze op Steam en PS4 gespeeld en bolde eigenlijk heel smooth
 
Op Switch dan aan het spelen ofzo? Heb deze op Steam en PS4 gespeeld en bolde eigenlijk heel smooth
Nee Ps4. En ik beschrijf het misschien wat overdreven hoor, het ziet er zeker fantastisch uit. Gewoon vaak wat houterige gebeurtenissen, grafische glitches, niet vloeiende transities van cutscenes enzo. Maar ben ook gewoon spoiled door bvb. TLOU2.
 
Vergeet niet dat dit spel ondertussen 5 jaar oud is.
Weet ik. Maar doet verder niks af aan de vergelijking toch 😄 Het stoort mij niet, vind het een fantastisch spel tot nu toe. Op de controls na dan, maar da's misschien persoonlijk.
 
Absoluut niet te vergelijken met tlou2. Een scripted lineair spel en een open world spel. Witcher is ook pakken beter dan tlou eens je in de sfeer zit
 
Ik ben voor de derde of vierde keer herbegonnen. Fantastisch spel, maar nooit verder geraakt dan Novigrad. Er is gewoon zoveel te doen dat ik 'opgebrand' geraak voor ik halverwege ben.

Net terug in Novigrad geraakt, we gaan zien hoe ver ik dit keer kom :')
 
Ik ben voor de derde of vierde keer herbegonnen. Fantastisch spel, maar nooit verder geraakt dan Novigrad. Er is gewoon zoveel te doen dat ik 'opgebrand' geraak voor ik halverwege ben.

Net terug in Novigrad geraakt, we gaan zien hoe ver ik dit keer kom :')
Zelfde hier. Al 3x begonnen, nog geen enkele keer uitgespeeld. Zal sowieso wel nog eens gebeuren dat ik eraan begin, om dan enkel eens de Main Story te doen. Want zoals je zegt, met al die side-activities raak ik opgebrand. Heb hetzelfde probleem bij Horizon Zero Dawn.
 
Ik ben voor de derde of vierde keer herbegonnen. Fantastisch spel, maar nooit verder geraakt dan Novigrad. Er is gewoon zoveel te doen dat ik 'opgebrand' geraak voor ik halverwege ben.

Net terug in Novigrad geraakt, we gaan zien hoe ver ik dit keer kom :')
Ik heb éxact hetzelfde :p Ook 3-4 keer al gespeeld en elke keer choke ik in Novigrad. Heb dat bij de meeste open-world games. Horizon Zero Dawn, Assassin's Creed Valhalla, Watch Dogs, Cyberpunk, Red Dead Redemption. Ik ben iemand die veel side stuff doet en na 50 uur is mijn goesting echt over.
 
Exact hetzelfde als hierboven. 2 keer begonnen, 2 keer gestopt na een tijdje in Novigrad gespendeerd te hebben. Ik wacht op de PS5-patch om deze toch nog eens opnieuw te spelen 😅.
 
Blij dat ik niet de enige ben. Ik vind het concept van open world games geweldig, maar ik heb er nog maar zelden eentje volledig uitgespeeld. De laatste echte open world rpg die ik heb uitgespeeld is Oblivion denk ik ...

Games als GTA V, RDR2, Skyrim ... als ik ergens aan een kwart ben geraakt zal het veel zijn. Ook al heb ik er uren op zitten spelen.
 
Voor mij was het laatste deel in Skellige er teveel aan. Die moerassige eilanden vind ik veel minder dan het mooie vaste land met gezellige dorpjes.
Mijn voorkeur gaat ook naar kort en goed, zonder teveel opvulling maar bij The Witcher 3 had ik wel elk uitroeptekentje/vraagtekentje weggewerkt voor ik naar Skellige vertrok, dus dat zegt toch ook wel iets.
Nadien was mijn goesting wel zo hard over dat ik zelf nooit meer aan de DLC's begonnen ben, ik had ze zelfs al gekocht.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb éxact hetzelfde :p Ook 3-4 keer al gespeeld en elke keer choke ik in Novigrad. Heb dat bij de meeste open-world games. Horizon Zero Dawn, Assassin's Creed Valhalla, Watch Dogs, Cyberpunk, Red Dead Redemption. Ik ben iemand die veel side stuff doet en na 50 uur is mijn goesting echt over.
Ge noemt er wel een heel deel waar ik ook halverwege gestopt ben 😅 Dat belooft 😂
 
Blij dat ik niet de enige ben. Ik vind het concept van open world games geweldig, maar ik heb er nog maar zelden eentje volledig uitgespeeld. De laatste echte open world rpg die ik heb uitgespeeld is Oblivion denk ik ...

Games als GTA V, RDR2, Skyrim ... als ik ergens aan een kwart ben geraakt zal het veel zijn. Ook al heb ik er uren op zitten spelen.
Denk dat ik in Skyrim zonder zwans al meer dan 1000u in totaal heb en ook nog nooit uitgespeeld.
 
Ik vind de open wereld van TW3 juist zalig. Je kan altijd interessante dingen tegen komen, al is het een high lvl vijand of een armor/weapon/item dat eventueel beter is dan het huidige. Bij veel games is een open wereld nutteloos als je enkel maar kan genieten van de mooie wereld maar er verder niet veel in gebeurd.
Ik heb deze dan ook met plezier uitgespeeld (al had ik naar het einde toe ook al veel te veel uren er ingestoken) en spijt dat ik niet op de hoogste moeilijkheid was begonnen want dit is de enigste trophy die ik mis voor platinum.
 
Maar wij vinden dat ook zalig he. Alleen raken we er na een tijdje toch op uitgekeken en beginnen we aan iets anders, zonder dus ooit het einde te zien.
 
Maar wij vinden dat ook zalig he. Alleen raken we er na een tijdje toch op uitgekeken en beginnen we aan iets anders, zonder dus ooit het einde te zien.
Eerlijk gezegd heb ik dit ook veel bij open world games hoor. Het duurt soms gewoon te lang maar ik speel graag mijn games uit voor ik aan een ander begin, daardoor begin ik na enkele tientallen uren wel wat te rushen "om er vanaf te zijn".
Horizon Zero Dawn is 1 van de weinige open world games waar ik halverwege gestopt ben. Mooie wereld en zo maar door mijn verkennen had ik zo goed als alle vijanden al gezien en al eens verslaan waardoor de fun van verder verkennen er af was voor mij. Dat is dus zo'n voorbeeld waarvan er in de wereld niet heel te beleven valt itt TW3.
 
Terug
Bovenaan